>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Millionaire Casino 10 no deposit bonus.

Status
Zamknięty.
B 0

blowix

Użytkownik
Zleciłem wypłate 35$ na moneybookers i dostałem takiego maila.
O co w nim chodzi ???? ?

We would like to inform you that your account is showing a pending payment to be processed through Moneybookers, however please note that your Moneybookers information is not listed in your account here at Millionaire Casino. In order to register your Moneybookers information, you are required to make a purchase through this method and our system will then automatically list the required information we need for a Moneybookers withdrawal.

You are kindly requested to have this done as soon as possible, in order for us to proceed with your payment. Please note that the funds will be deposited back in case of no reply.
 
kuza45 121

kuza45

Użytkownik
Zleciłem wypłate 35$ na moneybookers i dostałem takiego maila.
O co w nim chodzi ???? ?

We would like to inform you that your account is showing a pending payment to be processed through Moneybookers, however please note that your Moneybookers information is not listed in your account here at Millionaire Casino. In order to register your Moneybookers information, you are required to make a purchase through this method and our system will then automatically list the required information we need for a Moneybookers withdrawal.

You are kindly requested to have this done as soon as possible, in order for us to proceed with your payment. Please note that the funds will be deposited back in case of no reply.






Chcielibyśmy poinformować, że konto jest pokazanie czasu płatności mają być przetwarzane poprzez Moneybookers, jednak należy pamiętać, że informacje Moneybookers nie jest wymieniony na koncie tu w Millionaire Casino. Aby zarejestrować swój Moneybookers informacje, są zobowiązane do dokonania zakupu za pośrednictwem tej metody, a nasz system będzie automatycznie listę wymaganych informacji potrzebujemy do wycofania Moneybookers.

Prosimy o tym mają zrobić jak najszybciej, tak dla nas, aby kontynuować z płatnością. Należy pamiętać, że fundusze będą złożone z powrotem w przypadku braku odpowiedzi.
blowix jest offline Odpowiedź z Cytatem
 
M 12

m@estro

Użytkownik
I w jakim celu wklejasz takie shity z translatora? nic z tego nie idzie zrozumieć...
A im chodzi o to że musisz zrobić depo przez MB, aby potem na nie wypłacić spowrotem
 
squnisz 13

squnisz

Użytkownik
ja zleciłem wypłate 65$ 3 dni temu do teraz można ja anulować.dzis wyslalem skany.podbno maja jutro wyplacic.ale pewnie tez beda chcieli depo.a wyplacalne to wogoole?
 
tomo121 127

tomo121

Użytkownik
ja zleciłem wypłate 65$ 3 dni temu do teraz można ja anulować.dzis wyslalem skany.podbno maja jutro wyplacic.ale pewnie tez beda chcieli depo.a wyplacalne to wogoole?
Dziwne, ja mialem prawie 80 $ a live chat powiedzial ze mge wyplacic tylko 50$ i nawet nie powiedzieli nic o skanach. Dopiero jak ja sie zapytalem to powiedzieli zeby wyslac. O depozycie nic nie wspominali
Nie wiem albo sa niedoinformowani albo specjalnie leca w ....

50 $ zlecone na mb bez depo i niby 48h czekania
 
squnisz 13

squnisz

Użytkownik
Dziwne, ja mialem prawie 80 $ a live chat powiedzial ze mge wyplacic tylko 50$ i nawet nie powiedzieli nic o skanach. Dopiero jak ja sie zapytalem to powiedzieli zeby wyslac. O depozycie nic nie wspominali
Nie wiem albo sa niedoinformowani albo specjalnie leca w ....
50 $ zlecone na mb bez depo i niby 48h czekania
mi nic nie mówili o minimalnej wypłacie.zleciłem w pon czy wtorek do teraz moge ja anulowac,coś tam ściemniali że były szkolenia działu wypłat i dlatego nie wyplacali .pozniej hcieli skany wyslalem.dzis pytalem czy sa mowia ze nie doszly.wyglada mi to na wałek:zoltakartka:
 
tomo121 127

tomo121

Użytkownik
mi nic nie mówili o minimalnej wypłacie.zleciłem w pon czy wtorek do teraz moge ja anulowac,coś tam ściemniali że były szkolenia działu wypłat i dlatego nie wyplacali .pozniej hcieli skany wyslalem.dzis pytalem czy sa mowia ze nie doszly.wyglada mi to na wałek:zoltakartka:
Byc moze masz racje zagadam zaraz z live chatem i zobaczymy

Z tym czatem nie idzie sie dogadac, sa tacy zamotani a na pytanie odpowiadaja po 5 min .

Wyplaca to wyplaca a jak nie to ch..... im w d.....
 
M 0

marcinxxx

Użytkownik
Byc moze masz racje zagadam zaraz z live chatem i zobaczymy

Z tym czatem nie idzie sie dogadac, sa tacy zamotani a na pytanie odpowiadaja po 5 min .

Wyplaca to wyplaca a jak nie to ch..... im w d.....

Standardowe myślenie polaków : Byle by wypłacić i nie wpłacić.....a gdzie kasyno ma zyski?Może sponsor płaci kasynu za depozyty?Jak je trzeba to wpłacajcie.....:spokodfhgfh:
 
kuza45 121

kuza45

Użytkownik
Rozmawiałem na czacie powiedzieli mi że nie trzeba żadnego depozytu przed wypłatą i że w poniedziałek dostanę $ na MB
 
squnisz 13

squnisz

Użytkownik
Standardowe myślenie polaków : Byle by wypłacić i nie wpłacić.....a gdzie kasyno ma zyski?Może sponsor płaci kasynu za depozyty?Jak je trzeba to wpłacajcie.....:spokodfhgfh:
co ty pier... .gdyby nie dawali darmowego hajsu bym sie nie rejestrował w tym gównie.a skoro juz go dali i udało sie wygrac to normalne jest ze upominam sie o wygrana.
 
squnisz 13

squnisz

Użytkownik
kręcą ostro. oto zapis z rozmowy sprzed chwili.
Marilyn: Welcome to Casino Support. How can I assist you today?
Michal Filip: hi my username: xxxxxxx im waiting paid over week.wheare my money ?! for one week can not pay my money
Michal Filip: Nor does my friend paid
Michal Filip: ??
Michal Filip: are insolvent?
Marilyn: Please hold on a moment, I will check your account.
Michal Filip: ok im waitinf
Marilyn: Thank you for your patience
Marilyn: There was an email sent to you requesting you to sent copies of ID and utility bill
Michal Filip: im sent
Michal Filip: two times
Marilyn: We still have not receive it
Michal Filip: why?
Michal Filip: sent to the address given by you
Michal Filip: is that you can not reach
Marilyn: Where did you sent this information
Michal Filip: at the address given to me now I do not remember
Michal Filip: give me adress
Marilyn: You can email or fax the information
Marilyn: The email address is [email protected]
Marilyn: The fax number is 1-800-887-8691
Michal Filip: im sent this email
Marilyn: Ok. once we received the email your account will be udated
Marilyn: Is there anything else I can help you with?
Michal Filip: yes pls verificate my account
Michal Filip: and paid my money
Marilyn: Once we received the requested documents your withdrawal will be processed
Michal Filip: im sent
Michal Filip: 3 times
Marilyn: We have not received it
Marilyn: If you have sent it now once we received your withdrawal will be processed
Michal Filip: as possible that there were ???
Michal Filip: I still say that you were not, and never paid
Marilyn: You can contact us in about 15 minutes and we will transfer you to the payout department
Michal Filip: im concat every day
Michal Filip: and still not paid
Michal Filip: I know a few people that still have not received payment from you
Marilyn: Pleas contact the payout department in 15 minutes

wyslalem im wlasnie po raz tzreci dokumenty. jak powiedza ze teraz nie doszly.to trzeba zebrac te osoby którym nie wyplacili i napisac do jakies odpowiedniej organizacji. niech zamkna ten niewyplacalny burdel! wiec proponuje wpiszczie sie ci którym zalegaja z wypłatami.i zaatakujemy ich zbiorowo !
 
K 0

kosa001111

Użytkownik
może wyslij z innego maila;] ja miałem podobny problem tylko ze z siecia rival. wysłałem 2 razy i niby nie dochodziły. wkoncu wysłałem nie z interi tylko wp i doszły. też tak może zrób
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom