>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE + 2 FREEBETY!<<<

Grand Prix Malezji 2-4.04.2010 [3]

Status
Zamknięty.
K 1,2K

kukla

Forum VIP

Po kłopotach we wcześniejszych sesjach, najszybszym kierowcą trzeciego treningu okazał się Mark Webber (RBR). Australijczyk osiągając czas 1:33,542 wyprzedził nieznacznie Lewisa Hamiltona (McLaren) oraz swojego kolegę z zespołu – Sebastiana Vettela. Robert Kubica (Renault) zakończył sesję na 10 pozycji z sekundą straty do czołówki.
Przez pierwszych dziesięć minut aktywność kierowców była niewielka, bowiem wykonali oni jedynie po okrążeniu instalacyjnym i powrócili do garaży. Jako pierwszy na pomiarowe okrążenie wyruszył Pedro de la Rosa (Sauber) i wykręcił czas 1:36,891. Poprawienie tego czasu nie stanowiło jednak przeszkody dla Webbera, który był bardzo aktywny od samego początku.
Na torze zaczęło pojawiać się coraz więcej bolidów, a na pierwszej pozycji zmieniali się kolejni kierowcy – Vettel, Alonso i Hamilton, który był najszybszym kierowcą na półmetku sesji. W tym czasie pojawiły się ostrzeżenia o możliwych opadach deszczu, a kierowcy zaczęli zjeżdżać do boksów. Postoje były jednak krótkie i część zespołów zdecydowała się na założenie do swoich bolidów opon z miękkiej mieszanki. Opony te bardzo dobrze wykorzystał Lewis Hamilton, schodząc jako pierwszy z czasem poniżej 1 minuty i 34 sekund (1:33,559).
Po wykonaniu szybkich przejazdów przez kierowców na torze ruch stawał się coraz mniejszy. Problemy miał w tym czasie Witalij Pietrow (Renault), który stracił przyczepność i wypadł z szybkiego zakrętu nr 6. Na szczęście dla Rosjanina pobocze było dość szerokie i zdołał on kontynuować jazdę. Ostatnia fala wyjazdów na tor rozpoczęła się na pięć minut przed końcem sesji. Znów zrobiło się tłoczno i do będącego wciąż na prowadzeniu Hamiltona zaczęli zbliżać się kolejni kierowcy. Ostatecznie tylko jednemu z nich – Webberowi udało się poprawić czas Anglika, zaledwie o 0,017s. W czołówce plasowali się również kierowcy Ferrari i Mercedesa, którzy tracili do lidera mniej niż sekundę.
Warto wspomnieć również o drobnych problemach Sebastiana Vettela. Od jego bolidu odkleił się dziś kawałek taśmy teflonowej i zawisł na elementach przedniego lewego zawieszenia. Zaniepokoiło to zespół, ponieważ nie było wiadomo do końca skąd on odpadł. Nie był to jednak poważny kłopot i nie został on również wynaleziony przez Adriana Neweya. Drobne przygody miał jeszcze tylko Jamie Alguersuari (STR), który wykonał efektowny poślizg.
Zespoły ze środka stawki toczyły dzisiaj bardzo wyrównany bój, z którego zwycięsko wyszedł Rubens Barrichello (Williams), plasując się na 9 pozycji. Natomiast coraz bardziej zaczyna odstawać zespół Sauber, którego kierowcy są w tej chwili gdzieś między zespołami środka stawki, a nowymi ekipami, a te z kolei po raz kolejny pokazały, że ich bolidy są coraz bardziej niezawodne. Wśród nich najszybszy był dziś Timo Glock (Virgin), który miał mniej niż 4 sekundy straty do najszybszego kierowcy.





