S
1,1K
slukasz123
Użytkownik
No napisali ze dzis powinno dojsc kasy nie ma....support milczy tj kpina ????Od niedzieli to powinnes czekac do wtorku środy przynajmniej tak bylo u mnie
No napisali ze dzis powinno dojsc kasy nie ma....support milczy tj kpina ????Od niedzieli to powinnes czekac do wtorku środy przynajmniej tak bylo u mnie
identyczna sytuacja z tym że ostatni mail dostałem w czwartek o tej samej treści????Po weryfikacji konta wypłatę zleciłem w sobotę. Do dziś dnia kasy nie ma a próbując do nich dzwonić odbiera automat iż linia jest zajęta, gdy dzwonie na angielski numer jest ciągle sygnał ale też nikt nie odbiera, na maile juz mi nie odpisują. W środę jeszcze dostałem ostatniego maila iż wyślą prośbę do działu finansów aby wypłata została zaksięgowana w trybie priorytetowym.
Ogólnie spory minus dla tego bukmachera, nie polecam ????
Powiem krótko - bzdury.Z tego co czytałem w necie to bukmacher ma jakieś problemy finansowe więc trudno powiedzieć co będzie
Wyjaśniłem - problemy są z natury technicznej. Naprawią to to i kasa do Was dojdzie. O co dokładnie chodzi? Jakie dodatkowe wyjaśnienia oczekujesz?Jak widzicie Pan Marcin zamiast wyjaśnic sytuację to tylko przesyła wiadomość od nich
Na forum jest pełna negatywnych opinii (nawet fałszywych, osób które próbowały oszukać buka i konta zostały słusznie zablokowane) i nikt tych opinii nie usuwa.Przecież nie może napisać nic negatywnego, bo jak nowi gracze nie będą się rejestrować poprzez złą opinię to jego budżet nie będzie rósł
Widocznie mają za mało osób w supporcie w stosunku do ilości zgłoszeń (problemy dotyczy kilkunastu tysięcy osób)Tak więc nic ich w tym wypadku nie tłumaczy, że nie odpowiadają na nasze wiadomości.
Moje słowa potwierdził już user slukasz123, więc żadna prowokacja. Pisze jak jest, a nie wymysły...Te bonusy co niby mają dostać gracze to zapewne też jakaś prowokacja do tego by wpłacać i tyle
potwierdzam dostałem identyczną wiadomość teraz tylko pozostaje czekać do jutraOficjalna odp od mayplaya:
Moj znajomy wkleil mi to samo na gg wiec pewnie sla na zasadzie kopiuj wklej:
Witam serdecznie,
przepraszam za opóźnienie w księgowaniu wypłat. Od zeszłego tygodnia mamy problemy techniczne z wypłatami Skrill.
Najprawdopodobniej jutro (środa 3.12.2014) błąd zostanie usunięty i wypłaty zostaną zaksięgowane.
Postaramy się również zrekompensować naszym klientom wydłużony czas oczekiwania na wypłatę.
Pozdrawiam serdecznie
Andrzej Białecki - Mayplay.com