>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

MuchBetter - opinie

P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Mam pomysła 😁 termin na powiadomienie klientów jest do dzisiaj (zakładam, że do końca dnia). Skoro są tacy cwani, że przerzucają się odpowiedzialnością to ja mam we du... instrukcje z muchbetter i piszę do banku Litwy, że Payrnet UAB (od nich mam się ubiegać o kasę i od nich mam dostać instrukcję) nie wypełnił wyroku Banku Litwy i nie wysłał mi oraz żadnemu klientowi instrukcji w jaki sposób mam odzyskać pieniądze :LOL: i o całej sprawie powiadomię media. Chętnie zainteresują się tym jak na Litwie funkcjonuje prawo (to napiszę do banku Litwy, nie chce mi się powiadamiać mediów, po prostu tak napiszę xD) i jak traktowani są obywatele oraz, że prawo fasadowe nie pozwala odzyskać pieniędzy tysiącom klientów :LOL: wspomnę też o tym, że to 5 wg obrotów instytucja pieniądza elektronicznego, więc poszkodowanych jest na prawdę dużo.
Post automatycznie złączony:

kiedyś pisałem do 22bet na support pisząc, żeby usunęli mi konto, mówili że się nie da. Pisałem jakieś pierdoły, że zgodnie z obowiązującym prawem bla bla bla xD muszą mi usunąć konto, w końcu odpisali, że usuwają mi konto xD nie wiem czy to zrobili czy nie ale kto pisze nie błądzi xD
Post automatycznie złączony:

Informacje ze do 14 lipca mają czas na zwrot kasy otrzymałeś od supportu?

Pewnie dużo nie zdziałamy pisząc na te podane maile skoro jeden nawet nie działa :)
informacja jest w ustawie ;) (nie nie jestem prawnikiem, nie nie znam się na prawie, tak jestem nienormalny...) 5 dni roboczych na powiadomienie klienta i 14 dni roboczych na zwrot środków. To było w wyroku... odniśnik do ustawy... nikt tego nie czytał oprócz mnie?

6. Instytucja, której cofnięto koncesję, musi rozliczyć się z klientami w terminach określonych w Umowach o świadczenie usług, nie później jednak niż w ciągu 15 dni roboczych od dnia cofnięcia koncesji, poprzez zwrot środków otrzymanych od klientów za wystawienie pieniądza elektronicznego i/lub operacji płatniczych (dalej - środki), na wskazane przez klienta konto w instytucji kredytowej lub innej instytucji pieniądza elektronicznego lub płatniczej lub w inny sposób akceptowany przez klienta i Instytucję.

Post automatycznie złączony:

o nie znam się na prawie, bo kurde to pewnie jest uchwała a nie ustawa xD

ZARZĄD BANKU LITEWSKIEGO

REZOLUCJA
ZATWIERDZENIE OPISU WYMOGÓW DLA INSTYTUCJI PIENIĄDZA ELEKTRONICZNEGO ORAZ INSTYTUCJI PŁATNICZYCH, KTÓRYM ZEZWOLENIA NA DZIAŁALNOŚĆ ZOSTAŁY COFNIĘTE LUB ZAWIESZONE

2021 _ _ 15 kwietnia NIE. 03-71
Wilno​


Na podstawie art. 42 ust. 4 pkt 1 ustawy o Banku Litwy Republiki Litewskiej Zarząd Banku Litwy uchwala :
Zatwierdzić opis Wymagań dla instytucji pieniądza elektronicznego i instytucji płatniczych, którym cofnięto lub zawieszono zezwolenie na prowadzenie działalności (w załączeniu) .



Prezesem zarządu jest Gediminas Šimkus


POTWIERDZONY
Zarząd Banku Litwy
w 2021 r 15 kwietnia
uchwałą nr. 03-71


OPIS WYMAGAŃ DLA INSTYTUCJI PIENIĄDZA ELEKTRONICZNEGO ORAZ INSTYTUCJI PŁATNICZYCH, KTÓRYM COFNIĘTO LUB ZAWIESZONO ZEZWOLENIE NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI


ROZDZIAŁ I
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1 . Postanowienia opisu wymagań dla instytucji pieniądza elektronicznego oraz instytucji płatniczych, którym cofnięto lub zawieszono koncesję na prowadzenie działalności (dalej – Opis), mają zastosowanie do instytucji pieniądza elektronicznego oraz instytucji płatniczych (dalej – Instytucja), którym zostały wydane licencje na prowadzenie przez Banku Litwy, uprawniające do emisji pieniądza elektronicznego i (lub) świadczenia usług płatniczych (dalej - licencja na prowadzenie działalności), zostaje cofnięta lub zawieszona zgodnie z procedurą określoną w art. 15 ustawy o pieniądzu elektronicznym i instytucjach pieniądza elektronicznego Republiki Litewskiej (EPEPĮĮ) lub art. 8 ustawy o instytucjach płatniczych Republiki Litewskiej (PĮĮĮ), z wyjątkiem przypadków, w których licencja na działalność jest cofana na wniosek samej instytucji.
2 . W opisie określono wymogi informacyjne i sprawozdawcze, które musi spełniać Instytucja, informując posiadaczy pieniądza elektronicznego i/lub użytkowników usług płatniczych (zwanych dalej klientami) o cofnięciu lub zawieszeniu wydanej mu koncesji na działalność, a także informując klientów o postępowaniu rozliczeniowym z nimi, o takim zgłaszaniu rozliczeń z klientami do Banku Litwy.

ROZDZIAŁ II
WYMAGANIA DOTYCZĄCE INFORMACJI KLIENTA

3. Instytucja, która dowie się o decyzji Banku Litwy o cofnięciu lub zawieszeniu ważności wydanej jej koncesji, musi poinformować o tym klientów najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych za pośrednictwem swoich publicznych kanałów komunikacji (np. na swojej stronie internetowej, w formie papierowej) w punktach obsługi klienta, w tym ich oddziałach, pośrednikach oraz osobach, na które przekazywane jest wykonywanie funkcji operacyjnych). W informacjach przekazywanych klientom Instytucja musi również ujawnić konsekwencje cofnięcia i/lub zawieszenia koncesji, tj. odpowiednio poinformować klientów, że Instytucja nie posiada już (w przypadku cofnięcia ważności koncesji) lub czasowo nie ma (w przypadku zawieszenia licencji) prawa do emisji pieniądza elektronicznego i/lub świadczenia usług płatniczych, z wyjątkiem przypadków, gdy jest to konieczne do rozliczenia się z klientami.
4 . Instytucja, której zezwolenie na prowadzenie działalności zostało zawieszone lub cofnięte, musi osobiście poinformować klientów w formie pisemnej lub przy użyciu innego trwałego nośnika, na którego użycie została uzgodniona przez Instytucję i klientów w zawartych umowach o świadczenie usług (zwanych dalej Umowami o świadczenie usług) wystawionych na rzecz nie później niż w ciągu 5 dni roboczych zawieszenie lub anulowanie koncesji (w zależności od decyzji podjętej przez Bank Litwy) oraz obowiązującą procedurę rozliczeń z klientami.
5 . Instytucja wraz z usługami określonymi w koncesji świadczy również inne usługi (nieokreślone w koncesji), gdy zawieszenie lub cofnięcie koncesji może mieć wpływ na świadczenie innych powiązanych usług, informuje użytkowników tych usług o takich okolicznościach i/lub podejmuje inne działania zgodnie ze świadczeniem usług postanowieniami umów i/lub aktów prawnych regulujących takie usługi.

ROZDZIAŁ III
WYMAGANIA DOTYCZĄCE ROZLICZEŃ Z KLIENTAMI

6 . Instytucja, której cofnięto koncesję, musi rozliczyć się z klientami w terminach określonych w Umowach o świadczenie usług, nie później jednak niż w ciągu 15 dni roboczych od dnia cofnięcia koncesji, poprzez zwrot środków otrzymanych od klientów za emisję pieniądza elektronicznego i/lub wykonywania operacji płatniczych (dalej – środki), na wskazany przez Klienta rachunek w instytucji kredytowej lub innej instytucji pieniądza elektronicznego lub płatniczej lub w inny akceptowany przez Klienta i Instytucję sposób.
7 . Instytucja, której zezwolenie na prowadzenie działalności zostało cofnięte i w wyjątkowych przypadkach nie jest w stanie zwrócić środków klientom w terminie określonym w punkcie 6 Opisu, musi niezwłocznie poinformować o tym Bank Litwy, nie później jednak niż w ciągu 2 dni roboczych , wskazując przyczyny niespełnienia tego wymogu oraz kolejny termin ostatecznego rozliczenia z klientami, który nie może być późniejszy niż maksymalny termin 2 miesięcy na podjęcie określonych decyzji określonych w art. 15 ust. 8 EPEPĮĮ lub art. 8 , część 8 ustawy Republiki Litewskiej, licząc od daty anulowania zezwolenia na działalność.
8 . Instytucja, której zezwolenie na działalność zostało zawieszone, musi rozliczać się z klientami tylko wtedy, gdy klienci tego zażądają i/lub jeśli instytucja sama podejmie decyzję o zaprzestaniu świadczenia usług określonych w zezwoleniu na działalność. Rozliczenia dokonywane są w trybie i na warunkach określonych w Umowach o Świadczenie Usług i/lub aktach prawnych.

ROZDZIAŁ IV
INFORMACJE PRZEKAZANE BANKOWI LITEWSKIemu

9 . Instytucja, której cofnięto licencję na prowadzenie działalności, musi przekazać do Banku Litwy raport środków zwróconych posiadaczom pieniądza elektronicznego i użytkownikom usług płatniczych (zwany dalej Raportem) w formacie Microsoft Excel, znajdujący się w Załączniku do Opis.
10 . Raport zostanie przesłany do Banku Litwy drogą elektroniczną nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od ostatniego dnia terminu wskazanego w punkcie 6 Opisu, w którym Instytucja musi rozliczyć się z klientami. Datą okresu sprawozdawczego raportu jest 15 dzień roboczy od daty unieważnienia koncesji.
11 . Okoliczności wskazane w pkt. 7 Opisu nie zwalniają Instytucji, której cofnięto zezwolenie na prowadzenie działalności, z obowiązku złożenia Raportu w terminach określonych w pkt. 10 Opisu. W okolicznościach określonych w punkcie 7 Opisu, Instytucja, której cofnięto koncesję, przekazuje Raport do Banku Litwy dwukrotnie: w terminach określonych w pkt 10 Opisu oraz w ciągu 5 dni roboczych od ostatniego dnia terminu określonego w punkcie 7 Opisu, w ciągu którego Instytucja musiała rozliczyć się z klientami. Datą okresu sprawozdawczego Raportu Powtórnego jest dzień ostatecznego rozliczenia Instytucji z klientami określonymi w punkcie 7 Opisu.
12 . Raport zawiera informacje i dane dotyczące:
12.1 . klient (podany jest kod identyfikacyjny klienta);
12.2 . kwotę środków do zwrotu klientowi na początek okresu sprawozdawczego (dzień cofnięcia zezwolenia na działalność, a przy składaniu Raportu powtórnego (pkt 11 Opisu) – na koniec dnia określonego w poz. 6 Opisu) i na koniec okresu sprawozdawczego (na koniec dnia określonego w pkt 6 lub 7 Opisu) oraz kwotę środków zwróconych klientowi w okresie sprawozdawczym, ze wskazaniem terminu i sposobu o zwrot środków. W przypadku zwrotu środków na rachunek wskazany przez klienta, nazwa instytucji kredytowej, płatniczej lub pieniądza elektronicznego, w tym oddziałów tych instytucji, oraz dwuliterowy kod kraju, w którym instytucja lub jej oddział ma siedzibę zgodnie z Międzynarodową Organizacją Normalizacyjną ISO-3166, wskazano standard -2.
13 . Instytucja, której cofnięto zezwolenie na prowadzenie działalności, musi pisemnie poinformować Bank Litwy o decyzjach podjętych na podstawie art. 15 ust. 8 EPEPĮĮ lub art. 8 ust. 8 MĮĮ.
______________​
 
Ostatnia edycja:
K 1,1K

komar54321

Użytkownik
W e-mailu jest mowa żeby podać numer konta bankowego lub konta pieniądza elektronicznego. Myślicie że można podać konto skrill? I jak w ogóle podać konto skrilla, to jest adres e-mail czy ten indentyfikator klienta, bo tam numeru rachunku chyba nie ma żadnego. Ma ktoś rozeznanie w tym temacie?
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Chciałem jeszcze powiedzieć, że Payrnet UAB nie wykonał wyroku Banku Litwy i nie kontaktował się ze mną w sprawie zwrotu moich środków co miał zrobić. Nie mam pojęcia w jaki sposób mam odzyskać środki, ponieważ Muchbetter nie ma nic wspólnego z Payrnet i moimi środkami, dlatego powiadomiłem Bank Litwy o braku wykonania wyroku :) Znam się trochę na prawie i wiem, że to PAyrnet musi mnie powiadomić bezpośrednio (czytałem uchwałę Banku Litwy) i nie zastąpi tego żadne! Powiadomienie przez spółkę trzecią (3rd part company)

pozdrawiam


Cześć Krzysztof,

Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.

