>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
  • Przypomnienie i prośba o zapoznanie oraz stosowanie się do wymienionych wytycznych odnośnie rozliczania swoich typów na forum!
    TUTAJ!

LUCK3 33usd ND 21.04-26.04

uzytkownik-23347 790

uzytkownik-23347

Użytkownik
moja opłata jest Rejected :moja opłata jest Rejected :[ tyle w tym temacie. złodzieje i tyle , co tu więcej mówić . nawet nie napisali , z jakiego powodu moja wypłata została odrzucona, a czekałem od początku miesiąca na wypłatę , to teraz łaskawie odpisali , że odrzucona . BURAKI
 
uzytkownik-23347 790

uzytkownik-23347

Użytkownik
szkoda czasu po prostu na to kasyno , widocznie Ci co mieli mniej do wypłacenia to bezproblemowo im się udało , a reszta to już wielkie problemy , bo może zbankrutują :/ żaal i tyle .
 
uzytkownik-23347 790

uzytkownik-23347

Użytkownik
Głupio mi teraz napisać &quot;a nie mówiłem?&quot;
;x
no spoko rozumiemy , ale wiesz, od początku miesiąca nic nie pisali , że są jakieś problemy, nawet kilka razy gadałem z livechatem , to wszystko w porządku było , po prostu mam czekać, napisali , że dokumenty doszły, więc teraz tylko muszę czekać na weryfikację. I tak mnie omamili... :zoltakartka:
 
uzytkownik-23347 790

uzytkownik-23347

Użytkownik
szkoda zachodu po prostu z tym kasynem, robią sobie jaja z nas jak zwykle . Prawda taka , że za dużo Polacy wygrywają na kasynach i ich to boli ???? :jezora: :jezora:
 
mateuszcwks 246

mateuszcwks

Użytkownik
ale kurde woczjra wizli mi kase i dalej mialem P zagadalem na czacie to powiedzial ze to jest kwestia dnia jak twoja kasa z luck 3 sie znajdzie na koncie a tu prosze ... szkoda ale co zrobisz
 
uzytkownik-23347 790

uzytkownik-23347

Użytkownik
ale kurde woczjra wizli mi kase i dalej mialem P zagadalem na czacie to powiedzial ze to jest kwestia dnia jak twoja kasa z luck 3 sie znajdzie na koncie a tu prosze ... szkoda ale co zrobisz
no szkoda szkoda, jak Ci tak już napisali , to sam bym uwierzył , że kasa lada moment wpłynie na konto, a tu widzę , że sobie w kulki polecieli ...
 
mazaq 2,8K

mazaq

Forum VIP
Luck3 Support 11: Welcome to our casino!
Luck3 Support 11: Hello, how can I help you?
Mateusz B.: Hi.
Mateusz B.: How Can I trust you, If I am waiting for withdraw about the month ?
Mateusz B.: A lot of my friends, who have 1000+ euro payout, told me that you are thiefs
Mateusz B.: They requested payout, and did not get it in time
Mateusz B.: Do you have any
certificate of solvency ?

Luck3 Support 11: Our security department decides on the withdrawal of your money. Soon you will receive a response to your request. Thank you for your patience.
Mateusz B.: I read it from the week.
Mateusz B.: Everyday the same
Mateusz B.: But the money do not want to come to my account
Mateusz B.: It is disturbing
Mateusz B.: Do you have any email for that &quot; security department&quot; ?
Luck3 Support 11: We have to check all the documents of all customers, who have requested withdraw
Mateusz B.: But it takes too long.
Mateusz B.: You told &#39;2 weeks&#39;, but now it is a month ????
Luck3 Support 11: We are sorry for delays. We have really pretty amount of customers and it tkaes a time to check all the documents
Mateusz B.: So I can trust you, that I will recive the withdraw ?
Luck3 Support 11: We will check your documents, and after that you will get your withdraw in the shortest terms.
Luck3 Support 11: Eveything is fair, no cheating.
Mateusz B.: Good to hear that.
Mateusz B.: Bye.
 
L 5

landzaat21

Użytkownik
Widzę,że też odbyłeś rozmowę z nimi ???? Mi odpisali tak: So, please, it is in your interests - to send your documents one more time to [email protected] and you will get your withdraw immediately! bo niby maile z danymi do nich nie chcą dojść. Czekam też ponad miesiąc i nic.
 
mazaq 2,8K

mazaq

Forum VIP
Aż mi nawet maila przysłali ???? ????
tylko, że znów to samo.
Eh, no wyślę im to. Znowu :p
Dear customer,
We have received your request on withdraw, but unfortunately we haven&#39;t
received your documents.
We need you to please confirm your personal details, as registered on your
Luck3 account.
In order to verify your account we require to see the following:
1. Copy of your Passport or Driving License
2. Recent Copy of a utility bill clearly showing your name and address .
3. Luck3 login and e-mail.
You should scan the documents and send them to us by attaching them to an
e-mail addressed to [email protected].
Should you have any further queries, do not hesitate to contact us.
Thank you for choosing Luck3.

Regards,
Luck3 Support Team.
 
Do góry Bottom