>>>WIOSNA W BETFAN, CZYLI DWIE OFERTY POWITALNE DO WYBORU! <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

NIE BĘDZIE REMISU!!!

Fortuna bonus
rondani 61,2K

rondani

Użytkownik
Dołączył
07/2019
Posty
2603
Hm, hipoteza zawsze dobra, ale pozwole sobie wskazac slabe punkty.

Gdyby byla ustawka, przegrana np Coventry, to raczej typ ladnei opakowany i opisany by siedzial z rana ,bierzcie i topcie sie raczej, a nie pec po dwunastej, po tym jak wlasnie strzelili

W tej chwili proporcje dochodow to i tak jakies 10/1 w stosunku biznes/bukmacherka, co niestety odbija sie na czasie i jakosci, - aczkolwiek ten biznes to nie sprzedawanie ustawek (bo proporcje bylyby 10000/1 na korzysc firmy, dziwie sie ze ktos sie nabiera) - wiec trudno oczekiwac zebym zostawial orke w polu i lecial napisac typ jakims anonimowym ludziom z internetu to dwa

Skoro juz idziemy w hipotezy to rownie dobrze, a nawet bardziej prawdziwa moze byc ze nadepnelismy pracownikom bukmacherow na odcisk (gruby Krzysio z Fuksiarza na ten przyklad) i nie moga juz tak sobie bezkarnie oglupiac ludzi, bo zostana ukąszeni znienacka - nawet zaczeli podawac dobre typy ostatnio, widzialem wczoraj Lewandowski strzeli po 1,40

Niestety albo i stety klatwa Weszlo dziala

5 powodów, dla których czas na zwolnienie Solskjaera - weszlo.com

Swego czasu to byla fajna strona, ale panowie z topu zaangazowali sie w nowe biznesy typu kanal sportowy i fuksiarz, no i dali strone roznej masci prawiczkom i mamy to co mamy.

Co to jest za gosc to jak mowilem, nawijal o slodkim pierdzeniu Engela cale lata, a potem ogladalem wywiad z Engelem w Orange Sport to Krzysio byl czerwony jak burak/uczeń.

Jego szczescie ze Engel niepismienny i nie przeczytal jak go smarowali bo by nim wytarl podloge a nie wywiad udzielil.

Słodkie pierdzenie Engela - część kolejna - weszlo.com

Z Manchesterem jest ten problem ze moga byc beznadziejni, ale sa w sieci i wystarczy telefon do rywala od tych co steuja pilka i juz im musza oddac mecz. Potem pojdzie napust i utopia. Ale wczoraj byli faworytami bkmacherow, wiec ci stracili, a my tez.

To co poraza to olbrzymia liczba łamakow z udzialem druzyn angielskich. Leicester, Manchester, Coventry, potem jeszcze Reading i WBA.

Naprawde ktos tego nie widzi? Przeciez tam idzie pralnia jak zloto. I to az na trzy lamaki sie nadzialem, gralem niespodzianki, ale rywale sprzedaly pochwy w drugiej polowie jak jeden maz. Moze poza Coventry bo to pierwszy lamak na niekorzysc, do tej pory mieli 3 albo 4 na korzysc, czyli wyciagneli wnioski i dobre zmiany w przerwie.

To co mozna mi zarzucic to brak czasu, ale napewno nie bycie pracownikiem bukmachera. Choc nawet bym sie zatrudnil, ale bedzie kolejny lokdaun i siedzenie, wiec to nie ma sensu, wole takie branze co pracujesz i jeszcze pobierasz granty w tym samym czasie. To jest mozliwe i legalne. W UK. Zreszta UK to wirtualne panstwo, taka duza pralnia, wiec akurat malo kto sie przejmuje ich przepisami. W Polsce bukmacherzy tez sa 'nielegalni' wszyscy sensowni tak sie sklada

Przegladam sobie znajomych konserwatystow,, troche boja sie po tym ataku jakiegos Ali Harbi czy jak mu tam. To raczej nie byla ustawka sluzb w odroznieniu od zamachow przed wyborami. Co ciekawe im wiecej za uszami, tym wiekszy strach. Ale trafilo na jakiegos nielicznego porzadnego goscia, kto powiedzial ze zycie jest sprawiedliwe.

