>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
Fortuna bonus

MuchBetter - opinie

G 2,4K

groch1989

Użytkownik
Nowa wiadomość na stronie payrnet:

Update on returning funds from UAB PayrNet
Dear customer
We wanted to provide you with an important update regarding the return of your funds from UAB PayrNet. As you may be aware, we recently announced our wind-down plans, including the intention to defund all customer balances by August 22nd.
Although we have made good progress, a more complex reconciliation process than anticipated has taken longer than originally planned, and the initially communicated timeline will be delayed. While the journey has proven to be longer and more intricate than anticipated, we remain steadfast in our commitment to resolving this situation and returning your funds to you.
We recognise the vital role these funds play in your financial well-being and assure you that our team is tirelessly working to expedite the process. We deeply apologise for any inconvenience this may cause and extend our gratitude for your continued patience and understanding. We are actively collaborating with your service providers to facilitate a smooth transition for your funds to either a new partner or an alternative solution.
We currently expect the majority of the funds held as issued e-money by UAB PayrNet on the date of the firm’s licence revocation will be successfully returned by the end of August.
Please note that all updates and communications on this subject are being posted on the company’s website — www.payrnet.lt
Our dedicated teams are focused on resolving this situation with the utmost urgency. We apologise for any inconvenience this delay may cause and appreciate your continued cooperation.
We will keep you updated on our progress and provide further instructions as soon as possible. Please continue to reach out to your service providers for any specific queries in relation to your funds. We continue to work very closely with them to ensure they are well-equipped to address any questions or concerns you may have and guide you through the transition process. If you have any urgent inquiries, please do not hesitate to contact us on [email protected]
Once again, thank you for your understanding and continued support.
Sincerely,
Directors, UAB PayrNet

Aktualizacja dotycząca zwrotu środków z UAB PayrNet Szanowny Kliencie Chcieliśmy przekazać Państwu ważną informację dotyczącą zwrotu środków z UAB PayrNet. Jak zapewne wiesz, niedawno ogłosiliśmy nasze plany likwidacji, w tym zamiar anulowania wszystkich sald klientów do 22 sierpnia. Chociaż poczyniliśmy znaczne postępy, bardziej złożony proces pojednania, niż przewidywano, zajął więcej czasu niż pierwotnie planowano, a początkowo podany harmonogram zostanie opóźniony. Chociaż podróż okazała się dłuższa i bardziej skomplikowana niż przewidywano, pozostajemy niezłomni w naszym zaangażowaniu w rozwiązanie tej sytuacji i zwrot środków. Zdajemy sobie sprawę z kluczowej roli, jaką te fundusze odgrywają dla Twojej kondycji finansowej i zapewniamy, że nasz zespół niestrudzenie pracuje nad przyspieszeniem tego procesu. Głęboko przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie może to spowodować i dziękujemy za nieustającą cierpliwość i zrozumienie. Aktywnie współpracujemy z Twoimi dostawcami usług, aby ułatwić płynne przeniesienie Twoich środków do nowego partnera lub alternatywnego rozwiązania. Obecnie spodziewamy się, że większość środków przechowywanych jako e-pieniądz przez UAB PayrNet w dniu cofnięcia licencji firmy zostanie pomyślnie zwrócona do końca sierpnia. Należy pamiętać, że wszystkie aktualizacje i komunikaty na ten temat są publikowane na stronie internetowej firmy — www.payrnet.lt Nasze oddane zespoły koncentrują się na rozwiązaniu tej sytuacji w trybie pilnym. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie może spowodować to opóźnienie i dziękujemy za dalszą współpracę. Będziemy Cię na bieżąco informować o naszych postępach i przekazywać dalsze instrukcje tak szybko, jak to możliwe. Prosimy o dalsze kontaktowanie się z dostawcami usług w przypadku jakichkolwiek konkretnych pytań dotyczących Twoich funduszy. Nadal ściśle z nimi współpracujemy, aby upewnić się, że są dobrze przygotowani do odpowiedzi na wszelkie Twoje pytania lub wątpliwości i przeprowadzą Cię przez proces przejścia. W przypadku pilnych pytań prosimy o kontakt pod adresem [email protected] Jeszcze raz dziękuję za zrozumienie i dalsze wsparcie. Z poważaniem, Dyrektorzy, UAB PayrNet
 
theluk 3,1K

theluk

Użytkownik
Dziwne bo mi nic nie zwrócili ani nikomu tu z forum

bo jak to juz ktoś napisał, pewnie "okradli wszystkich ,a zwrócili część swoim wujkom, tzn znajomym użytkownikom", i w ten sposób wyprowadzą pieniądze, no ciekawy jestem czy zobaczy jakąś złotówkę z tego, dobry szwindel, człowiek ma uczciwie konto na siebie, żonę, żadne multi, a i tak takie pułapki czyhają,
 
L 0

lucaperetti

Użytkownik
https://bestcasinosaware.ca/news/fi...bursement-process-updates-and-clarifications/

Bank Litwy, bank centralny tego kraju oraz organ nadzoru finansowego potwierdzają, że trwający proces ma zakończyć się do sierpnia. Mowia, że firma UAB PAYRNET ma zakończyć procedurę zwrotów zgodnie z prawem. Klienci są zachęcani do kontaktu bezpośredniego z UAB PAYRNET, aby przyspieszyć proces. Bank Litwy dąży do znalezienia korzystnego rozwiązania dla niezadowolonych klientów w Europie, jednak nie posiada informacji o całkowitej zaangażowanej sumie.
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
https://bestcasinosaware.ca/news/fi...bursement-process-updates-and-clarifications/

Bank Litwy, bank centralny tego kraju oraz organ nadzoru finansowego potwierdzają, że trwający proces ma zakończyć się do sierpnia. Mowia, że firma UAB PAYRNET ma zakończyć procedurę zwrotów zgodnie z prawem. Klienci są zachęcani do kontaktu bezpośredniego z UAB PAYRNET, aby przyspieszyć proces. Bank Litwy dąży do znalezienia korzystnego rozwiązania dla niezadowolonych klientów w Europie, jednak nie posiada informacji o całkowitej zaangażowanej sumie.
konkluzja jest taka, że Bank Litwy nie nadzoruje nic, bo cofnął im licencje ;) BoL nie ma żadnych praw i nic nie może... organ nadzoru finansowego? ale kto dokładnie? Tym organem był BoL wcześniej a teraz?

"
Szkoły w regionie Eindhoven i Helmond dotknięte upadłością litewskiego banku: utracone tysiące euro
EINDHOVEN – Kilka szkół w Brabancji Południowo-Wschodniej zostało dotkniętych zbliżającym się bankructwem litewskiego banku UAB PayrNet. Szkoły masowo korzystają z przedpłaconych kart płatniczych SimpledCard, zwłaszcza podczas wycieczek szkolnych. Ale kredyty zaparkowane w banku litewskim nie są gwarantowane.

"

xD jak chcecie mieć najświeższe informacje to wpisujcie w google uab payrnet i wyniki z ostatnich 7 dni ;)
Post automatycznie złączony:

https://tlgrm.ru/channels/@ohmyswiftblog/236

tutaj gość co lewe konta omijając Swift otwiera (dużo takich osób jest na telegramie ;)), jemu udało się odzyskać kasę od Wamo, to chyba jeden z pośredników Payrnet UAB
 
Ostatnia edycja:
P 0

portoryko0

Użytkownik
Być może trzeba zacząć straszyć nagłośnieniem tej sprawy w mediach, a jeśli dalej nie dokonają zwrotów - wtedy rzeczywiście przejść do czynów, bo mam wrażenie, że o sprawie nie wie nikt poza konsumentami MuchBetter.
Chcą chyba w nieskończoność przekładać termin zwrotu. Zapewniają, że do końca miesiąca postarają się zwrócić środki. 22 sierpnia mieli deadline na oddanie pieniędzy, a jako że już jest dawno po terminie można mówić o oszustwie bardzo wielu osób z całej Europy.
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
90 pośredników powinno wiedzieć. U kilku widziałem wiadomości, coinpay, wirex i coś jeszcze. Chcą się ponownie starać o wznowienie działalności. Widziałem z wczoraj chyba odpowiedź na trustpilocie, że pracują nad czymś (muchbetter) i dziękują za cierpliwość, wkrótce wrócą z wiadomościami. Lada dzień czy następny dzień czyli dzisiaj? Ten gość od telegrama dostał kasę od swojego pośrednika, Wamo (pośrednik Payrnet UAB). Miał kasę zablokowaną jak my w muchbetter.
 
K 5,6K

kajo88

Użytkownik
nie wiem czy to przypadek ale widzę, że Megapari ma opcjach płatności Muchbetter (nie kojarzę w sumie czy mieli wcześniej, ale wydaje mi się, że nie)


1693351732158.png
 
areeek95 1,8K

areeek95

Użytkownik
nie, normalnie z polskiego IP - ale nie jestem zalogowany, po prostu na stronie megapari klikam w "płatności"
888starz też ma jako metodę płatności Muchbetter, jednak jak już się zaloguje człowiek i chce wpłacić to już nagle znika. Myślę, że w przypadku Megapari będzie podobnie, bo to widać, że praktycznie taki sam bukmacher.
 
embapepe 5,1K

embapepe

Użytkownik
888starz też ma jako metodę płatności Muchbetter, jednak jak już się zaloguje człowiek i chce wpłacić to już nagle znika. Myślę, że w przypadku Megapari będzie podobnie, bo to widać, że praktycznie taki sam bukmacher.
A jakby spróbować się zalogowac z ip z poza ue np uk to tez znika ta opcja? Moze zalozyc nowe konto z tego ip, próbował ktoś? Czy karty mb nadal zablokowane jak i przelewy?
 
Do góry Bottom