Zachęcamy do przejrzenia e-maila, który wysłaliśmy do Ciebie dzisiaj, zawierającego instrukcje dotyczące sposobu odebrania środków.

Jeśli jest coś jeszcze, w czym możemy Ci pomóc, skontaktuj się z nami.

***Ten tekst został przetłumaczony przez Google Translate, nie bierzemy odpowiedzialności za błędy gramatyczne. Dziękuję za zrozumienie***
Hello Krzysztof,

Thank you for contacting us.

We invite you to review the email we sent you earlier today, which includes instructions on how to claim your funds.

Please feel free to contact us if there is anything else we can help you with.
Regards,
Charlie


to nie jest instrukcja od payrnet :) prawo mówi, że to payrnet ma mnie powiadomić :) równie dobrze o tym powiadomić mnie spółka Mir Lithuania :) wybiła północ, zgłaszam brak powiadomienia mnie przez Payrnet UAB o procedurach odzyskania środków :) DURA LEX SED LEX! jedna z podstaw prawa rzymskiego na której opiera się prawo europejskie... procedowanie prawa po za systemem można podważyć. Nie mam informacji od payrnet, nie mam kontaktu z payrnet... Bank Litwy polecił abym w razie braku odzewy Payrnet poinformował o tym fakcie Payrnet. Nie dostałem żadnej instrukcji z adresu (email na jaki i z jakiego powinienem zostać powiadomiony jest na wyroku a procedury są zawarte w uchwale zatwierdzonej przez Bank Litwy) dostępnego na wyroku Banku Litwy, więc zastosowany został tutaj rygor nieważności :)



Witaj Krzysztofie,

Dziękujemy za nieustanną cierpliwość.

Pozwólcie, że rozwiniemy parę pomysłów: UAB Payrnet (posiadacz licencji) jest instytucją pieniądza elektronicznego licencjonowaną przez Bank Litwy, która jest podmiotem odpowiedzialnym za ochronę środków przechowywanych w portfelach klientów. MuchBetter jest pośrednikiem UAB Payrnet, dlatego Twój portfel jest przechowywany przez UAB Payrnet (Posiadacz licencji), podobnie jak Twoje środki.

MuchBetter nie zabezpiecza (i prawnie nie może) chronić Twoich środków, a rozliczenie z Tobą należy do UAB Payrnet.

Wszelkie decyzje lub działania wymagane do ponownego uzyskania dostępu do środków w portfelu MuchBetter całkowicie zależą od działań UAB Payrnet. Organem nadzorującym UAB Payrnet jest Bank Litwy (BoL) i jasno i jednoznacznie potwierdził, że tylko UAB Payrnet może cokolwiek zrobić z tym rozliczeniem finansowym.

W związku z powyższym prosimy o kierowanie zlecenia płatniczego do UAB Payrnet. Aby się z nimi skontaktować, wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected] i [email protected]

Wszystko, co musisz zrobić, to postępować zgodnie z wcześniej podanymi instrukcjami i poinformować Payrnet UAB o kwocie, którą trzymasz na saldzie swojego portfela.

Nasza najlepsza rada jest taka, aby zawsze kopiować Bank Litwy pod adresem [email protected]
Upoważnionym podmiotem jest Bank Litwy (BoL), który będzie monitorował ten proces płatności za pośrednictwem Payrnet UAB. Muszą monitorować wszelkie odpowiedzi, które otrzymujesz (lub nie otrzymujesz) jako organy regulacyjne.

Daj nam znać, jeśli potrzebujesz czegoś innego.
Regards,






Cześć Krzysztof,

Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.

Proszę zawsze kopiować adres Banku Litwy na adres [email protected]. Muszą monitorować wszelkie odpowiedzi, które otrzymujesz (lub nie otrzymujesz) jako organy regulacyjne, i musisz ich informować, ponieważ jako upoważniony podmiot będą monitorować ten proces płatności z Payrnet UAB.

