>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Kto zostanie królem strzelców Mistrzostw Europy 2012

D 0

dmntw

Użytkownik
Mam pytanie jestem zielony w bukmacherkę, więc liczę na weteranów. Mianowicie obstawiłem u e-buka Balotelliego,Gomeza,Mandžukića jako króla strzelców. Czy w przypadku równej liczby bramek wypłacą mi za wszystkich, najlepszy/najgorszy kurs,a może marny zwrot kasy?
 
diegoforlan1 1,3K

diegoforlan1

Użytkownik
W sytuacji, gdy kilku graczy ma tyle samo goli decyduje to, który grał mniej minut i asysty. Nie dostaniecie kasy za 3 zawodników bo, król będzie tylko jeden.
1 jest na razie Alan Dzagojev ponieważ grał najkrócej no i Rosja odpadła po fazie grupowiej, Balotelli ma szansę ale musi strzelić coś Hiszpanom.
 
L 0

leszek85

Użytkownik
A gdzie jest tak napisane? Z tego co mi sie wydaje krolow moze byc kilku a Ty mowisz o nagrodzie zlotego buta, przyklad to chociazby rok 1992 gdzie na Euro bylo az 4 strzelcow z taka sama iloscia bramek i wszyscy sa wpisani jako krolowie strzelcow. Tylko pytanie jak sie zachowuja bukmacherzy w takiej sytuacji, tez jestem ciekawy bo postawilem na Dzagojeva ale cos mi sie wydaje ze nie bedzie tak latwo bo kurs teraz na Balloteliego wynosi 2,25 wiec jest bardzo wysoki jak na prawie pewniaka
 
piotrex007 91K

piotrex007

Użytkownik
W zdecydowanej większości buki dzielą postawione kursy przez ilość zwycięzców, czyli jeśli 4 zawodników będzie miało tyle samo bramek, a ktoś postawił na jednego z tej czwórki po kursie 10, to będzie miał rozliczenie jako trafione, ale kurs będzie wynosił nie 10, a 2,5 ;)
 
edyp 186

edyp

Użytkownik
zależy od buka ???? tobet np. rozlicza tak jak napisał piotrex007, a bah rozlicza tak, że królem jest ten co grał mniej minut, a pozostałe zakłady przegrane...
 
H 902

hank

Użytkownik
A moze ktos wie jak jest w betclic? Szukalem w regulaminie ale nic o tym nie znalazlem.