Dzis kolejny mecz, gdzie stezenie walkow,, niespodzianek i lamakow jest ponad 100% czyli w polskiej grupie LM. Walek? Lamak? No przeciez chyba nie klasyczna wygrana Napoli 4-1 to by bylo za proste? Znowu wieszanie psow na Michniewiczu przez prase i znowu wygrana Legii?

Wiem, az trudno uwierzyc ze sa tak bezczelni zeby kolejny walek albo lamak, to co sie dzieje w tej grupie jest po prostu niesamowite, wymyka sie wszelkim prawom statystycznym i matematycznym.


Mam nadzieje ze mecz o 20tej a nie wczesniej to zdazymy sie przygotowac
 
Ostatnia edycja:
F 1,4K

Frank de Xymox

Użytkownik
Dołączył
12/2020
Posty
84
Zauważyliście o jakich porach, ten cały "rondelini", wypisuje te swoje farmazony? Czyżby tylko wtedy, w domu bez klamek, były dostępne komputery dla pensjonariuszy? Ech Napoleonie, Napoleonie ......
 
Ostatnia edycja:
R 0

riplejplis

Użytkownik
Dołączył
11/2020
Posty
2
Gdyby to był profil kupony ze statystykami szybko zweryfikowalibyśmy czy rzeczywiście tak nadepnąłeś komukolwiek na odcisk.

Z mojej strony to wygląda nastepująco: znajdujesz typ, dopasowujesz sobie do niego historię, ubierasz ją w rzeczywiście całkiem przekonujące ramy. Część nowych użytkowników forum łapie się na to, ponieważ historia ta jest poparta stwierdzeniami: tu nie będzie remisu, tu wygra ten, tamten. Jeśli wejdzie - super. Piszesz o tym jak buk nie został objechany... Nie wejdzie? Zapewne buki widząc te 500 zł na rynku pograne na Twój typ przestraszyło się i zmienia front. Tak więc, czy wejdzie czy nie masz juz ukłuta piękną historię.

Osobiście sam poluję na łamanki, wczoraj był do tego świetny dzień pośród angielskich klubów, ale nie piszę ludziom w internecie, że "tam będzie". Nie wiesz tego. Po Twoich wpisach uznaję, że albo rondel w awatarze nie jest przypadkowy, albo sam działasz na zgubę graczy i wyprowadzasz dla bukmacherów korzystne kursy. Można szukać ustawek po h2h, często live poddaje pod przemyślenia pewne "ustawki". Jednak gdy zagłębisz się w treść prezentowanych poglądów, łatwo odnosi się wrażenie, że profil ten prowadzi ktoś z bujną wyobraźnią. Jeśli wyselekcjonujemy surowe typy pośród zalewu słów łatwo stwierdzimy, że wcale nie ogrywasz buka.

Pod rozwagę.

Pozdrawiam
 
M 4

Maciex

Użytkownik
Dołączył
09/2021
Posty
2
Zrobiliście sobie z jego tematu jakieś "TRUDNE SPRAWY" nikt Wam nie każe czytać jego tematu jeżeli Wam się nie podobają jego wypowiedzi a tym bardziej grać jego typy. Każdy ma jakieś swoje teorię spiskowe na temat różnych meczów i każdy przedstawia je w sposób jaki sam chce i tyle. A to że posiada ucięte kupony -- hmmm po cholerę komuś zaglądać w portfel zajmijcie się własnym.
A to o której zamieszcza wpisy itd. czy Waszym zdaniem ludzie z forum powinni tu siedzieć 24h i co godzinę zamieszczać wpis?

RÓB DALEJ SWOJE :)
POZDRAWIAM
 
Otrzymane punkty reputacji: +4
L 2,4K

lolekpolek

Użytkownik
Dołączył
07/2021
Posty
109
Przecież to zwykły mitoman i grajek grający za 2zł czy tam funty taśmy co nie raz tutaj wklejał te które mu weszły, bo oczywiście nie te przegrane których pewnie jest kilkadziesiąt.
 
F 1,4K

Frank de Xymox

Użytkownik
Dołączył
12/2020
Posty
84
Zrobiliście sobie z jego tematu jakieś "TRUDNE SPRAWY" nikt Wam nie każe czytać jego tematu jeżeli Wam się nie podobają jego wypowiedzi a tym bardziej grać jego typy. Każdy ma jakieś swoje teorię spiskowe na temat różnych meczów i każdy przedstawia je w sposób jaki sam chce i tyle. A to że posiada ucięte kupony -- hmmm po cholerę komuś zaglądać w portfel zajmijcie się własnym.
A to o której zamieszcza wpisy itd. czy Waszym zdaniem ludzie z forum powinni tu siedzieć 24h i co godzinę zamieszczać wpis?

RÓB DALEJ SWOJE :)
POZDRAWIAM
Za krótko jesteś na forum żeby odróżnić ściemniaczy i mitomanów od ludzi, którzy faktycznie podają wartościowe typy. Co jakiś czas pojawiają się tu takie freak-i. Kiedyś był koleś, który bredził o swoim nieżyjącym węgierskim dziadku i telepatycznych kontaktach z nim. I o dziwo miał swoich zwolenników, którzy grali jego "wizjonerskie" typy. Teraz jest rondelini, który mąci w głowach takim jak Ty, wpuszczając ich w maliny. Twój cyrk - Twoje małpy. To Ty ładujesz swoje pieniądze w te wynalazki. A czy wychodzisz na tym dobrze? Śmiem wątpić.
 
M 4

Maciex

Użytkownik
Dołączył
09/2021
Posty
2
Za krótko jesteś na forum żeby odróżnić ściemniaczy i mitomanów od ludzi, którzy faktycznie podają wartościowe typy. Co jakiś czas pojawiają się tu takie freak-i. Kiedyś był koleś, który bredził o swoim nieżyjącym węgierskim dziadku i telepatycznych kontaktach z nim. I o dziwo miał swoich zwolenników, którzy grali jego "wizjonerskie" typy. Teraz jest rondelini, który mąci w głowach takim jak Ty, wpuszczając ich w maliny. Twój cyrk - Twoje małpy. To Ty ładujesz swoje pieniądze w te wynalazki. A czy wychodzisz na tym dobrze? Śmiem wątpić.
Ja nie nie piszę o tym czy on mòwi prawdę czy też nie, ale uważam iż każdy ma prawo wypowiadać się w sposób jaki chce. Co do telepatycznych kontaktów to śmiech na sali że ktoś w coś takiego uwierzył haha osobiście nie gram i nie grałem żadnych typów z forum, traktuję tę stronę jak i każdą inną tylko po to żeby porównywać sobie niektóre analizy co do wybranych wydarzeń. Typ który gram i tak później wychodzi sam z mojej głowy bo wybacz ale nigdy nie wywalę swoich pieniędzy poprzez kogoś z internetu który napisze że tak ma być i już. A chłopak niech piszę jak chce przynajmniej śmiesznie to wypisuje i niech robi swoją robotę a jeżeli ktoś mu ufa bezgranicznie i kładzie na to swoją nieraz ciężko zarobioną kasę to ich sprawa 😉
 
adamo80 17K

adamo80

Użytkownik
Dołączył
12/2012
Posty
3751
Co jakiś czas pojawiają się tu takie freak-i. Kiedyś był koleś, który bredził o swoim nieżyjącym węgierskim dziadku i telepatycznych kontaktach z nim. I o dziwo miał swoich zwolenników, którzy grali jego "wizjonerskie" typy.
Osobiście tamtego o wiele bardziej lubiłem bo dostarczał ogromną dawkę śmiechu... Czasami pół nocy się śmiałem po jego wpisach... Wróć... !!!!!!!!!!!!!!!!! :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

PS Zanim dziadek umarł to podsuwał mu typy normalnie, ale potem dziadkowi się zmarło więc wysyłał je już z zaświatów... :ROFLMAO:
 
Otrzymane punkty reputacji: +84
P 69,9K

psychol32

Użytkownik
Dołączył
07/2016
Posty
1760
Miasto
Whitestok
Za krótko jesteś na forum żeby odróżnić ściemniaczy i mitomanów od ludzi, którzy faktycznie podają wartościowe typy. Co jakiś czas pojawiają się tu takie freak-i. Kiedyś był koleś, który bredził o swoim nieżyjącym węgierskim dziadku i telepatycznych kontaktach z nim. I o dziwo miał swoich zwolenników, którzy grali jego "wizjonerskie" typy. Teraz jest rondelini, który mąci w głowach takim jak Ty, wpuszczając ich w maliny. Twój cyrk - Twoje małpy. To Ty ładujesz swoje pieniądze w te wynalazki. A czy wychodzisz na tym dobrze? Śmiem wątpić.
Chłopie a czy ktoś mówi że gra jego typy? Chyba tylko Ci co krytykują jego wpisy. Niektórzy dla beki tu wchodzą.
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
F 1,4K

Frank de Xymox

Użytkownik
Dołączył
12/2020
Posty
84
Chłopie a czy ktoś mówi że gra jego typy? Chyba tylko Ci co krytykują jego wpisy. Niektórzy dla beki tu wchodzą.
Nie dalej jak wczoraj jakiś koleś tu wręcz błagał o typy więc są niestety tacy, którzy to grają. Ale masz rację - niektórzy (oby większość) traktują ten temat tak jak on powinien być traktowany. Czyli z MOCNYM przymrużeniem oka.
 
rondani 61,2K

rondani

Użytkownik
Dołączył
07/2019
Posty
2603
Dyscyplina: Piłka Nożna - Liga Europy
Godzina: 21:00
Spotkanie: West Ham - Genk
Typ: Spotkanie bez remisu 2
Kurs: 5.9
Bukmacher: Fortuna
Analiza:

West Ham ma wywalone na jakies ligi europejskie, Lige Mistrzow musieli oddac Liverpoolowi tak wiec walcza o puchary, zeby je odpuscic na rzecz ligi, w ktorej...chca walczyc o puchary.

Mnostwo rotacji dzis, nawet nie ma co sie rozpisywac, napewno nie wyjdzie w wyjsciowym Antonio, do tego Soucek ostro oberwal wiec bedzie mial zakodowane zeby uwazac.

No i buki na wczorajszych wynikach raczej poplynely, 'bohatersie' United ich sporo kosztowalo, dzis idealna okazja do osbicia sie tanim kosztem bezwartosciowym meczem.

West Ham prestizowe derby z Tottenhamem w niedziele i tam sie chyba przyloza bardziej, podobnie jak to mialo iejsce z Evertonem

West Ham - Genk 1-2
 
rondani 61,2K

rondani

Użytkownik
Dołączył
07/2019
Posty
2603
Tak, oczywiscie, platne ustawki na priv tylko. NMyslales ze za darmo bede dorabial jakichs obcych dziwnych ludzi z internetow? :)

A na powaznie

Dyscyplina: Piłka Nożna - Premier League
Godzina: 21:00
Spotkanie: Arsenal - Aston V.
Typ: Aston Villa
Kurs: 4.10

Bukmacher: StS

Analiza:

Juz dwa dni z rzedu bumacherzy wykosztowuja sie na pewniakach, ja przedwczoraj przegralem wiecej niz zarobilem w biznesie przez jeden dzien, wczoraj tez nie bylo niespodzianki, tak wiec bukmacherzy lada chwila musza odebrac co swoje

Arsenal. Arteta jest zdecydowanie najgorszym trenerem w Premeir League, w ogole nie mozna tego nazywac menadzerem, ot chlopak o poludniowej urodzie, spodobal sie komus w Arsenalu i zalatwili mu pozycje.


Krzyczeli Wenger out gdy byli na 4-6 miejscu, to maja 10-12 i postep jaki chcieli. Ostatnio o malo co nie przegrali z Crystal Palace, zasluzyli, ale fuksem wyratowali remis.

Aston Villa moze nie pozycja w tabeli lepsza co roku, ale gra, wygrali juz w Manchesterze, ostatnio dziwny kolaps z 2-0 w bodaj 82 minucie na 2-3, cos w stylu pamietnego meczu Legia-Widzew z lat 90tych....To znaczy ze powinni sobie powetowac.

Zrobili bardzo dobry interes sprzedali gwiazdeczke za 100 milionow a sciagneli kilku zawodnikow, z ktorych pozytek wiekszy sumarycznie.

Jesli wyciagna wnioski z ostatniego meczu, no i podejda ebz respektu do zadnego Arsenalu, to wygraja ten mecz, ale remisu tez mozna sie spodziewac. Tym niemniej atakujemy ostro, nie ma co sie szczypac, trzeba tam pojechac isklepac mierny Arsenal, z ktorym nawet Crystal Palace o malo co nie wygral

Arsenal - Aston Villa 1-3
 
rondani 61,2K

rondani

Użytkownik
Dołączył
07/2019
Posty
2603
Niestety fanow platnych typow musze rzczarowac. To nie w moim przypadku i nie mam z nimi nic wspolnego.

Nie rozumiem tez nagonki na 'platnych' kto chce neich korzysta, kto nie to nie, czym to sie rozni od doradztwa inwestycyjnego nie wiem.

Moim zdaniem to bez sensu, poniewaz zawsze skonczy sie utopieniem kasy, ale temat do rozwiniecia, co nie zmienia faktu ze ci co wejda w odpowiednim momencie i przede wszystkim wyjda, moga niezle zarobic.

Dlaczego ja 'wielkie nie'

1. Obok szukania ustawek musialbym robic serwis, co zabiera czas, uwage i wplywa na pogorszenie jakosci wynikow. A akurat czasu za duzo nie mam, szczegolnie ostatnio

2. Po pewnym czasie ktos mogl by sie zorientowac jak gram i sam, czy tez z licznymi kolegami, ktorym by sklonowal typy zamiatalby mi rynek. Wiec po co mi jakis plankton tlukacy sie pod nogami

Opracowalem metody na niemilosierne krojenie bukmachera z najbardziej znanych lig, na zywo lub przed meczami, to co dla niektorych jest sufitem dla mnie jest podloga cytujac klasyka, tak wiec milo od czasu do czasu poczytac jak to niektorzy sa w tym samym lesie od 15 lat i bujaja sie z zakladaniem nowych kont :)

Obecna sytuacje od miesiaca - dwoch mozna powiedziec ze na forum wystawilem rezerwy, ktore owszem graja, ale cudow nie mozna sie bylo spodziewac, oczywiscie lada chwila moga wrocic znakomite typy, kto wie moze dzis Aston Villa juz dzis pojedzie Arsenal 4-1 i moglem bezczelnie podac ustawke bukmacherow? Nie ma ustawki, Arsenal cienki jak siki weza, trener zaden, no qale powiedzmy jutrzejszy mecz.

Gdybyscie zarabiali kilkadziesiat tysiecy miesiecznie (tyle co europoslowie, a nie marne 10 czy 20) to pewnie w ogole byscie nie wlaczali komputera.

A ja musze podatki jeszcze do konca miesiaca ogarnac, bo jeszcze mnie zamkna. Ale nie zamkna bo w wiezieniu ogram wszystkich do golej kosci i beda zamieszki. Po co im to. Dla takich jak ja sa specjalne miejsca

Tzn od bukmacherki podatek jest zero: slownie ZERO ale musze pilnowac konserwatystow, jezdze na imprezy i pijemy, na szczescie bukmacherzy niezle smaruja i maja tu poslow w kieszeni, trzeba dbac o lokalne miejsca pracy

Ale jak Kidawa przyjechala to kolo mnie siedzial jakis dziwny koles z opaska na nodze i zastanawialem sie czy czegos nie odwinie jak ten jak mu tam. Wilmot? Ale na szczescie nie.

1634874999706.png

1634875092949.png



Dziwne czego PIS sie boi. Gdyby przyjechal Andrzej Duda to napewno tez milo bym sie przywital i pogratulowal pozamiatania tego lewicowego syfu, pociotkow fundacji i pionkow sluzb. Ale czego sie boja.

Napisze wam kiedys anegdote o snie, ktory sie prawie sprawdzil. Ale prawie to Rafal Trzaskowski wygral wybory prezydenckie. Prawie a nic nie znaczy. Ale na to musi byc wiecej czasu

Zeby nie bylo ze zakochalem sie w Komitecie Obrony Demokracji

2015. Pisze email do europoslow. Michal Boni, Lena Kolarska Bobincka, ci z PISu tez. Rzad Camerona wprowadza zmiany dyskryminujace emigrantow z krajow UE, zrobic im przeczesanie w europarlamencie i przeplukac, a najlepiej wywalic z unii bo jak to tak.

Odpowiedzi? ZERO

2020. Pani Lena Kolarka Bobinka przyjezdza do UK pokazac ze zalezy im na emigrantach :D Zalezy, ale nie powiem na czym.


No ludzie trzymajcie mnie


Hehe

PS Gdzie jest wawo?

Moze tutaj? Ktos chcial spalic dom Camerona ale pomylil domy

David Cameron obsessive set fire to house in PM's village | Oxford Mail

PS2. Lekarze tez tutaj zarabiaja tyle co ja, ale oni musza sie szczepic na jakiegos koronawirusa :) A ja mam wolnosc od syfu i glupoty i moge oetchnac na swiezym powietrzu, co jak widac wplywa na trzezwe myslenie i odsiewanie syfu typu Szymon Holownia (jak mozna glosowac na takiego wrzoda to ja nie wiem) . Sa plusy ujemne, oczywiscie ostatnio jakis czarny zwyzywal mnie od Rumunow, ale nie mialem czasu skontrowac od szympansow. Alleluja i do przodu

Wole to niz z czym sie musza zmagac liderzy konserwatystow

Man filmed confronting Michael Gove is ex-Tory councillor who says ‘all men carry knives’ - NewsBreak
 
Ostatnia edycja:
rondani 61,2K

rondani

Użytkownik
Dołączył
07/2019
Posty
2603
Trzeba przyznac, ze Aston Villa miala dosc trudny terminarz a wyniki i tak przyzwoity srodek: Everton, Tottenham, Chelsea, , Man U

Warto przestudiowac formacje na kazdy z tych meczow, bo byly inne i zestawic je z dzisiejszymi, z tego co widze 3-5-2 z Manchesterem i Tottenhamem, 5-3-2 z Evertonem (i strzaskali ich) i CFC, dziwnie sie im oddali gdy szukalismy niespodzianki, w pucharze kilka dn ipozniej juz nie przegrali, zaraz przed masowym wykladaniem sie Chelsea przeszli dwa mecze z Villa bezbolesnie

Z Wolves nie z tego ni z owego zmeinili na 3-4-1-2 i przegrali wygrany mecz. Sprobujmy odgadnac formacje na dzis, ale na miejscu Smitha zrobilmym mix w stylu tej z Manchesterem i Evertonem, czyli niby kontra ale przeciwnik do rozjechania

Zachecam do pisania hipotez, jak wroce to sie posmieje, byle tylk osie nie powtarzac.

Bo jak wiadomo:

Dobrze postawiona hipoteza
powoduje u sasiada zeza
Jesli jednak zle dobierzesz parametry
Bukmacher z komorrnikiem zajrza ci w swetry
 
Ostatnia edycja:
rondani 61,2K

rondani

Użytkownik
Dołączył
07/2019
Posty
2603
Cos tych bukmacherow stac na promocje, juz od trzech dni, niefaworyci sprzedaja cycki i mamy strate

My w odroznieniu od tego pana jestesmy jednak kompetentni i solidnie pracujemy na zyski w dlugim okresie a jak przydzwonimy to wyjdziemy na swoje kwestia czasu, bedziemy konsekwentni mnie stac na wiele miesiecy wchodzenia faworytow, ale bukmacherzy by poszli z torbami wiec wkrotce skontruja, mozemy byc pewni

Facebook

Skoro juz zatrudnili takiego głąba, powtarzam głąba jak Nigel Adkins to i tak dlugo znosili te pierdy w wywiadach. Mial reputacje i awanse ale na stare lata dostal jakiegos dziecinnego rozumu i postawa przypomina mi jedna babacie z sasiedztwa ktora latalai podpalala domy na wiosce i trzeba bylo uwazac.

I oczywiscie sie smiala.

Nigel Adkins zaliczyl juz buta, i tak nie wiem czem udopeiro we czwartek ,ale dobra ich.

Niestety czasowe nastepstwo kabaret. Jak slysze Jason Euell, to mowie 'ojej'. Nawet sie rymuje. Kolejny bezmozgi blacklivematter, zatrudniony bo przechodzil obok no i ladnie wyglada promowanie BAME

Skoro taki geniusz to dlaczego nie pracuje juz wiele lat i nie szturmuja Ligi Mistrzow? No conajmniej cwiercfinalu?.

Skoro nie dbaja o wyniki i nie patrza kogo zatrudniaja a podobno maja pieniadze, to znalazlem wyjasnienie. Gosciowi chodzi o przejecie terenu, podobna historia jak West Ham, a klub poleci chyba pierwszy raz w historii na czwarty poziom jak tak dalej pojdzie.

Tymczasem plan dnia:

A. typy na mecz Chelsea
B. Agitacja polityczna
C. Powrot do domu i dobre typy na ligi angielskie, w tym typ dnia Brighton - Man City. Tak, jest zdecydowany. I raczej wejdzie
D. Przyjemnosci, hehehe

A zatem

1. Chelsea - Norwich, Norwich + 1,5 2,42 Betsafe 10j
2. Chelsea -2,5 gola 5 Unibet 10j
3. Obie strzela 2,7 Betway 10j

Chelsea napewno bez Wernera i Lukaku. Z jednej strony mozeto sie skonczyc laniem, ale rownie dobrze moga przegrac. Az dwa z tych trzech typow, sa niespodziankowe


A zatem do pozniej

Jesli bukmacherzy szykuja cos na mecz Chelsea, trzeba ich pilnowac, bede ich mial na oku i sie pochawlae oczywiscie ladnym zagraniem na dwojke jak wygra Norwich.

A przypominam, 2 lata temu wygrali np z City, tak wiec moze to byc 'wspaniala reklama angielskiego futbolu'. No i to 4-0 Chelsea w LM. Dobra, nie krakam wiecej, ale na kuponie bym ich nie umiescil.

Post automatycznie złączony:

Cardiff z Middlesbrough bardzo ciekawy mecz. Patrzac na wyniki Cardiff wyglada jakby odwrocili sie do wlasnej bramki i grali razem z rywalem na pusta.

Jeszcze trener nie wylecial? A do tego trener Middlesbrough ma porachunki z nimi.

I kurs 3 na Middlesbrough? Kto mi to wyjasni? Tak samo nie rozumielem, jak Charlton mogl byc faworytem w dowolnym meczu w tym sezonie. No i nie wygrywali, ale ja nie rozumiem dlaczego byli faworytami. Tylko jedno mi sie nasuwa mysl, glupi obstawiajacy, ale moze macie inne teorie?

Jak Cardiff to przegra, to zrobie wielkie oczy, co jest grane, jakies nowe trendy? Mede sie musial skonsultowac z Malgorzata Rozenek

Ale moze bedzie klasycznie i bukmacherzy wraz z druzynami szykuja wielkie jajo. Musze sie jeszcze troche nauczyc. Krzysio z Fuksiarza troche mnie objezdza ostatnio

Ale kazdy taki mecz jak w srode, czwartek i piatek solidne straty bukmacherow, wiec nadchodza z kontra i za rogiem czaja sie wałki

Zaklinamy zatem

Creedence Clearwater Revival - Bad Moon Rising (Official Lyric Video) - YouTube

Czyzby juz Norwich? Idealna okazja zeby sie odkuli.


Pisac smialo!
 
Ostatnia edycja:
rondani 61,2K

rondani

Użytkownik
Dołączył
07/2019
Posty
2603
Middlesbrough :LOL:

I powiedzcie ze nie trzeba siedziec trzymac reke na pulsie. oniecznie musze sie skonsultowac z Perfekcyjna Pania domu

A co do Chelsea asekurowalem sie pieknie niczym Adam Michnik podpisujac liste poparcia dla PiS. Teraz taki Kaczynski dochodzi do wladzy a Adam wyciaga zdjecie swojego podpisu na listach Prawa i Sprawiedliwosci i jest sztama.

A ze podpisal dla wszystkich to maly szczegol.

Dobry dzien

Nie grajcie Sunderlandu, wlasciciel Charltonu mogl kupic mecz, zawsze taniej przekupic rywala i wcisnac tych badziewnych tymczasowych szatniarzy na pelnoprawnego trenera niz zrobic prawdziwe zmiany, szczegolnie jesli chodzi o grunty.

Gramy juz dzis, jest Slowacja, potem Brighton, tzn mecz Brightonu bo nie ich wygrana a na koncu Brazylia
 
rondani 61,2K

rondani

Użytkownik
Dołączył
07/2019
Posty
2603
Charlton wygral co za niespodzianka!

Kilku smierdzieli na stanowiskach kasuje potezny szmalec a wlasciciele niekumaci albo gdzie indziej lody kreca

Teraz pan Euell geniusz dajcie go na stale i przegrajcie nastepnych 22 z 25 meczow

(N)everton chociaz braki tlumacza, no i tez nowy trener Watfordu

Dobra, pora cos przed czasem byc madrym



4. Brighton - Man City powyzej 2,5 1,87 pin 10j TYP DNIA
5. Łamak Brighton do przerwy/City mecz 29 Betfair 10j
6. Zlate Moravce - Trencin, Zlate Moravce 3,30 BetVictor 10j
7. Pohronie - Trnava, Trnava 1,58 bein 10j

Hm pan Hlinka z Trencina kolejny ktory sie sfajda na srodku boiska i zapyta 'Panowie co jeszcze mam zrobic zebyscie mnie zwolnili i dali odprawe'? Po Adkinsie i McCarthym kolejny przypadek?
 
rondani 61,2K

rondani

Użytkownik
Dołączył
07/2019
Posty
2603
Dyscyplina: Pilka nozna, Anglia, Premiership
Godzina: 18:30
Spotkanie: Brighton - Manchester City
Typ: Liczba goli wiecej (3,5)
Kurs: 3.20
Bukmacher: Fortuna
Analiza:


Bardzo podejrzane spotkanie o lamaka, nawet w strone Brightonu, spotykaja sie dwie ultraofensywne druzyny i bedziemy mieli show. Brighton juz rok temu pokazywal, ze jest fensywnie usposobiona druzyna, mimo ze byli nisko w tabeli kazdy powie, ze ladnei sie ich ogladalo.

Spotkanie z gatunku, gdzie kazda z druzyn bedzie miala swoja faze i sie wyszumi. Brighton w pierwszej polowie, a potem City ogarnie?

W swietle zaryczenia Chelsea poszedlbym jednak w wygrana City jesli juz, chocby po lamaku, soro tamci bez dwoch podstawowych napastnikow wygrywaja 7-0 to City mogloby cos odpowiedziec? Ale i Bighton ma swoich zakapiorow, powinni cos strzelic, to nie bedzie cichy mecz, tak czy siak bramki powinny pasc. Obawiam sie, ze tylko trzy, ale zaryzykuje ze nawet 4, choc najbardziej prawdopodobnym wynikiem jest 1-2.

Owszem, Brighton ostatnie mecze 0-0, ale z jakimi to bylo druzynami, bicie glowa w mur i nie wychodzilo. Tutaj jak beda bic, to dostana dwa szybkie gole i do budy. Ale mysle, ze mimo wszystko beda chcieli 'pokazac nam kilka myczkow', szczegolnie w pierwszej polowie.

Miejmy nadzieje, ze strzela, a potem zabawa sie rozkreci

Brighton - Manchester City 2-2 (1-2)