Jeszcze raz dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość oraz pozostajemy do Państwa dyspozycji w przypadku jakichkolwiek innych wątpliwości lub pytań w tej sprawie.

***Ten tekst został przetłumaczony przez Google Translate, nie bierzemy odpowiedzialności za błędy gramatyczne. Dziękuję za zrozumienie***
Hello Krzysztof,

Thank you for contacting us.

Please copy the Bank of Lithuania at [email protected], at all times. They must monitor any response you receive (or do not receive) as regulators, and you must keep them informed as they, as the authorized entity, will follow up on this payment process with Payrnet UAB.

Once again, we thank you for your patience and understanding and remain at your disposal in case you have any other doubts or questions on this matter.


Regards,
Charlie
MuchBetter Support Team
https://support.muchbetter.com/


Mam pytanie, czy payrnet poinformował Muchbetter o sposobie odzyskania środków, bo Muchbetter jest klientem Payrnet a nie ja? Dlatego mnie Payrnet nie informuje tylko Was a Wy przekazujecie mi informacje? Z poprzednich emaili wynikało, że mam to zrobić sam a tu się okazuje, że Wy w imieniu Payrnet informujecie mnie co mam zrobić :)


Witaj Krzysztofie,

Dziękujemy za nieustanną cierpliwość.

Pozwólcie, że rozwiniemy parę pomysłów: UAB Payrnet (posiadacz licencji) jest instytucją pieniądza elektronicznego licencjonowaną przez Bank Litwy, która jest podmiotem odpowiedzialnym za ochronę środków przechowywanych w portfelach klientów. MuchBetter jest pośrednikiem UAB Payrnet, dlatego Twój portfel jest przechowywany przez UAB Payrnet (Posiadacz licencji), podobnie jak Twoje środki.

MuchBetter nie zabezpiecza (i prawnie nie może) chronić Twoich środków, a rozliczenie z Tobą należy do UAB Payrnet.

Wszelkie decyzje lub działania wymagane do ponownego uzyskania dostępu do środków w portfelu MuchBetter całkowicie zależą od działań UAB Payrnet. Organem nadzorującym UAB Payrnet jest Bank Litwy (BoL) i jasno i jednoznacznie potwierdził, że tylko UAB Payrnet może cokolwiek zrobić z tym rozliczeniem finansowym.

W związku z powyższym prosimy o kierowanie zlecenia płatniczego do UAB Payrnet. Aby się z nimi skontaktować, wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected] i [email protected]

Wszystko, co musisz zrobić, to postępować zgodnie z wcześniej podanymi instrukcjami i poinformować Payrnet UAB o kwocie, którą trzymasz na saldzie swojego portfela.

Nasza najlepsza rada jest taka, aby zawsze kopiować Bank Litwy pod adresem [email protected]
Upoważnionym podmiotem jest Bank Litwy (BoL), który będzie monitorował ten proces płatności za pośrednictwem Payrnet UAB. Muszą monitorować wszelkie odpowiedzi, które otrzymujesz (lub nie otrzymujesz) jako organy regulacyjne.

Daj nam znać, jeśli potrzebujesz czegoś innego.
Regards,
Geanina


Czy much better jako pośrednik payrnet jest prawnie upoważniony do informowania mnie o sposobie odzyskania środków od payrnet czy nie? :) Jeżeli nie to ja piszę do Banku Litwy że mnie payrnet nie powiadomił o niczym zgodnie z prawem i procedurą:)


czekam od 8:30 na odpowiedź na ostatni email xD :poop: na pośredników, jak coś jest nie tak to jest nie tak i uj.
Post automatycznie złączony:

nie znam się na prawie, znam się na analizie danych, które muchbetter mi dostarcza w emailach. Na mnie pieniądze nie działają.
 
