josek90
Użytkownik
Witam, sytuacja wyglada tak: przelewam koledze pieniadze ze swojego mb, a kolega wyplaca mi pieniadze z moneybookers za pomoca karty mb z bankomatu. Po wyplaceniu paru tysiecy otrzymal na maila taka wiadomosc:
Szanowny/a Panie/i XXX,
Dziękujemy za wybór Skrill jako Twojego operatora płatności online.
Uprzejmie prosimy o uważne zapoznanie się z treścią niniejszej wiadomości, ponieważ zawiera ona instrukcje dotyczące przeprowadzenia procesu weryfikacji Twojej tożsamości na potrzeby konta Skrill .
Skrill jako niebędąca bankiem, instytucja finansowa regulowana przez FSA (Urząd Nadzoru Usług Finansowych) jest zobowiązany do gromadzenia możliwych do zidentyfikowania danych osobowych w celu potwierdzenia tożsamości danego użytkownika w momencie osiągnięcia określonego obrotu w naszym systemie. Wszelkie informacje, które otrzymujemy od naszych użytkowników w trakcie procesu weryfikacji będą wykorzystywane wyłącznie w zgodzie z zapisami Data Protection Act of 1998 (Ustawa o ochronie danych osobowych).
W ramach procedury weryfikacji funkcjonalność Twojego konta Skrill w zakresie transakcji wychodzących została tymczasowo ograniczona.
W celu ukończenia procesu weryfikacji i zniesienia nałożonych ograniczeń uprzejmie prosimy o potwierdzenie zamierzonego celu korzystania z konta oraz rodzaju działań jakie są realizowane w jego ramach. Więc uprzejmie prosimy wyjaśnić:
- jaki jest powód otrzymania/wysyłania pieniędzy od/do innych użytkowników naszego systemu
- jaka jest Pana/Pani relacja z użytkownikami z którymi dokonuje Pana/Pani transakcje
Prosimy o przesłanie powyższych informacji oraz dokumentów na adres e-mail: [email protected] lub na adres pocztowy:
Moneybookers Ltd.
Welken House
10-11 Charterhouse Square
London
EC1M 6EH
United Kingdom
Sam mialem sporo problemow z moneybookers, ale czegos takiego jeszcze nie widzialem. Dostal ktos kiedys podobna wiadomosc? Nie wiem za bardzo co odpisac, bo na tym koncie jedynie kilkaset zlotych bylo wplaconych do buka, a poza tym to jedynie przelewy ode mnie. Za wszelka pomoc z gory dziekuje, pozdro.
Szanowny/a Panie/i XXX,
Dziękujemy za wybór Skrill jako Twojego operatora płatności online.
Uprzejmie prosimy o uważne zapoznanie się z treścią niniejszej wiadomości, ponieważ zawiera ona instrukcje dotyczące przeprowadzenia procesu weryfikacji Twojej tożsamości na potrzeby konta Skrill .
Skrill jako niebędąca bankiem, instytucja finansowa regulowana przez FSA (Urząd Nadzoru Usług Finansowych) jest zobowiązany do gromadzenia możliwych do zidentyfikowania danych osobowych w celu potwierdzenia tożsamości danego użytkownika w momencie osiągnięcia określonego obrotu w naszym systemie. Wszelkie informacje, które otrzymujemy od naszych użytkowników w trakcie procesu weryfikacji będą wykorzystywane wyłącznie w zgodzie z zapisami Data Protection Act of 1998 (Ustawa o ochronie danych osobowych).
W ramach procedury weryfikacji funkcjonalność Twojego konta Skrill w zakresie transakcji wychodzących została tymczasowo ograniczona.
W celu ukończenia procesu weryfikacji i zniesienia nałożonych ograniczeń uprzejmie prosimy o potwierdzenie zamierzonego celu korzystania z konta oraz rodzaju działań jakie są realizowane w jego ramach. Więc uprzejmie prosimy wyjaśnić:
- jaki jest powód otrzymania/wysyłania pieniędzy od/do innych użytkowników naszego systemu
- jaka jest Pana/Pani relacja z użytkownikami z którymi dokonuje Pana/Pani transakcje
Prosimy o przesłanie powyższych informacji oraz dokumentów na adres e-mail: [email protected] lub na adres pocztowy:
Moneybookers Ltd.
Welken House
10-11 Charterhouse Square
London
EC1M 6EH
United Kingdom
Sam mialem sporo problemow z moneybookers, ale czegos takiego jeszcze nie widzialem. Dostal ktos kiedys podobna wiadomosc? Nie wiem za bardzo co odpisac, bo na tym koncie jedynie kilkaset zlotych bylo wplaconych do buka, a poza tym to jedynie przelewy ode mnie. Za wszelka pomoc z gory dziekuje, pozdro.