Mark Webber (Red Bull) wywalczył pole position do wyścigu o Grand Prix Malezji, prezentując niebywałe tempo podczas bardzo mokrej, ostatniej części kwalifikacji na torze Sepang. Australijczyk pokonał aż o ponad sekundę Nico Rosberga (Mercedes) i zespołowego kolegę Sebastiana Vettela.
Bardzo dobrze spisali się także Adrian Sutil (Force India) i debiutant Nico Hulkenberg (Williams), kwalifikując się na miejscach 4 i 5. Robert Kubica (Renault) w pierwszych dwóch częściach kwalifikacji był jednym z najszybszych kierowców, a więc szósta pozycja startowa może wydawać się nieco rozczarowująca, ale tak czy inaczej daje szansę na kolejny dobry występ w wyścigu.
Tymczasem zespoły McLaren i Ferrari zaryzykowały czekanie na poprawę warunków w Q1, która nigdy nie nastąpiła i udział w kwalifikacjach zakończyły już na pierwszej sesji. Jenson Button zdołał co prawda jako jedyny uplasować się w pierwszej siedemnastce, ale zakończył jazdę na środku żwirowiska i to oznaczało, że nie będzie już mógł przystąpić do Q2. Kłopoty dwóch czołowych zespołów oznaczały, że pojawiła się szansa dla nowych ekip i doskonale wykorzystali ją Heikki Kovalainen (Lotus) i Timo Glock (Virgin), wchodząc po raz pierwszy do Q2, gdzie zajęli miejsca 15 i 16.
&lt;table cellpadding=&quot;0&quot; cellspacing=&quot;0&quot; width=&quot;568&quot;&gt;&lt;tbody&gt;&lt;tr&gt;&lt;td class=&quot;pastyt2zaokrlg&quot; width=&quot;19&quot;&gt;
&lt;/td&gt;&lt;td class=&quot;tlopanelu&quot; align=&quot;center&quot; height=&quot;22&quot;&gt;Q1 &lt;/td&gt;&lt;td class=&quot;pastyt2zaokrpd&quot; width=&quot;19&quot;&gt;
&lt;/td&gt;&lt;/tr&gt;&lt;/tbody&gt;&lt;/table&gt;
Prognozy się sprawdziły. Około 10 minut przed rozpoczęciem kwalifikacji zaczęło padać i tor momentalnie stał się mokry, aczkolwiek nie w całości. Na początku sesji na tor wyjechało sporo kierowców, jednak spośród przedstawicieli McLarena, Ferrari, RBR i Mercedesa uczynił to przed upływem 7 minut jedynie Sebastian Vettel.
Warunki panujące na torze sprawiały kierowcom spore problemy. Jako pierwsi przekonali się o tym Witalij Pietrow, który wykręcił bączka w 2 zakręcie oraz Buemi, który wypadł na pobocze przy ostatnim zakręcie. Z pewnością Lewisowi Hamiltonowi nie pomógł obrót w ostatnim zakręcie, a Fernando Alonso nie ułatwiły poprawy rezultatu widowiskowe obroty, które wykonał przy wyjściu na przeciwległą prostą będąc na szybkim okrążeniu.
Deszcz pojawiał się falami, a tor stawał się coraz bardziej mokry, zwłaszcza w ostatnim sektorze. Po upływie 10 minut najszybszy był Robert Kubica z czasem 1:46,283. Chwilę później w 6 zakręcie wypadł Bruno Senna, który utknął w żwirowej pułapce i był to dla niego koniec jazdy. Kilka minut później w tym samym zakręcie wypadli Jenson Button, który również utknął oraz Pietrow, któremu udało się wydostać ze żwiru.
Na 5 minut przed końcem kierowcy nadal próbowali szczęścia, by dostać się do Q2, a w strefie spadkowej znajdowali się: Trulli, Massa, Alonso, Chandhok, Senna, Hamilton oraz di Grassi. Taki stan rzeczy pozostał już końca. Do Q2 nie mógł wystartować również Jenson Button, który nie dotarł do boksów. Bardzo dobrze spisali się przedstawiciele nowych zespołów – Glock i Kovalainen, którzy awansowali do Q2.
&lt;table cellpadding=&quot;0&quot; cellspacing=&quot;0&quot; width=&quot;568&quot;&gt;&lt;tbody&gt;&lt;tr&gt;&lt;td class=&quot;pastyt2zaokrlg&quot; width=&quot;19&quot;&gt;
&lt;/td&gt;&lt;td class=&quot;tlopanelu&quot; align=&quot;center&quot; height=&quot;22&quot;&gt;Q2 &lt;/td&gt;&lt;td class=&quot;pastyt2zaokrpd&quot; width=&quot;19&quot;&gt;
&lt;/td&gt;&lt;/tr&gt;&lt;/tbody&gt;&lt;/table&gt;
Na początku drugiego bloku kwalifikacji deszcz przestał padać. Kierowcy powracając na tor wybierali różne mieszanki opon, jednak obie spisywały się porównywalnie. Po raz kolejny bardzo dobrze od samego początku prezentowali się kierowcy Renault, a na półmetku prowadził Pietrow z czasem 1:48,643.
Sucha linia powstawała na torze bardzo szybko, gdy deszcz nie padał. W dobrej sytuacji znaleźli się w tym momencie kierowcy jadący na oponach przejściowych. Na cztery minuty przed końcem na prowadzenie wysunął się Kubica, poprawiając nieznacznie czas Vettela. Niemiec jednak nie odpuścił i już na następnym okrążeniu po raz kolejny wyszedł na prowadzenie z czasem 1:46,828.
Na 3 minuty przed końcem w strefie spadkowej znajdowali się: de la Rosa, Webber, Buemi, Alguersuari, Glock, Kovalainen oraz Button. W tym czasie deszcz znów zaczął padać, jednak Webberowi udało się poprawić czas i awansować do Q3. Australijczyk wypchnął z dziesiątki Pietrowa. Pozostali kierowcy ze strefy spadkowej nie zdołali się poprawić.
&lt;table cellpadding=&quot;0&quot; cellspacing=&quot;0&quot; width=&quot;568&quot;&gt;&lt;tbody&gt;&lt;tr&gt;&lt;td class=&quot;pastyt2zaokrlg&quot; width=&quot;19&quot;&gt;
&lt;/td&gt;&lt;td class=&quot;tlopanelu&quot; align=&quot;center&quot; height=&quot;22&quot;&gt;Q3 &lt;/td&gt;&lt;td class=&quot;pastyt2zaokrpd&quot; width=&quot;19&quot;&gt;
&lt;/td&gt;&lt;/tr&gt;&lt;/tbody&gt;&lt;/table&gt;
Tuż przed rozpoczęciem Q3 znów zaczęło padać. Kierowcy co prawda wyjechali na tor zgodnie z planem, jednak opady nie słabły i okazały się na tyle intensywne, że na 7 minut i 17 sekund przed końcem sesja została przerwana na czas nieokreślony, zanim ktokolwiek ustanowił czas.
Kwalifikacje wznowiono o godzinie 17:10 czasu malezyjskiego. Deszcz w tym momencie nie padał, jednak na torze zalegały spore kałuże. Wszyscy kierowcy pojawili się od razu na torze, a po wykonaniu pierwszych okrążeń na prowadzeniu był Sutil, który wyprzedzał Kubicę i Hulkenberga.
Po chwili na pierwsze miejsce wysunął się Mark Webber, który nie oddał go już do końca, sukcesywnie poprawiając swe rezultaty. Co ciekawe Australijczyk jechał na oponach przejściowych, co najwyraźniej było optymalnym wyborem, gdyż jego rezultat był lepszy od rezultatu drugiego Nico Rosberga o ok. 1,3s. W końcówce na trzecie miejsce awansował Sebastian Vettel.
Za Niemcem uplasowali się kierowcy, którzy dyktowali tempo na początku trzeciego bloku – Sutil, Hulkenberg oraz Kubica. Po wczorajszych trudnościach były to z pewnością bardzo udane kwalifikacje dla Williamsa, ponieważ drugi z kierowców tego zespołu – Rubens Barrichello uplasował się na 7 pozycji. Dziesiątkę uzupełnili Schumacher, Kobayashi oraz Liuzzi.


www.f1wm.pl
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Na jutrzejszy wyścig radze nic nie typować a ogladac dla emocji. Pogoda wywróci stawke do góry nogami.