U 0

Usunięty użytkownik 176886

Gość
Na jaki adres wysłałeś maila? Tez zamierzam to dziś zrobić i czekać co z tego wyjdzie…
Obecnie zlecona wypłata na konto w marcu anulowana i wróciły pieniądze na konto Muchbetter, pewnie jak każdemu
Na 3 adresy e-mail pisałem , które były podane w tym meilu. Po angielsku pisałem do baranów wrednych .
Post automatycznie złączony:

Każdemu wróciły, w apce masz nowe info o tym, żeby postępować zgodnie z instrukcją zawartą w ostatnim (tym z dzisiaj) emailu. Proszą też o nie zlecanie nowej wypłaty z portfela muchbetter
Ja nie zlecę wypłaty z muchbetter, bo zmieniłem telefon, a nowej aplikacji nie da się zainstalować a na starym telefonie wykasowałem Apke
 
Ostatnio zmieniony przez nieznany:
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Jak ktoś nie zna angielskiego... to nie bójcie się, translatora używajcie, to nie forum bukmacherskie, nikt Was nie wyśmieje za pisanie z błędami
;)
Ja nie zlecę wypłaty z muchbetter, bo zmieniłem telefon, a nowej aplikacji nie da się zainstalować a na starym telefonie wykasowałem Apke
ja cytowałem kogoś kto pisał o zwrocie pieniędzy na muchbetter. To cytat z apki jest o tym, że każdemu wróciły pieniądze kto zlecał wypłatę, widocznie muchbetter kłamie i konfabuluje jak to ma w zwyczaju od lutego ;)
 
X 0

Xeson

Użytkownik
Niema kontaktu z uab nikt nic nie odpisuje jeden ticket odrazu jest zamykany drugi nikt nie nadzoruje chyba jednak lipa z wyplata
 
L 0

LukeLuke

Użytkownik
Jeśli robiłem na MB wpłatę z banku (legal) potem z MB dalej i z powrotem na MB to wypłata na konto będzie stanowić problem?
Ewentualnie do iluś spoko a powyżej problem?
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Hello Krzysztof,

Thank you for your contact.

When it comes to the terms of service agreed, please note that this Agreement is with UAB “PAYRNET”, (license holder) with its head office at AltSpace, Islandijos str. 6, LT-01117, Vilnius, the Republic of Lithuania and its registered office at Girulių str. 20, LT-12123 Vilnius, the Republic of Lithuania, (referred to in this Agreement or Terms or Service as “Payrnet”, “we” and “us”). Payrnet, as an Electronic Money Institution, have appointed MIR as an EMD Agent. An EMD Agent (in this case MIR; MuchBetter) means a person who provides payment services on behalf of an Electronic Money Institution (as defined in the Law on Electronic Money and Electronic Money Institutions and the Law on Payment Institutions). As one of Payrnet’s EMD Agent, MIR is authorised to provide associated payment services alongside Payrnet e-money account services.

“Payrnet” is an Electronic Money Institution (EMI) in the Republic of Lithuania (company number: 305264430) – The license holder

“MIR”, “MuchBetter”, also means UAB MIR Lithuania, (company number: 305658973) – Payrnet’s EMD or Payrnet’s agent

Do rest assured that as the EMD (agent) we at MuchBetter continue to work with them, and the Bank of Lithuania for a final resolution and to ensure that they execute their responsibility when it comes to customer funds.

We advise that you direct and resubmit (if you have done it already without a response) any refund requests to the following publicly available UAB Payrnet email addresses: [email protected] and [email protected] and copy the Bank of Lithuania at [email protected]

Should you not receive a response from UAB Payrnet or get a notification that your email to Payrnet is closed without resolution, you may forward this to [email protected] for further assistance.

We appreciate your understanding and we apologize for not being able to provide you with an answer or final resolution as this rests with Payrnet and it’s currently out of our hands.

"Due to the importance of this message, we have opted to send it in English only to avoid translation misunderstandings. You are welcome to use your chosen online translator to change it to your preferred language, but please note that we are unable to guarantee the accuracy of the information when it is translated."

jak zamyka payrnet bez odpowiedzi "tickety" to much better radzi wysyłać informację o tym na email [email protected] w celu kontynuacji sprawy.
 
X 0

Xeson

Użytkownik
Cofnęli im licencję za machlojki i myślisz ze teraz wypłaca kilka tys euro klientom? Ani bank litwy ani much better nie mogą zrobić nic bo z czego mają wypłacić pieniądze dla klienta niestety payrnet bankrut
 
embapepe 5,1K

embapepe

Użytkownik
no ale co salda macie wyczyszczone?
Powierzyłem pieniądze muchbetter co mnie to obchodzi, że korzystają z jakiegoś rallsr, nie może się to chyba tak zakończyć.
 
Do góry Bottom