>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Mistrzostwa Świata 2007

Status
Zamknięty.
K 0

karoleks85

Forum VIP
Znane są już pierwsze pary mistrzostw świata, które rozpoczynają się 21 kwietnia.



Dott G. - Mc Culloch I.

Ebdon P. - Bond N.

Fu M. - Hamilton A.

Stevens M. - Delaney J.

Davis S. - Parrott J.

Hawkins B. - O´ Brien F.

O ´Sullivan R. - Junhui D.

Murphy S. - Trump J.

Doherty K. - Allen M.

Maguire St. - Perry J.

Williams M. - Swail J.

Hendry St. - Gilbert D.B.

Selby M. - Lee St.

Robertson N. - Day R.

Higgins J. - Holt M.

Carter A. - Hicks A.
 
sawas 27

sawas

Użytkownik
Jestem początkujący, ale snooker bardzo mnie zafascynował... To jest świetna gra. Mam już stół, bile narazie tylko bilardowe, ale to się niedługo zmieni ???? Najgorsza sprawa z kijami, bo moje obecne to zwyczajny kawałek drewna. Poważne narzędzia kosztują very dużo ????

Przepraszam moderatorów za wtrącanie się do ich pracy, ale chętnie poznałbym co sądzą inni użytkownicy o parach pierwszej rundy ????

Oto pary wraz z kursami ????


A to tabela przedstawiająca ile sianka można zgarnąć za prawidłowe wytypowanie mistrza świata w snookerze :p
 
sawas 27

sawas

Użytkownik
Moim zdaniem w pierwszej rundzie nie bedzie większych niespodzianek. Mój typ na mistrza świata to Neil Robertson. Inna sprawa, że to młody zawodnik i bedzie mu bardzo ciężko. Najprawdopodobniej tego tytułu nie zdobędzie, ale będę mu kibicował i oczywiście na niego stawiał. Duże szane ma na pewno Dott, Maguire i może Higgins...

Wg mnie, wyniki ostatnich turniejów, spotkań snookerowych niewiele mówią o dyspozycji tego czy innego zawodnika. Oczywiście - gracz, który gra bardzo dobrze w kilku turach pod rząd musi prezentować good formę, ale ten słynny wśród sportowców &quot;słabszy dzień&quot; przekreśla jego szanse na dobry wynik.