>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Millionaire Casino 10 no deposit bonus.

Status
Zamknięty.
mateuszcwks 246

mateuszcwks

Użytkownik
wychodzi na to ze co wygrasz z tego 10 to przechodzi na bonus jak ugralem 20$ juz i przeszlo mi to na bonus gram na bj
edit
poszła szybka gra na ruletce 6 razy black , peszek
 
squnisz 13

squnisz

Użytkownik
dziwna akcja bo gadałm wczesniej z supportem,mówili ze nie dodadza hajsu bo korzystalem juz z promo z kasyna tej samej grupy.a tu dyszka jest
jaki obrót? mozna na ruletce i jaka maxymalna wyplata ktos wie ? czy tak w ciemno gramy
minimalna stawka na ruletce 5$ ostro (minimalna wypłata 30$)

jescze jedna dziwna akcja.chwile pograłem i cała kasa poszła z bonusa ma real balance.i niby mozna to juz wyplacic.ale chca wczesniej depozyt. wyplacalne to jest wogole?

Ostatni Edit ???? zleciłem wyplate minimalna 30$ maja w 48 h wyplacic , cos tam napisali że jesli obrót nie został zrobiony albo jakies watpliwosci to wysla email. zobaczymy co z tego bedzie.ale poszło bardzo gładko aż zabardzo.
 
S 0

sopel1987

Użytkownik
Thank you for choosing Millionaire Casino powered by the award winning Vegas Technology Software.
Your cash-in request has been received for processing. Until your cash-in is processed, the remaining payment is available for you to redeposit in full - or in part - back into your Millionaire Casino account to experience over 85 Casino Games including exclusive new Bonus Slot Games.
If your cash-in is in excess of USD5000.00, you will be issued the remainder as weekly installments of USD5000.00 until the total amount is paid to you in full.
Please Note: All customers requesting a withdrawal MUST submit valid identification to our Payout or Security departments so that we can process your payment. If you deposited by Credit Card, please provide copies (front and bank) of the cards along with a signed authorization form, valid Photo ID, and a current utility bill by email or Fax.
Quick Cash: Please contact the payouts team for the receiver instructions. You will be required to show proof of ID that matches your account name and City/State when collecting funds from the Direct Cash outlet. If this information does not match the information we have on file, please contact the Payouts team immediately.
E-Check and Bank Wire: We will send the funds to the bank account on file, please ensure that all banking information is correct.
Check: Paper check will be sent to the following address:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx - ADRES USUNIETY
If this address is incorrect, please email us at [email protected] .
Po zleceniu wypłaty na moneybookers dostałem od nich takiego maila .... :/
jakby ktos mógł przetłumaczyc o co dokładnie im chodzi byłbym wdzieczny
 
squnisz 13

squnisz

Użytkownik
standardowo o ile sie nie myle skan dowodu i rachunek.ile czasu temu zlecales wyplate ja jakies pol h i meila nie otrzymałem
 
S 0

sopel1987

Użytkownik
standardowo o ile sie nie myle skan dowodu i rachunek.ile czasu temu zlecales wyplate ja jakies pol h i meila nie otrzymałem
wypłate zlecałem pozniej niz Ty na pewno, a na maila czekałem jakies 10-15 min, z tego co zrozumiałem to mają mi cos wyslac na mój adres....Check: Paper check will be sent to the following address:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx - ADRES USUNIETY
i tu był podany mój adres korespondencyjny/zamieszkania
 
squnisz 13

squnisz

Użytkownik
no hajs ci wysla na adres ktory podales.pewnie wyplacasz do banku ewentualnie czek.a to dziwne u mnie prawie godzina mineła i niedostałem emaila.a mozesz wciaz anulowac wyplate?
 
squnisz 13

squnisz

Użytkownik
to niewiem ocb wyslij im skany i rachunek plus napisz im jescze raz swój adres.zobaczymy co odpisza.mnie zastanawia czemu do mnie takiego emaila nie wysłali
 
S 0

sebeszczyn

Użytkownik
jak komuś uda się wypłacić kasę to niech napisze co i jak? co trzeba było wysłać, jaki obrót, czy ruletka się liczyła itp.
pozdro
 
loopbks 28

loopbks

Użytkownik
Myslałem , że tylko u mnie cos padło . Cała sieć kasyn na sofcie VEGAS TECHNOLOGY ma jakiś problem . Wszystkie sypią tym błędem o braku połączenia. Pewnie kwestia kilku godz. i się z tym uporają.
 
squnisz 13

squnisz

Użytkownik
już działa ale co z tego skoro nie można sie z nimi dogadać
Denisse: Welcome to Casino Support. How can I assist you today?
Michal Filip: hi
Michal Filip: im still waiting to paid.how long to must waiting
Michal Filip: im waitng over 48h
Denisse: One moment please I will check this for you.
Michal Filip: ok
Denisse: Thank you for waiting. I&#39;ll be with you in just a moment.
Michal Filip: ok
Denisse: I&#39;m sorry for the delay. I&#39;ll be right with you.
Michal Filip: ok and?
Michal Filip: when money paid?
Denisse: I will be right with you.
Michal Filip: When will I receive payment commissioned 48h ago?
Denisse: Thank you for your patience.
Michal Filip: ?
Michal Filip: im asked to you
Michal Filip: When will I receive payment commissioned 48h ago?
Michal Filip: ??
Denisse: I&#39;m sorry for the delay. I&#39;ll be right with you.
 
squnisz 13

squnisz

Użytkownik
chyba raczej za opuznienia w odpisywaniu. ta ich wymówka była mistrzowska. (dalsza czesc rozmowy)
Denisse: The eCheck option for the withdrawal is unavailable.
Michal Filip: im witdrawals monneybookers
Denisse: What we have is check by courier and the minimum for this is $100
Michal Filip: 65$ to moneybokers
Michal Filip: im widrawals money over 48 h ago. and still waiting to paid
Denisse: I have checked on this and it seems this will be uploaded later tonight
Denisse: Unfortunately our payout department is unavailable today.
Michal Filip: why?
Denisse: They are in a company training session today.
Michal Filip: but I await the last two days
Michal Filip: Yesterday I spoke today was to be commissioned
Denisse: I understand this will be uploaded later tonight. Unfortunately I cannot do much as this is a payout issue and they are unavailable at the moment.
Michal Filip: for how many hours I will send to know?
Denisse: I will be right with you.
 
kuza45 121

kuza45

Użytkownik
We have generated a support ticket to help us track your inquiry. Your ticket code is LTK14501271. Please use this code in any further communication.

We would like to inform you that prior to cashing out, you are required to provide us with copies of your Driver&#39;s License or passport, and Utility bill for address verification.

You can fax us this information to our toll free fax numbers: 1-800-887-8691 or the international fax number listed below. If you wish to email us the information, please do so via [email protected] .

Should you require further assistance or information, please reply to this message or chat live with us during our business hours.
o co chodzi?
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom