>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Neteller

Status
Zamknięty.
bananeq 0

bananeq

Forum VIP
Dear Mr. *** S,

We have attempted to call you but were unable to reach you at the phone number you provided.

Please contact NETELLER Customer Service at your convenience and we will be able to assist you further.
Should you have any questions or feel you have received this email in error, please contact NETELLER Customer Service, available 24 hours a day. We appreciate your patience and cooperation

Should you have any questions or feel you have received this email in error, please contact us at http://www.neteller.com.

Thank you for choosing NETELLER.

Ron

Mógłby ktoś to dokładnie przetłumaczyć? Byłbym wdzięczny. ????
Nie jestem pewien czy dobrze rozumiem. :p Ale chodzi im oto, że numer który podałem jest już nieaktulny i proszą aby wysłać nowy. Jednak jeżeli twierdze, że ten mail został wysłany przez przypadek równierz mam się z nimi skontaktwać tak? ????
 
P 0

papi

Użytkownik
mam proble i prosze o pomoc zalozylem sobie niedawno konto na netellerze zweryfikowalem konto bankowe wszystko bylo ladnie az wyslalem sobie kase z absolute poker dzis wlanczam netelera a tu komunikat:


Wymagane jest sprawdzenie bezpieczeñstwa

Twój rachunek zosta³ tymczasowo zablokowany przez firmê NETELLER w celu ochrony Twoich danych osobowych. Ponowna aktywacja rachunku wymaga telefonicznego potwierdzenia to¿samoœci.

Skontaktuj siê z firm¹ NETELLER pod numerem 00.800.7767.6343 i naciœnij 0, a nastêpnie wybierz opcjê 1, lub wyœlij wiadomoœæ e-mail na adres [email protected] .

Przepraszamy za niedogodność.

gdy dzwonie pod ten numer to slysze ze taki nieistnieje napisalem do netellera i nic nie wiem o co chodzi?? probowalem przez czat ale tam tez nikt sie nie odzywa . i czy tam obsluguja w jezyku polskim? prosze pomozcie
 
N 0

nick34

Użytkownik
Witam.Przegladalem wiekszosc forum i nigdzie nie znalazlem wyczerpujacej odpowiedzi na temat najlepszej metody wyplacenia srodkow z Netellera.Mam rachunek zaawansowany co pozwala mi na bezposredni przelew na wlasny rachunek.Ale koszty przelewu sa bardzo zmienne...
Szukam najlepszej alternatywy dla siebie
Wczoraj otrzymalem srodki na wlasnym rachunku.Ale....Neteller mowi,ze przy rachunku zawansowanym srodki zostana przelane bezposrednio na moj rachunek.W moim przypadku posredniczyl jesze inny bank ,ktory pobral &quot;konkretna&quot; prowizje.Czy zawsze jest jakis posredniczacy bank?Czy mozna bezposrednio przelac srodki na wlasny rachunek?
Jesli na Netellerze mam rachunek w Usd i w Polsce rachunek w Usd to czy przeleja mi dolarach?( mam tutaj na mysli czy nie przelicza mi na zlotowki,i jeszcze raz na dolary)znowu byloby to bardzo kosztowne.
Ogolnie szukam jak najtanszej opcji wyplaty na wlasny rachunek bankowy.
Z gory dzieki za odpowiedz

PS
Dla jasnosci.Zrobilem probny przelew w wysokosci 300$.Neteller pobiera prowizje 1$ czyli.299$.Bank posredniczacy X w Polsce(sprawdzilem)przelicza to po kursie (z dnia dzisiejszego)2.672=798zl.Pierwsza strata na kursie przeliczeniowym.Do mojego banku dociera 738zl.60zl troche duzo jak za przelew takiej kwoty...no i jesze kursy bankowe.
Takze prosze o pomoc
 
piotrek__17 10

piotrek__17

Użytkownik
witam
Mam takie oto pytanie. Mianowicie chce sobie założyc konto w Nettelerze i wypłacic tam z pewnego pokerroomu troche kasy. Czy musze miec zwerywikowane konto w nettelerze żeby np. kwote którą wypłacam z jednego pokerromu przelac do drugiego?? Ile trwa weryfikacja konta w nettelerze.
 
D 0

detpistons

Użytkownik
Mam pytanie. Dzisiaj się zarejestrowałem w Neteller i podczas logowania pojawił mi się taki komunikat:
Security Validation Required
NETELLER has placed a temporary hold on your account to protect your personal information and requires a phone contact with you to verify your identity.
Please call NETELLER at 00.800.7767.6343 and press 0 or email [email protected] .
We apologize for any inconvenience.


Chodzi o to, że muszę do nich zadzwonić, lub wysłać wiadomość na maila??
Chciałbym się dowiedzieć co muszę napisać w tym mailu, ponieważ jestem początkujący i dopiero dzisiaj się zarejestrowałem.
Czy ktoś też dostał taki komunikat. Proszę o pomoc. Pozdrawiam ????
 
M 0

maddog

Użytkownik
mam niby banalny problem ale zglupialem poprostu... zeby zweryfikowac konto neteler wsylali mi 0,36pln na konto bankowe i teraz mam na stronie netelera w celu weryfikacji konta wpisac ile $ mi wplacili, no to po moich wyliczeniach wpisalem ze $0.16 i oczywiscie zle... teraz mam chyba tylko jeszcze 1 probe i nie wiem co wpisac... mial ktos kiedys taki problem ?? ????
 
nikifor 402

nikifor

Forum VIP
Nie ma za co. Tak, powinni.
Ja miałem ten sam problem i przez niego przypadkiem dostało się konsultantce na mLinii ;)
Cóż, skąd mogłem na początku wiedzieć, że kwota ma być wpisana dokładnie taka jaką dostaliśmy.
 
celahim 4

celahim

Użytkownik
Witam, mam problem, mam na netellerze 20 euro i chce je wyplacic, jednak aby moc to zrobic, musze wysac im skan dowodu( z czym nie ma problemu) ale tez :
&quot;Rachunek za media (np. za elektryczność) lub wyciąg bankowy wystawiony w ciągu ostatnich trzech miesięcy i zawierający Twoje imię, nazwisko i adres pod numer – niestety nie akceptujemy wyciągów bankowych online.&quot;
Mam konto w mbanku i mieszkam z rodzicami i zadnych rachunkow za media na siebie nie place, wiec tego im nie wysle, w takim razie jak mam sobie ten wyciag z banku zalatwic? Bardzo prosze o szybka odpowiedz, poeniwaz chcoalbym miec szybko kase juz na koncie i zalezy mi na czasie.
Z gory dzieki za pomoz, pozdro ????
 
K 0

kraszan19

Użytkownik
cześć Też mam podobny problem. Wysłałem już skan dowodu i zarządali jakiejś fakturki (rachunku) powiedziałem ze nie mam. Wysłałem im skan wyciągu z mojego rachunku z pieczątką mojego banku. Następnie zarządali aby podpisał go kierownik banku. Pózniej napisali mi emaila, abym zrobił zdjęcie dokumentu bo nie widzą czterech rogów. Bardzo mnie to zdenerwowało. Czy ktoś z forumowiczów spotkał sie z taką reakcją?
 
S 13

serek92

Użytkownik
a ja mam pytanie czy przyjdzie mi potwierdzenie ze przyszla kasa na mail bo jeszcze u nich konta nie odblokowalem a zlecilem wyplate na to konto.Prosze pomocy,zalezy mi na czasie..
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom