Nr jeton w apce nie znajdziesz. Wejdź na stronę internetową i tam w zarządzaniu kontem masz. Nr jeton pozostal taki sam jak na starym jetonWitam ostatnio w jeton korzystałem z apki z jeton wallet z pomarańczową kartą płatniczą i dużo się chyba zmieniło od tego czasu wyszła nowa czerwona apka gdzie były wszystkie moje dane i tu moje pytanie co się zmieniło i gdzie znajdę nr użytkownika w nowej apce? Gdzie powinienem wpłacać środki, w starej apce nie mogę
Nie place. Przelicza po kursie jaki google pokazuje. Ale juz 5x musiałem się tłumaczyć za co płaciłem i do czego używam konta.A ar0nek po tylu weryfikacjach powinni się w końcu odczepić od Ciebie. Bo chyba nie będą się ciągle pytać o każdą czy prawie każdą płatność kartą.
Skoro ta karta jest w funtach to płacisz jakieś dodatkowe prowizje przy płaceniu?
Ok 10dni.Panowie, ile czasu czekaliście na tą nową kartę?
Przechodza praktycznie każde kwotyRobi ktoś wypłaty Jeton -> ZEN ? Jakie kwoty przesyłacie żeby nie trzeba było się im ze wszystkiego tłumaczyć i nie było też problemów po drugiej stronie.
Podsylam dane do przelewu (ktoś wcześniej pytał)
Support
BANK AION Bank S.A. Spolka Akcyjna Oddzial w Polsce
BIC BMPBPLPPXXX
BRANCH Centrala
ADDRESS ul. Dobra 40
CITY Warszawa
ZIP 00-344
COUNTRY Poland (PL)
Ja robie , tylko tak . wszystko przechodzi i to w momentRobi ktoś wypłaty Jeton -> ZEN ? Jakie kwoty przesyłacie żeby nie trzeba było się im ze wszystkiego tłumaczyć i nie było też problemów po drugiej stronie.
Podsylam dane do przelewu (ktoś wcześniej pytał)
Support
BANK AION Bank S.A. Spolka Akcyjna Oddzial w Polsce
BIC BMPBPLPPXXX
BRANCH Centrala
ADDRESS ul. Dobra 40
CITY Warszawa
ZIP 00-344
COUNTRY Poland (PL)
Kto niby takie rzeczy ma wiedzieć? Przelewaj ile się da i się nie przejmujZdradzi ktoś ile maks miesięcznie bez problemów przelewa z Jeton na Zen lub konto +/- ?
i nikt raczej by tu nie pisał , jakby przelewał krocie Pieniądz lubi cisze .Kto niby takie rzeczy ma wiedzieć? Przelewaj ile się da i się nie przejmuj
Cześć, mam ten sam problem. Odrzucają od dwóch dni wypłaty. Próbowałem na wszystkie sposoby z dodaniem odbiorcy i zmian danych. Aktualnie dostałem info, że dane odbiorcy powinny być takie:Czy coś się zmieniło jeżeli chodzi o wypłaty na Revolut ? Jeton odrzuca mi wypłatę na revo mimo ze wcześniej przechodziły, tłumacza ze nie poprawne dane odbiorcy no ale wcześniej na te same dane wszystko hulało
I jak poszło ?? u mnie po wpisaniu Imienia i Nazwiska jako Odbiorcy oraz swoich danych adresowych (mail, ulica itp) dalej odrzuca :/ juz nie wiem jak to zlecic zeby poszlo /Cześć, mam ten sam problem. Odrzucają od dwóch dni wypłaty. Próbowałem na wszystkie sposoby z dodaniem odbiorcy i zmian danych. Aktualnie dostałem info, że dane odbiorcy powinny być takie:
Holder name: REVOLUT BANK - (should be the beneficiary name)
- Holder address: Ten litwinski adres, LT-08130, Lithuania (should be the beneficiary address)
- Bank name: REVOLUT BANK UAB (should be Aion Bank)
Chcą żeby odbiorcą było imię i nazwisko na kogo jest konto w Revolut. Następnie adres zamiast tego litwińskiego z Revoluta był również posiadacza konta i nazwa banku to Aion Bank. Dziwne to jest, bo support revoluta wysyła mi nazwę banku jako Revolut Bank UAB, a nie Aion Bank bo to jest osobny podmiot, a konto mam w Revolut. Więc Jeton wymaga czegoś innego niż jest w rzeczywistości. Ale dobra, zleciłem kolejny raz wypłaty na te dane, które oczekiwał Jeton czyli to co wyżej wpisałem, podając IBAN, BIC, które miałem już wcześniej wpisane i zobaczymy.
Post automatycznie złączony:
Mały update, właśnie z statusu „zaplanowane” zmieniło się na „przetworzone”. Czyli zaakceptowali wypłaty. Powinno być lada moment. Jak dojdzie to napisze szczegółowo jak dodać odbiorcę z danymi.