A masz już nową kartę ? ja mam nową i mam nadzieję, że rozwiążą jak najszybciej ten problem bo zapłacić w sklepie też mogłem, a wypłacić w bankomacie już nie.Ja mam problem z kartą Skrill od 30 grudnia, w sklepach mogę płacić, w bankomatach (różnych sieci) mam komunikat, że karta nieważna/skontaktuj się z wydawcą.. Support też się nie popisał, bo na infolinii powiedziano mi, że karta działa i mam spróbować ponownie (mimo, że miałem za sobą kilka prób na przestrzeni kilku dni), potem na mailu po ponownym kontrakcie napisano mi, że miałem automatyczną blokadę (?), i mi ją zdejmą w ciągu 24h, następne, że widzą, że już mogę płacić i problem uznają za rozwiązany :| A w sklepach mogłem płacić cały czas.. A teraz dostałem tą masową wiadomość, o awarii, którą ktoś wkleił wyżej. Trochę słabo.
Poszedłem sprawdzić i mi również już wypłacił i też BZ WBKMi dosłownie przed chwilą bankomat BZ WBK wypłacił pieniądze.
Musisz mieć na koncie odpowiednik 10 EUR. Wiec jeśli będziesz mieć 100zl to pobiorą po swoim kursie 10EUR ????Witam, chciałbym Was sie poradzić drodzy forumowicze otóż, mam zamiar zamówic kartę skrill(żeby wypłacać kase za pomoca bankomatów),i jest tam zaznaczone,że potrzeba na koncie skrill mieć 10E aby zamówić kartę.Ogólnie konto skrill mam w walucie PLN,dodałem drugie konto w EURO i chcem wpłacić te 10E ale mi ciągle wyskakuje wpłata w PLN...
Może wystarczy miec na koncie np 100zł i wezmą sobie po swoim kursie na EURO te 10E?
Czy musi być dokładnie 10E na koncie w skrill?
Poomóżta ???? Pozdrawiam