kukla - a tam gadasz, będą wylatywać z toru w ilościach hurtowych ????
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Typ by SZCZUREK
Spotkanie: Formuła 1: Grand Prix Malezji
Typ: Lewis Hamilton
Kurs: 17,00
Buk: Bwin
Analiza: W niedziele, na torze Sepang, nieopodal Kuala Lumpur, odbędzie się Grand Prix Malezji w Formule 1. Typuje, że wyścig ten wygra kierowca McLarena - Lewis Hamilton. Kiedy piszę tą analize, nie znam wyników kwalifikacji, więc nie wiem z którego pola wystartuje Lewis. Typ opieram na świetnym występie Lewisa w treningach, gdzie w obu sesjach wygrywał. Samochód McLarena spisuje się świetnie, co obrazuje też dobre miejsce kolegi Lewisa z teamu - Jensona Buttona (był trzeci i czwarty). W zeszłym tygodniu, w Grand Prix Australii, Hamilton na torze wręcz szalał. Kręcił znakomite czasy okrążenia, a słabe miejsce &quot;zawdzięcza&quot; mechanikom, którzy zdecydowali się na zmiane opon, co spowodowało to, że utknął za Massą i Alonso, ktorzy opon nie zmienili. Mimo to, odrobił stratę, i prawdopodobnie wyprzedziłby obu kierowców Ferrari, gdyby nie błąd Marka Webbera, który spowodował zderzenie z Hamiltonem, w efekcie czego obaj spadli na dalsze pozycje. Jednak forma Hamiltona sprawia, że jest w stanie spokojnie wygrać wyścig. Do tego dołóżmy słabe występy w treningach kierowców Ferrari i Red Bulla, i Hamilton wyrasta nam na faworyta. Jeśli Hamilton wygra kwalifikacje, to zapewne kurs sporo spadnie, jednak startując z dalszej pozycji też powinien sobie poradzić, i się przebić do przodu. Synoptycy zapowiadają upał, prawdopodobnie nie będzie padać, więc nie powinniśmy mieć jakiś znaczących incydentów i niespodzianek. W ciemno typuje wygraną Hamiltona. Transmisja wyścigu w Polsacie, o 10:00 czasu Warszawskiego.
Pozdrawiam.
 
zilzil 21,1K

zilzil

Użytkownik
spotkanie: GP Malezji
typ: Top 3 zawodnik- Robert Kubica
kurs: 4.50
buk: Bwin
analiza:
Witam!!!
Chyba nie musze nikomu mowic ze Robert swietnie spisuje sie w deszczowych warunkach. W Malezji o tej porze roku trudno jest znalezc chocby dzien bez deszczu, po dzisiejszych kwalifikacjach wiemy jak to moze jutro wygladac. Robert startuje z 6 miejsca z 3 linii razem z Rubensem Barichello. Przed soba ma niedoswiadczonego Nico Hulkenberga, oraz Adriana Sutila. O ile Hulkenberga bedzie latwo pokonac o tyle gorzej bedzie z Sutilem. Mysle rowniez ze Sebastian Vettel w koncu ukonczy wyscig i to raczej na podium. Mark Webber moze nie wytrzymac presji, popelni jeden glupi blad (Australia pod koniec z Hamiltonem) i pozegna sie z dobra pozycja, moze nawet z wyscigiem. Rosberg mysle ze bedzie wysoko ale nie na podium. Typuje 5-6 miejsce. Hamilton, Kubicy nie zagrozi-startuje jako 20 i moim zdaniem nie ukonczy wyscigu. Jego szybka jazda spowoduje ze na ktoryms z zakretow znajdzie sie daleko w pulapce zwirowej, i nie bedzie mogl kontynnuowac wyscigu. Dublet Ferrari z konca stawki (Alonso-19, Massa-21) i ciezko im bedzie sie przebijac przez slabsze bolidy.
Kubica w treningach:
#1- 5
#2- 6
#3- 10
Kwalifikacje- 6

Mysle ze Robert spokojnie powalczy o 2-3 miejsce, nie wygra ale bedzie na podium.
 
flamaster 875

flamaster

Forum VIP

GP Malezji

Nasi forumowi eksperci wprawdzie odradzają gry jutro F1 lecz ja jednak postaram się coś ciekawego (przynajmniej moim zdaniem) znaleźć. Na początek podstawowa informacja: prognozy pogody przewidują na jutro opady deszczu. Mimo, że tor jest nowoczesny i dobrze przygotowany do odprowadzania wody jednak i to nie daje efektów gdy przychodzi zmierzyć się z taką ulewą jak chociażby dzisiaj. Prawdopodobnie jutro także będziemy świadkami takich opadów. A to może oznaczać przerwanie wyścigu lub pojawienie się Safety Car. Jazda w tak trudnych warunkach to olbrzymie wyzwanie dla kierowców jak i ich bolidów. Jak dobrze wiemy w tym sezonie startują nowe zespoły oraz kierowcy, którzy nie mają wielkiego doświadczenia. Moim zdaniem doprowadzi to do tego, że będziemy świadkami tego jak wypadają z toru lub wpadają na siebie (oczywiście największa szansa na to zaraz po starcie). Najlepiej świadczy o tym wypowiedź Bruno Senny: &quot;To był dość trudny dzień. Warunki były bardzo ciężkie, a my nie mamy odpowiedniego doświadczenia. Pokonałem pięć okrążeń, zanim wypadłem z toru. Niestety silnik zgasł.&quot; W związku z tym uważam, że warto rozważyć typy na ilość kierowców, którzy dojadą do mety. Ciekawie prezentują się linie 16.5 jak i 17.5. Jeśli prognozy się sprawdzą wejście obu będzie bardzo realne. Dla lubiących wysokie kursy interesujący jest natomiast typ, że Senna odpadnie jako pierwszy. Kolejnym ciekawą propozycją wydaje się typ, że Robert Kubica znajdzie się w pierwszej 6. Jak wiemy nasz rodak bardzo lubi jeździć w deszczowych warunkach co pokazał choćby dzisiaj (w kwalifikacjach zajął 6 miejsce). Do tego dochodzi zachęcający kurs. Wiadomo ryzyko jest większe niż w wyscigu po suchym torze jednak coś za coś. Na końcu zwrócę uwagę także na pojedynek Alonso/Schumacher. Hiszpan staruje z 19 miejsca a Niemiec z 8. Fakt, zapowiada się szalony wyścig w którym zdarzyć może się wszystko. Poza tym Schumi nie prezentuje się tak jak za swoich najlepszych czasów jednak nie zapominajmy, że Niemiec także jest znany z tego, że świetnie spisywał się na mokrych nawierzchniach. Moim zdaniem to jest jego atut w jutrzejszym wyścigu. Czy pozwoli mu to na walkę o top 6? Bardzo możliwe, że tak. Ale jeszcze bardziej prawdopodobne, że Alonso nie zdoła wyprzedzić doświadczonego Niemca podczas jutrzejszego wyścigu.
Jak widać podałem kilka propozycji, które mają szanse wejścia (moim zdaniem) mimo zapowiadanych bardzo trudnych warunków. Jednak decydując się na tę grę musimy o tym pamiętać i przypadkiem nie szaleć ze stawką ;)

Moje propozycje:
Ile bolidów znajdzie się w klasyfikacji końcowej? typ: mniej niż 17.5 kurs: 1.45 ✅
Ile bolidów znajdzie się w klasyfikacji końcowej? typ: mniej niż 16.5 kurs: 1.60 ⛔
Który kierowca jako pierwszy wypadnie z wyścigu? typ: Bruno Senna kurs: 10.00 ⛔
Czy Bruno Senna (BRA/HRT) znajdzie się w końcowej klasyfikacji? typ: NIE kurs: 1.35 ⛔
Kierowca w TOP 6? typ: Robert Kubica kurs: 1.85 ✅
Head to Head: Alonso-Schumacher typ: Schumacher kurs: 1.65 ⛔
kursy z bwin
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Moje propozycje:
Ile bolidów znajdzie się w klasyfikacji końcowej? typ: mniej niż 17.5 kurs: 1.45
Ile bolidów znajdzie się w klasyfikacji końcowej? typ: mniej niż 16.5 kurs: 1.60
Który kierowca jako pierwszy wypadnie z wyścigu? typ: Bruno Senna kurs: 10.00
Czy Bruno Senna (BRA/HRT) znajdzie się w końcowej klasyfikacji? typ: NIE kurs: 1.35
Kierowca w TOP 6? typ: Robert Kubica kurs: 1.85
Head to Head: Alonso-Schumacher typ: Schumacher kurs: 1.65
kursy z bwin
Bardzo ciekawe typy. Szczególnie dotyczące ilości bolidów, które dotrą do mety. Sam zamierzam to zagrać :cool:
Czy Senna wyleci pierwszy? Myślę, że wyleci di Grassi... mało tego. Może po prostu nie ruszyć ze linii startu.
Jeśli jednak mu się uda, to warto zaryzykować Bruno. W deszczu wyglądał na bardziej zagubionego niż partner z zespołu. Osiągnął czas o blisko sekundę gorszy i miał parę przygód.
Sam nie zagram, że jako pierwszy opuści stawkę ale najprawdopodobniej, postawię jakiś dubel lub tripel na kierowców, którzy nie dojadą. Senna będzie jednym z nich.

Kurs na Schumiego - gorący :cool::cool::cool:
 
lwasikowski 14

lwasikowski

Użytkownik
Co sadzicie o dubelku sposrod tych trzech typow za wieksza stawke na jutro??

Kubica- Pietrow 1 1.25
Okrążenie safety car podczas wyscigu TAK 1.25
Ile kierowcow HRT ukonczy wyscig: ZADEN 1.35

snajper: Moze coś dodasz od siebie dlaczego tak stawiasz i wtedy Ci pomozemy :]

Jeśli chodzi o pierwszy typ wiadomo poza duzo wiekszym doswiadczeniem Kubicy w porownaniu z partnerem z zespołu, dochodzi to tego fakt, że Kubica bardzo dobrze radzi sobie w trudnych warunkach deszczowych a w takich ma byc rozegrany wyscig.

Ryzyko w przypadku tego typu ze takie warunki to troche loteria i w wyniku kolizji moze nie dojechac Kubica do mety, ale nie przypuszczam by malo doswiadczony Pietrow ukonczyl wyscig...ciekawe jak rozliczaja zaklad w przypadku gdy zaden nie dojedzie do mety?

Jesli chodzi o Safety Car w przypadku tak trudnych warunkow jak w dzisiejszych kwalifikacjach na bank zobaczymy samochod bezpieczenstwa chyba sie zgodzicie ze to bezpieczny typ.

Zaden kierowca nie ukonczy wyscigu z zespołu HRT. No nie oszukujmy sie zespol ten jest wogole nieprzygotowany do sezonu, dodatkowo dochodzi znikome doswiadczenie w F1, usterkowosc samochodu, nie przypuszczam aby w kiepskich warunkach ktorykolwiek z tych zawodnikow dojechal do mety.

Co sadzicie?
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Miałem nic nie podawać już na wyścig, wystarczą mi emocje podczas samego wyścigu ale ta para zwróciła moją uwage
Mistrz Świata vs Mistrz Świata
Wszyscy może pomyślą co ja wyprawiam, że stawiam na Alonso. Przejrzałem sobie na spokojnie livetiming jeszcze raz i Hiszpan kręci znakomite czasy na oponach deszczowych, a inni jezdzili na przejsciówkach. Ferrari wedlug mnie raz dwa dogoni czołową czołówke. Oby tylko na starcie nie doszlo do kontaktu z Hamiltonem bo są bliziutko. W Australii nam pokazal jak z konca stawki można szybko awansowac. Oczywiscie strategia będzie miała duże znaczenie podczas tego wyścigu i mysle ze Ferrari nei popelni po raz drugi tego samego błedu.
Co do Schumachera, chyba za bardzo w niego wierze. Trzeba spojrzeć w prawdzie oczy to jeszcze nie ten mistrz. A czy bedzie jezdził tak jak dawniej? Z oceną poczekam do europejskich wyścigów.
Propozycja:
▶ Alonso - Schumacher Typ: Alonso @ 2.10 bwin 3/10 ✅
Moje propozycje:
Ile bolidów znajdzie się w klasyfikacji końcowej? typ: mniej niż 17.5 kurs: 1.45
Ile bolidów znajdzie się w klasyfikacji końcowej? typ: mniej niż 16.5 kurs: 1.60
Który kierowca jako pierwszy wypadnie z wyścigu? typ: Bruno Senna kurs: 10.00
Czy Bruno Senna (BRA/HRT) znajdzie się w końcowej klasyfikacji? typ: NIE kurs: 1.35
Kierowca w TOP 6? typ: Robert Kubica kurs: 1.85
Head to Head: Alonso-Schumacher typ: Schumacher kurs: 1.65
Wiekszych zastrzeżenie nie mam ???? O dziwo nie wiem dlaczego nie lubie grac under/over ile bolidów ???? Ale to co nam jutro szykuje pogoda to moze izzi wejsc. Nawet nie muszą sie rozstrzaskac, wystarczy że się zakopią w żwirku (tak jak Button) i po wyścigu
Kto pierwszy wypadnie, loteria i tyle dla mnie. Bruno, szkoda nazwiska. Choc kto wie gdyby dać mu lepszy bolid....
Kubica - ja po cichu licze na top3 ???? Kubica bardzo ladne predkosci w sektorach, mysle ze na starcie kogos łyknie. Jak bedzie padac to tak jak powiedzieli komentatorzy &quot;Kubica czuje się jak ryba w wodzie&quot;
Ostatni typ sie nie zgadzam i opisałem go jak zobaczyłem kurs na nowego króla Ferrari ????
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Co sadzicie o dubelku sposrod tych trzech typow za wieksza stawke na jutro??

Kubica- Pietrow 1 1.25
Okrążenie safety car podczas wyscigu TAK 1.25
Ile kierowcow HRT ukonczy wyscig: ZADEN 1.35
To jest f1 - tu tripel z trzech taki niskich kursów, może być nieopłacalny.
Masz AKO 2,11 - zdecydowanie łatwiej tu zrobić dubla, który da Ci większy kurs a ryzyky, IMO - sporo mniejsze.
Wszystkie zdarzenia wydają się jednak bardzo, bardzo prawdopodobne.
Myślę, że jeszcze parę osób poda coś ciekawego - może uda Ci się wybrać ciekawsze kursy ????

Miałem nic nie podawać już na wyścig, wystarczą mi emocje podczas samego wyścigu ale ta para zwróciła moją uwage
Mistrz Świata vs Mistrz Świata
Wszyscy może pomyślą co ja wyprawiam, że stawiam na Alonso. Przejrzałem sobie na spokojnie livetiming jeszcze raz i Hiszpan kręci znakomite czasy na oponach deszczowych, a inni jezdzili na przejsciówkach. Ferrari wedlug mnie raz dwa dogoni czołową czołówke. Oby tylko na starcie nie doszlo do kontaktu z Hamiltonem bo są bliziutko. W Australii nam pokazal jak z konca stawki można szybko awansowac. Oczywiscie strategia będzie miała duże znaczenie podczas tego wyścigu i mysle ze Ferrari nei popelni po raz drugi tego samego błedu.
Co do Schumachera, chyba za bardzo w niego wierze. Trzeba spojrzeć w prawdzie oczy to jeszcze nie ten mistrz. A czy bedzie jezdził tak jak dawniej? Z oceną poczekam do europejskich wyścigów.
Propozycja:
▶ Alonso - Schumacher Typ: Alonso @ 2.10 bwin 3/10

Ech szefie, szefie...
Najpierw Ci odradzałem grę na Schumiego (nie żebym się napinał ale kto miał rację :jezora:? ), teraz odradzę grę przeciw niemu.
Wyścig może potoczyć się na wile różnych sposób... ale tak naprawdę każdy faworyzuje Niemca.
1. SC - zakaz wyprzedzania... jeśli pojadą tak choćby 1/4 kółek (co wydaje się dość realną wielkością) - szanse Alonso maleją.
2. Tłok - końcówka to końcówka, wiadomo że nowe, słabe teamy nie będą się ścigać z czerwoną strzałą &quot;do ostatniej kropli benzyny&quot; ;) - pewne jest jednak, że mogą mu sprawić figla.
Fernando będzie musiał minąć, wielu niedoświadczonych kierowców - jeśli bedą się zachowywać tak jak dziś - lepiej, żeby ich nie wyprzedzał na żadnym zakręcie :?
3. Aaaa... żeby bło więcej numerków.
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Jeśli chodzi o pierwszy typ wiadomo poza duzo wiekszym doswiadczeniem Kubicy w porownaniu z partnerem z zespołu, dochodzi to tego fakt, że Kubica bardzo dobrze radzi sobie w trudnych warunkach deszczowych a w takich ma byc rozegrany wyscig.

Ryzyko w przypadku tego typu ze takie warunki to troche loteria i w wyniku kolizji moze nie dojechac Kubica do mety, ale nie przypuszczam by malo doswiadczony Pietrow ukonczyl wyscig...ciekawe jak rozliczaja zaklad w przypadku gdy zaden nie dojedzie do mety?
1. Nie zakładaj, że Rosjanin znó nie dojedzie. Dziś miał przygody - to fakt. Jednak 3 raz z rzędu miałby nie dojechać do mety? Sądzę, że jutro zobaczymy w miarę spokojną jazdę - a co najważniejsze: z każdym okrążeniem lepszą i pewniejszą.


Jesli chodzi o Safety Car w przypadku tak trudnych warunkow jak w dzisiejszych kwalifikacjach na bank zobaczymy samochod bezpieczenstwa chyba sie zgodzicie ze to bezpieczny typ.
2. Pytanie czy warto grac takie zdarzenie po tak niskim kursie? Dziś nawet inżynierowie, zespołów mylili się co do zmian pogody w najbliższych minutach - może jutro zobaczymy słoneczną Malezję?Sam zakładam, że SC wyjedzie. Nie wezmę go jednak po tak niskim kursie na tak nowoczesnym torze.
Zaden kierowca nie ukonczy wyscigu z zespołu HRT. No nie oszukujmy sie zespol ten jest wogole nieprzygotowany do sezonu, dodatkowo dochodzi znikome doswiadczenie w F1, usterkowosc samochodu, nie przypuszczam aby w kiepskich warunkach ktorykolwiek z tych zawodnikow dojechal do mety.

