Witam
Użytkownikiem
Skrilla jestem od dawien dawna.Jednak dotychczasowe wypłaty dokonywałem zawsze przelewem na rachunek bankowy.
Nie ukrywam, że obecna sytuacja w naszym kraju lekko mnie zaniepokoiła dlatego zdecydowałem sie na kartę
Skrill.
Zamówioną kartę i pin otrzymałem w zeszłym tygodniu,jednak tu jest mały problem.
Po zalogowaniu sie na moje konto w
Skrillu i wejściu w zakładkę "karta
Skrill" nie ma tam żadnej opcji aby aktywować kartę.Widnieje tam tylko napis :
Wystąpiłeś o kartę
Skrill 17/11/2014
"Twoja karta jest już w drodze - powinna dotrzeć nie później niż 02/12/2014
Jeżeli karta nie dotrze do podanego terminu, prosimy o kontakt."
Oczywiście napisałem w środę do nich maila wraz z pytaniem co robić itd , mija właśnie tydzień a odpowiedzi sie nie doczekałem.
Zaznaczam ,że jest to pierwsza moja karta od nich.
Czy może ktoś z forumowiczów był w takiej sytuacji , co mam robić ?