Co sadzicie?
Usterkowość? Muszę zapamiętać ????
Tu się zgadzam - choć nie liczyłbym na jakieś kłopoty z bolidem a raczej na wyjazd do żwirowej pułapki :cool::cool::cool:
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
lwasikowski
Więc tak:
1) Podobnie jak kukla sądze. Pietrow pokazuje nam sie z bardzo dobrej strony na mokrym torze i myśle ze w koncu dojedzie do mety z punktami. Ma znakomite starty oby je jutro powtórzyl. Jedynie co moze przeszkodzic temu zdarzeniu to tak jak napisales, jakaś kolizja.
2) Dziś już nie. Wczoraj gdy bylo 1.55 mozna bylo grac. Teraz nie warte ryzyka. Safety Car raczej wyjedzie ale nie grałbym po takim kursie. Sprawdz jeszcze u swojego buka czy start z samochodem bezpieczenstwa tez liczy się do zakładu.
3) Jeżeli bedą fatalne warunki to nie dojada. Nawet jakby były sloneczne mogą mieć klopoty

Się dzieje przed tym GP. Lepiej nic nie typować, tylko oglądac a postów żę hoho
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Zirytowałem się jak nigdy. Kolejny raz napisane analizy poszły się golić... tym razem nie pomogło pisanie w notatniku - nie zdążyłem zapisać...
Spróbuję odtworzyć co napisałem, choć absolutnie mi się nie chce :/ :/ :/

snajper miał niczego nei stawiać, ja chciałem stawiać tylko &quot;wylatujących&quot;. Znalazłem jednak 2 typy obok których, nie mogę przejść obojętnie.
Head-to-Head Ferrari/McLaren (najlepiej sklasyfikowany bolid)
Ferrari - McLaren

1, kurs: 1,75
6/10
bwin

Dlaczego taki zakład?
1. Jest to dla mnie typ Alonso kontra MCL. Massa się nie będzie liczył. Tak jak nic nie pokazywał od początku weekendu, tak i jutro nie będzie walczył z takim zaangażowaniem, jak chociażby Hamilton tydzień temu.
2. Pozycje startowe:
Button - 17
Alonso - 19
Hamilton - 20
Massa - 21
Co z tego może wyniknąć? Chyba nikomu nie muszę przypominać o relacjach łączących Hiszpana i Anglika. Na starcie, jak w ciągu całego wyścigu powinno być gorąco.
Skutek może być jeden - Fernando zamiast skupiać się na wyprzedzaniu Trulliego, Glocka, Kov itd. będzie się bronił przed atakami Lewisa. Biernie przyglądać będzie się Massa a względny spokój wykorzysta Button, z trudem bo z trudem ale jednak wyprzedzając &quot;pachołki&quot;
3. Deszcz - SC. Więcej deszczu - kolejny wyjazd SC. Czy tak będzie wyglądał ten wyścig? Całkiem możliwe... pod tym względem jest to dla mnie duża szansa. Wyprzedzać nie wolno, więc Jenson znów będzie miał spokój...
4. Wiem, że miałem jeszcze jeden zajebisty argument ale nie potrafię sobie go przypomnieć.
Zirytowałem się :?


Massa ogólnie jest dla mnie kandydatem do skończenia tego wyścigu przedwcześnie. O kandydatach jednak za chwilę. Najpierw kolejna para h2h


Najlepsza pozycja końcowa (Wyścig)
Barrichello - Hulkenberg

1, kurs: 1,80
5/10
uniiii​

Jeden dobry występ Nico i już kursy się wyrównały - według mnie bardzo pochopnie. Rubens prowadził bolidy w deszczu, gdy Hulkenberg ujeżdżał zabawki - różnica w doświadczeniu olbrzymia.
Nie wierzę :!: że Hulk pojedzie jutro bezbłędnie. Sądzę, że prócz Kubicy problemów nie będzie miał z nim, ani Brazylijczyk, ani MSC.
Optymalnie byłoby, gdyby ugrzązł w jakiejś żwirowej pułapce, jednak nawet jeśli sam się nie wyeliminuje to ze starszym partnerem przegra.




To co obiecywałem - kto według mnie nie dojedzie.

Ile bolidów S. Toro Rosso zostanie sklasyfikowanych?
Żaden, kurs: 6.00
2/10
bwin

Co wyczyniał Buemi chyba wszyscy widzieli, co potrafi Jamie chyba wszyscy pamiętają.
Wbrew pozorom większym kandydatem, do &quot;wypadu&quot; jest dla mnie, faworyzowany Buemi. Stawiam, że obydwu zawodników nie zobaczymy na mecie ale dorzucam również &quot;indywidualne&quot; kupony.

Jaime Alguersuari (ESP/S. Toro Rosso) - zajmie miejsce w klasyfikacji końcowej?
Nie, kurs: 2,20
2/10
bwin

Sebastien Buemi (SUI/S. Toro Rosso) - zajmie miejsce w klasyfikacji końcowej?
Nie, kurs :2,55
3/10
bwin

z bezpieczniejszych, pewniejszych typów:
Nie dojedzie Senna i di Grassi. Kursy, odpowiednio 1.35 i 1.3
Wzięte z bwina, gdzie nie można ich połączyć w dubel. Póki co ich nie gram. Może rano coś jeszcze się zmieni.​
 
olo 2,4K

olo

Użytkownik
Za cholerę nie znam się prawie nic na F1, ale po tym jak widziałem kwale i słyszałem jaka ma być pogoda, to wg mnie peFFką jest, że over 0,5 auta nie ukończy 1 kółka. W Bwinie na bank można to grać.
 
ziarnoo 2,8K

ziarnoo

Użytkownik
Który z kierowców skończy na lepszej pozycji końcowej w wyścigu? Mark Webber - Nico Rosberg
Typ: Nico Rosberg
Kurs: 2.55
Bukmacher: Betsson
Analiza: Niemiecki kierowca, reprezentujący team Mercedes GP, rozpoczął sezon na prawdę dobrze - zarówno wyścig o GP Bahrajnu jak i Australii ukończył na wysokim 5. miejscu. Taką też pozycję okupuję w klasyfikacji generalnej po dwóch startach. Przyczyną wyników Rosberga jest fakt, iż jeździ bardzo równo, a do tego szybko, na co wpływ ma za pewne dobrze spisujący się bolid. Rosberg wystaruje z jednej lini razem z Australijczykiem Webberem, który mimo ogromnego doświadczenia, szybkiego bolidu oraz dobrych wyników w kwalifikacjach, nie osiągał w poprzednich wyścigach sukcesów - w GP Bahrajnu, startując z 6. miejsca, zajął 8. miejsce a w Melbourne rozpoczął wyścig z 2. miejsca, kończąc na 9. Wydaje mi się, że dziś bedzie podobnie - Mark nie utrzyma 1. miejsca, a pierwszym kierowcą, który go wyprzedzi będzie właśnie Rosberg, a rozważna jazda pozwoli mu ukończyć wyścig przed kierowcą Red Bulla.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Olo_13
Może i peffka, ale trzeba wziąść pod uwagę jeden bardzo ważny czynnik. Nie mam podgladu na tor jeszcze. Jezeli bedzię o 10 tak jak wczoraj to jestem przekonany ze start odbedzie się za samochodem bezpieczenstwa. Wtedy to chyba najgorsza łajza moze nie ukończyć pierwszego okrążenia.
Typ wydaje się fajny na prawde, ale od tego jednego czynnika bedzie zalezec czy wejdzie.
Co do typu kukli (Ferrari - McLaren) Wszystko w głowach Alonso i Hamiltona. Dla mnie obaj są świetnymi kierowcami w deszczu. Ale sympatia bardzie dla Fernando. Takze Forza Ferrrai :!:
 
daniel19 0

daniel19

Użytkownik
Czy Vitaly Pietrov zdobedzie punkty ? TAK 2.95

Krótko bo zaraz wyścig. A wiec moim zdaniem dość prawdopodobny typ. W kwalifikacjach pokazał że potrafi jeździć na mokrej nawieżchni uzyskując 11 czas. Jest duża szansa na zdobycie punktów gdyż wielka 4 czyli Fernando Alonso, Lewis Hamilton, Felipe Massa i Jenson Button bedą startować z bardzo odległych miejsc. Sądze też że z pierwszej dziesiątki wypadnie Nico Hulkenberg i Kamui Kobayashi co umożliwi Pietrovowi awans o kilka miejsc w góre klasyfikacj końcowej. Wieć jeżeli na starcie nie wplącze sie w jakies przepychanki i nie stanie sie ofiarą jakiejś kolizji i co najważniejsze nie bedzie popełniał błedów to kto wie czy nie zakończy tego wyścigu na dobrym miejscu premiowanym punktami.
 
kuba86 2K

kuba86

Użytkownik
Chciałem nic nie grać z F1 z powodu pogody, ale zamiłowanie do tego sportu zmieniło moją decyzję.

Hamilton - Button.
Wszyscy wiedzą, że gdyby nie zła taktyka MacLarena w 1 czasówce to raczej on powinien być przed popularnym &quot;Przyciskiem&quot; i walczyć o P1. Pogoda pokrzyżowała szyki praktycznie wszystkim faworytom w kwali. Odpadli Alonso, Massa i właśnie Hamilton. Kierowców Maranello zupełnie odpuszczam, bo nie wiem na co ich stać. Hamilton jest bardzo szybko co pokazał w treningach, na których był 1, 1 i 2. Dzisiaj Hamilton powinien od startu odrabiać do czołówki. Jak nie będzie kolizji to typuję go w czołowej 5.

Kubica - Pietrow
Rosjanin wczoraj miał ogromnego pecha w kwali, bo od początku 2 czasówki kręcił najlepsze okrążenia, ale niestety pod koniec wyprzedziło go 10 kierowców i nie zakwalifikował się do Q3. Natomiast Robert był bliski zdobycia P1, ale czerwona flaga pokrzyżowała jego plany. Polak bardzo dobrze spisuje się na tym torze. To on jest kreowany na numer 1 w Renault. Wreszcie znalazł się w odpowiednim zespole i ma u swojego boku wspaniałych mechaników. Wszyscy chyba chcą, żeby Robson powtórzył sukces z GP Australii i kurs na Robert TOP6 to chyba troszkę przesada. Ja się asekuruję na Kubika przed Witkiem.
 
kuerten 138

kuerten

Użytkownik
postawilem De la Rosa, ze nie dojedzie na Bfair bo ma problemy i nie wystartuje bedzie zwrot czy wygrana ??
wciaz to mozna grac
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP



Sebastian Vettel w końcu przełamał pecha związanego z awariami i po bezproblemowym wyścigu o Grand Prix Malezji odniósł pierwsze zwycięstwo w tym sezonie, a w sumie szóste w karierze. Było to jednocześnie kolejne podwójne zwycięstwo Red Bulla, jako że drugi na mecie zameldował się Mark Webber.
Trzecie miejsce zajął Nico Rosberg, dla którego była to pierwsza wizyta na podium w barwach Mercedesa. Robert Kubica po kolejnym udanym występie finiszował tuż za czołową trójką, zyskując już na starcie dwa miejsca. Z powodu awarii wyścigu nie ukończyli tymczasem dwaj byli mistrzowie świata – Michael Schumacher i Fernando Alonso.
Tuż przed wyścigiem okazało się, że de la Rosa nie będzie mógł wystartować ze względu na problemy z bolidem. Wyścig rozpoczął się przy suchej nawierzchni toru i niezbyt zachmurzonym niebie, ale wciąż istniało niewielkie ryzyko wystąpienia opadów deszczu tego popołudnia. Startujący z pole position Webber nie ruszył najlepiej z miejsca i został wyprzedzony przez Vettela, który przeskoczył także Rosberga, zyskując w sumie dwa miejsca. Podobnie było w przypadku Kubicy, który wyprzedził zarówno Hulkenberga, jak i Sutila. Tym samym Polak awansował na czwarte miejsce.
Z tyłu stawki kierowcy McLarena i Ferrari przebijali się do przodu. Najlepiej z wyprzedzaniem kierowców ze środka stawki radził sobie Hamilton, który po czterech okrążeniach był już dziesiąty. Button został tymczasem wyprzedzony obydwu kierowców Ferrari i jechał tuż za nimi na 16 pozycji. Na piątym okrążeniu Hamilton próbował wyprzedzić Pietrowa, ale Rosjanin zdołał się obronić. Na kolejnym kółku kierowca McLarena uporał się w końcu z Pietrowem i awansował na dziewiąte miejsce, choć na prostej startowej musiał uciec się do niezbyt eleganckiej jazdy zygzakiem, aby utrudnić Rosjaninowi kontratak, za co później został upomniany przez sędziów.
W międzyczasie z wyścigu odpadł Glock, który po poślizgu przed ostatnim zakrętem uderzył lekko w bolid Trullego. Włoch także wpadł w poślizg, ale po chwili mógł kontynuować jazdę, w przeciwieństwie do Glocka. Pierwszą rundę postojów zapoczątkował już na siódmym okrążeniu Barrichello, a dwa okrążenia później w boksach pojawił się również Button, który chwilę wcześniej zdołał wyprzedzić Alonso. Następnie awarie bolidów wyeliminowały dwóch kierowców z wyścigu: Kobayashiego i Schumachera.
Po 10 okrążeniach kolejność kierowców w pierwszej dziesiątce była następująca: Vettel, Webber, Rosberg, Kubica, Sutil, Hulkenberg, Liuzzi, Hamilton, Pietrow i Alguersuari. Na 11 okrążeniu byliśmy świadkami kolejnego pojedynku pomiędzy kierowcami dwóch nowych zespołów: Kovalainen zaatakował di Grassiego, ale miał problemy z utrzymaniem kontroli nad bolidem podczas hamowania i spadł z powrotem za kierowcę Virgin. W dodatku w czasie tego pojedynku doszło do niewielkiego kontaktu i z przedniego skrzydła di Grassiego odpadł jakiś niewielki element, a w bolidzie Kovalainena pękła jedna z tylnych opon i Fin musiał powoli dojechać do boksów. Wymiana kół zajęła bardzo dużo czasu, ale kierowca Lotusa w końcu powrócił na tor.
Na 12 okrążeniu awaria dopadła Liuzziego i choć Włoch zdołał dowlec się do boksów, to jednak był to dla niego koniec jazdy w tym wyścigu. Tymczasem Button po swoim postoju kręcił bardzo dobre czasy i szybko doganiał kierowców Ferrari, zajmując w tym momencie trzynaste miejsce. Na kolejnym okrążeniu postoje w boksach wykonali Hulkenberg i Pietrow. Na 18 okrążeniu Kovalainen pojawił się ponownie w alei serwisowej i jego bolid został zapchany do garażu Lotusa. Kolejni kierowcy kontynuowali tymczasem rutynowe pit-stopy: na okrążeniach 20-21 wykonali je Sutil i Kubica. Polak na tor powrócił tuż przed Massą i dzięki nowym oponom zaczął od razu odjeżdżać kierowcy Ferrari.
Na 22 okrążeniu obydwaj kierowcy Toro Rosso – Alguersuari i Buemi – zdołali wyprzedzić Pietrowa, spychając Rosjanina na 13 miejsce. W chwilę później kolejny kierowca z czołówki pojawił się w boksach, a był nim Rosberg. Kierowca Mercedesa pomimo późniejszego postoju zdołał powrócić na tor przed Kubicą na czwartej pozycji. Przed obydwoma kierowcami jechał tymczasowo Hamilton, który nie miał jeszcze postoju na swoim koncie. Następnie swój pierwszy i zarazem jedyny w tym wyścigu pit-stop wykonał dotychczasowy lider wyścigu – Vettel. Niemiec na tor powrócił tuż przed Hamiltonem na drugiej pozycji, a prowadzenie w wyścigu objął drugi kierowca Red Bulla – Webber.
Australijczyk cieszył się z pierwszego miejsca tylko przez jedno kółko, bowiem zjechał po nowe opony na 24 okrążeniu i na czele znów znalazł się Vettel. Problemy z odłączeniem klucza od prawego koła kosztowały Webbera utratę paru sekund podczas postoju, ale w ostatecznym rozrachunku nie stracił on miejsca, bowiem po postoju Hamiltona na 30 okrążeniu powrócił na P2 (Hamilton po swoim postoju znalazł się tuż przed Buttonem na siódmej pozycji). W czołowej dziesiątce żadnego postoju na swoim koncie nie miał jeszcze tylko Alonso (jego kolega zespołowy Massa boksy odwiedzał na 26 okrążeniu). W międzyczasie do wyścigu włączył się ponownie Kovalainen, mając już dziewięć okrążeń straty do lidera.
Na 31 okrążeniu Alguersuari kontynuował wspinaczkę w górę stawki – tym razem wyprzedził Hulkenberga, co umożliwiło mu awans na premiowaną jednym punktem dziesiątą pozycję. W chwilę później z wyścigu wycofał się Pietrow ze względu na problemy z bolidem. Jako ostatni postój w tym wyścigu wykonał Alonso, a miało to miejsce na 36 okrążeniu. Hiszpan na tor powrócił na dziewiątej pozycji. Po kilku spokojniejszych okrążeniach Buemi wyprzedził Barrichello i awansował na 12 miejsce. W chwilę później udanym atakiem popisał się także Massa, wyprzedzając jadącego na siódmej pozycji Buttona.
Ostatnim zdarzeniem w tegorocznym wyścigu na torze Sepang była spektakularna awaria silnika w bolidzie Alonso, która nastąpiła tuż po nieudanej próbie wyprzedzenia Buttona na początku 55 okrążeniu. Awaria ta kosztowała kierowcę Ferrari utratę tylko dwóch punktów, bowiem przed jej wystąpieniem jechał on na dziewiątej pozycji. Wyścig zakończył się pewnym zwycięstwem kierowców Red Bulla. Vettel po dwóch pechowych wyścigach stanął w końcu na najwyższym stopniu podium, a druga pozycja Webbera była potwierdzeniem, że RB6 jest obecnie najszybszym samochodem w stawce.
Podium uzupełnił Rosberg, a na pozostałych miejscach punktowanych sklasyfikowani zostali Kubica, Sutil, Hamilton, Massa, Button, Alguersuari i Hulkenberg. Dla dwóch ostatnich z wymienionych kierowców były to pierwsze punkty zdobyte w F1. Godne odnotowania było także pierwsze ukończenie wyścigu przez jeden z bolidów Virgin po tym, jak di Grassi zajął 14 miejsce. Do mety po raz pierwszy dojechał też Senna, plasując się tuż za kolegą z zespołu HRT – Chandhokiem na 16 pozycji. Stawkę zamknęli kierowcy Lotusa – Trulli i Kovalainen, choć ten ostatni ze względu na zbyt dużą stratę do lidera nie został sklasyfikowany.

http://www.f1wm.pl
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom