>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Grand Prix Malezji 2-4.04.2010 [3]

Status
Zamknięty.
snajper 322

snajper

Forum VIP
3.Grand Prix Malezji - 4 kwietnia 2010

Piątek 2 kwietnia 2010
Trening 1 04:00 - 05:30
Trening 2 08:00 - 09:30
Sobota 3 kwietnia 2010
Trening 3 07:00 - 08:00
Kwalifikacje 10:00
Niedziela 4 kwietnia 2010
Wyścig 10:00


Info o torze:
Nazwa toru: Sepang
Lokalizacja: Kuala Lumpur, Malezja
Pierwsze Grand Prix: 1999
Długość toru: 5.543km
Liczba okrążeń: 56
Całkowity dystans wyścigu: 310.408km
Rekord toru: 1.34.223
Rekordzista toru: J.P. Montoya (Williams)
Zwycięzca w sezonie 2009: Jenson Button (Brawn GP)
Zwycięzca PP w sezonie 2009: Jenson Button (Brawn GP)​
Okrążenie toru
http://www.youtube.com/watch?v=6-7ej7hmK2U

Doskonały wyścig w Australii:!: Nie ma czasu na odpoczynek, pakować sie i do Malezji. Tor w Sepang jest bardzo wymagający, wysokie temperatury i wilgotność prawie 90% Dużym wyzwaniem dla inżynierów i mechaników jest optymalne wyregulowanie układu chłodzenia. Czy nowi kierowcy wytrzymają takie coś? W zeszlym roku było ciekawie a teraz? Moze Kubica sprawi wielkanocny prezent? Tak było rok temu

Zapraszam do dyskusji i pisania analiz!!!
 
krol-julian 6,2K

krol-julian

Użytkownik
Z tego co wiem to mechanicy Renault będą pakować do samochodu Kubicy nowy pakiet. Ma on przybliżyć szybkościowo bolid do tych najlepszych. Wiadomo, że temeratury i wlgotność są tam rekordowe w kalendarzu F1. Wyścig F1 w świąteczny poranek to będzie coś wspaniałego ???? Oby tylko Kubica pojechał znowu bezbłędnie i oby znowu troszke dopisało mu szczęście. Dobrze by było zająć wyższe miejsce w kwalifikacjach. Ciekawe czy nadal będą psuć się bolidy Red Bulla. Jak Robert zajmie w kwalifikacjach miejsce w 3-4 linii to byłoby super.
 
krzysztof1985 68

krzysztof1985

Użytkownik
Co do psucia się bolidów Red Bulla, to w sumie tylko Vettel coś nie przyfarcił z hamulcami (wg mnie jego wina żadnej awarii nie było, zablokował koła i dziękuję).
Ja czekam na pojedynki bardzo doświadczonych zawodników z tymi nieopierzonymi.
Głównie chodzi mi o Pedro Dela Rosę oraz o Rubensa Barichello. (Barichello-Hulkenberg - poezja ;) )
Nie ukrywam, że dzisiaj wpadło i to sporo po 5 okrążeniach tylko czekałem na Buttona z Hamiltonem.
Co do wyścigu, oby nie padało - wydaje mi się, że gdyby buki wystawiły coś takiego:
kto lepszy Schumi- Hulkenberg @1 -1 ,4 - mogę brać ;) to samo np Barichello -Kobayashi itp.
Warto się przyjrzeć i przeanalizować to ;) dzisiaj respeckt dla Snajpera za Kto lepszy Schumacher-Hamilton @2- 2,45 (no ale gość śledzi to i ma efekty, eh gdyby tak człowiek oglądał kwalifikacje to by wiedział że Lewis będzie jak rakieta ;)
Nie ma co narzekać, czekamy na ofertę liczymy na odrobinę szczęścia (żeby kogoś w kraksie nie wywaliło ;/ ) i liczymy http://i40.tinypic.com/2mq51fa.jpgzy$ki ;) wesołych
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Bwin juz wystawił kursy na najbliższe Grand Prix. Mysle ze nadchodzi juz czas zeby łapac kursy na nowe teamy ze w koncu dojada do mety. Bo to juz musi nastapic. HRT na ten wyscig postawilo sobie cel - 2 bolidy na mecie. Jak dla mnie to ostatnie GP gdzie mozna jeszcze stawiac ze nie dojada. Potem juz bedzie trzeba ryzkowac wyzsze kursy ze w komplecie dojada do mety.
Co jeszcze sie rzuca w oczy? Chyba brak SC po 2.02. Nowoczesny tor, szeroki, jedyne zagrozenie to ciasna petla na pierwszym zakrecie. Wiecej nic innego.
Niby konfiguracja toru nie dla Renautl, ale moze byc cieplo wiec + dla nich. Dodatkowo dwie proste a bolidy maja najwieksze Vmax w stawce, wiec smialo moga sie bronic przed lepszymi oraz wyprzedzac slabsze bolidy na tej czesci toru.
No i chyba kolejna próbna grania na Schumiego z Rosbegiem. Do trzech razy sztuka? Ale to tylko takie przemyslenia, jutro moze cos z analizami. A jakie Wasze zdania? Czekam na dyskusje ????
 
assitalia 6K

assitalia

Użytkownik
Jeśli mówisz, że tak to wygląda to po takim kursie warto zastanowić sie nad tym Safety Carem.

Ogólnie wydaje mi się, że w Malezji zwycięży Ferrari. Na najwyższym stopniu podium widzę Massę, który świetnie zaprezentował się w Australii, tuż za nim Alonso, a na trzecim miejscu zeszłorocznego triumfatora Buttona. Dla Kubicy kolejne punktowane miejsce będzie dobrym wynikiem.

Co wybrać na trzecie w tym sezonie GP poważniej zastanowię się po pierwszych treningach.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Dodam jeszcze jedno zdanie, bo pojawiają się pewne slowa juz. Przed sezonem szef zespołu mowił, że Renault bedzie walczylo o podium, mistrzostwo planują za rok. Zapewniam Was, że to nie BMW i po tak szybkim spelnionym celu już sobie odpuszcza. Renault dostało ogromnego kopa motywacyjnego do dalszej, wytężonej pracy. To jest prawdziwy zespoł wyścigowy, a nie korporacja samochodzowa (BMW).
Ciągle zastanawiam sie nad brakiem Safety Car, ale te doniesienia pogodowe są niepokojące...
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
To co się dzieje teraz z ekipą Virgin Racing, to nie należy się śmiać z tego. Tu porostu trzeba płakać... Jak ktoś lubi grac kursy @ 1.30 to polecam zagrać to już dziś
śmiech, wstyd i płacz
Tak można mówić o Virgin Racing. To co wyprawia ta ekipa to się nie mieści w głowie. W ogóle jak FIA mogła dopuścić ten zespoł podczas wybierania nowych zespołów? Tyle było innych, lepszych ekip. Ale do rzeczy. Tydzień temu oficjalnie poinformowano o zgodzie FIA na modyfikacje zbiornika paliwa. Główny projektant w końcu przemówił:Nick Wirth przyznaje, że zaprojektowane przez niego samochody Virgin nie są w stanie przejechać pełnego dystansu wyścigu. Ostatnim razem, kiedy tankowanie w Formule 1 było zakazane, można było uzupełniać paliwo na polach startowych – wyjaśnia Wirth. – Założyliśmy, że tak samo będzie i tym razem. Ostateczna wersja przepisów nas zaskoczyła. Do tego nowe przepisy techniczne też nas zaskoczyły, bo wymagania odnośnie testów zderzeniowych wymusiły zmianę objętości zbiornika paliwa. Ta zmiana została wprowadzona w październiku.
Trzecim czynnikiem jest według Wirtha inny rodzaj paliwa, który Virgin musi stosować w tym sezonie. – Wierzyliśmy, że będziemy stosować paliwo o wysokiej gęstości, ale ta opcja stała się nierealna w połowie października – mówi konstruktor auta Virgin.Mniejsza gęstość paliwa oznacza, że do baku nie mieści się ilość potrzebna do pokonania pełnego dystansu wyścigu. Zubożenie mieszanki nie wchodzi w grę, bo zdaniem Wirtha przy wszelkich obliczeniach brano pod uwagę najuboższy możliwą mapę silnika. – Możemy stosować techniki oszczędzania paliwa znane z wyścigów długodystansowych, ale to nie jest prawdziwe ściganie – przyznaje Wirth.

Ta sytuacja potrwa do wyścigu w Barcelonie. Jak wiadomo tor w Malezji jest jednym z najbardziej wymagającym torem nie tylko dla bolidów, ale i kierowców. Mógłbym napisać ze jest to 10/10 bo jest. Ale daje 9/10 bo kto wie czy nie będzie ulewy tak jak rok temu i wyścig zostanie przerwy. To jest dla nich jedyna szansa bezy ukończyć wyścig.
Propozycje:
▶ Ile samochodów Virgin Racing ukonczy wyścig? Typ: 0 @ 1.30 bwin 9/10 ⛔
▶ Timo Glock ukończy wyścig? Typ: Nie @ 1.25 bwin 9/10 ✅
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Typ znaleziony przez pewnego, bardzo skromnego jegomościa ;)
Póki co bez analizy bo muszę wyjść z domu, na pewno jest to duże value... więc chociaż dlatego lekko pocisnąć warto

Felipe Massa - Mark Webber
1, kurs 2.79
1/10
Pinnacle

STRATA: -1 j.


Zakład był zagrany w Pinnacle za drobne. Wczoraj wydawał się bardzo atrakcyjny, dziś już trochę mniej. Massa nie pokazał nic szczególnego w kwalifikacjach - właściwie całe Ferrari zawiodło.
Czy jest to zasłona dymna? Być może... Felipe stracił jednak bardzo dużo do Fernando więc można mieć obawy, o jego postawę.
Na szczęście dla mnie, Webber też miał sporo problemów w treningach a ostatnio, skończył nawet w żwirowej pułapce.
Typ za drobne więc wielkiego strachu nie ma ale i tak liczę na znaczną poprawę jazdy Brazylijczyka.
&lt;table cellpadding=&quot;2&quot; cellspacing=&quot;2&quot; width=&quot;100%&quot;&gt;&lt;tbody&gt;&lt;tr class=&quot;AlternatingData2&quot;&gt;&lt;td&gt;
&lt;/td&gt;&lt;td&gt;
&lt;/td&gt;&lt;td width=&quot;120&quot;&gt;
&lt;/td&gt;&lt;td width=&quot;77&quot;&gt;
&lt;/td&gt;&lt;/tr&gt;&lt;tr class=&quot;AlternatingData2&quot;&gt;&lt;td&gt;
&lt;/td&gt;&lt;td&gt;
&lt;/td&gt;&lt;/tr&gt;&lt;/tbody&gt;&lt;/table&gt;
 
snajper 322

snajper

Forum VIP

Sesja rozpoczęła się w dość typowy sposób – od okrążeń instalacyjnych. Wykonali je wszyscy w przeciągu pierwszych 10 minut, po czym zjechali do boksów. Jako pierwszy mierzone okrążenie przejechał Pedro de la Rosa (Sauber), osiągając czas 1:53,855. Jednakże szybko poprawił go o ponad 11 sekund Fairuz Fauzy (Lotus), który był najaktywniejszym kierowcą na początku sesji. Po pierwszych 30 minutach na torze zaczęło pojawiać się coraz więcej bolidów, a na prowadzeniu znalazł się kierowca testowy Force India – Paul di Resta z rezultatem 1:37,209.

Pech dopadł na 58 minut przed końcem Jamie Alguersariego (STR), w którego bolidzie po 7 okrążeniach pojawiły się problemy z silnikiem. Hiszpanowi udało się jednak dotoczyć do boksów, gdzie mechanicy mogli zająć się bolidem i umożliwić mu ostatecznie powrót na tor.

W tym czasie z boksów wyjechali również przedstawiciele czołowych ekip, którzy nieustannie poprawiali rezultaty. Prym wiedli kierowcy McLarena, którzy zajmowali dwie pierwsze pozycje na półmetku – prowadził Hamilton z czasem 1:35,138 mając 0,1s przewagi nad Butonem. Blisko tego duetu trzymał się cały czas Robert Kubica. Kierowcy Ferrari i RBR skupiali tym razem na dłuższych przejazdach i nie włączali się do walki o najlepszy czas.

Po tym jak część kierowców zjechała do boksów wykonawszy pierwsze dłuższe przejazdy, na torze pozostało zaledwie kilka bolidów. Czasy osiągane w tym okresie były sporo gorsze od najlepszych, co może sugerować, że wtedy zaczęły się pierwsze przejazdy z naprawdę dużą ilością paliwa. Przez pierwszą godzinę na tor nie wyjechał natomiast Michael Schumacher (Mercedes), którego bolid zaparkowany był w części garażu przeznaczonej dla Nico Rosberga i tam był regulowany. Jednak od razu, po wyjeździe z boksów, starszy z Niemców na swoim pierwszym mierzonym okrążeniu uzyskał 3 rezultat.

Chwile grozy przeżywali pozostający na torze Pedro de la Rosa oraz Felipe Massa (Ferrari), którzy mieli w odstępie kilku minut wizyty na poboczu przy szybkim zakręcie nr 10. Obaj stracili panowanie nad bolidem po najechaniu na zewnętrzny krawężnik. Udało im się powrócić na tor, jednak naprawdę niewiele brakowało im do uderzenia w bandę. Po raz kolejny problemy pojawiły się u Sebastiana Vettela (RBR), który znacznie zwolnił na ok. 20 minut przed końcem sesji i dotoczył się powoli do boksów. Problem okazał się najwyraźniej niezbyt poważny, ponieważ po kilku minutach powrócił on na tor i osiągał konkurencyjne czasy.

Tłoczno na torze zrobiło się po raz kolejny na 15 minut przed końcem treningu. Czołowi zawodnicy nie walczyli jednak w końcówce o poprawę najlepszego rezultatu, a skupili się na dłuższych przejazdach z większą ilością paliwa. Do góry w tabeli z czasami przesunął się w czołówce jedynie Nico Rosberg, awansując na 2 miejsce.

Nowe zespoły mogą być zadowolone z przebiegu tej sesji, ponieważ żaden z ich kierowców nie miał większych problemów z bolidem i byli oni w stanie przejechać sporą liczbę okrążeń. Malezyjski tor nie jest łatwym obiektem owych, ponieważ zawodnicy wciąż muszą bardzo ostrożnie operować pedałem gazu w długich łukach, by nie stracić przyczepności i nie wypaść z toru. Taki styl jazdy powoduje jednak duże straty.

Największe problemy ze swym bolidem miał dziś Witalij Pietrow (Renault) w którego bolidzie doszło, jak donosi BBC, do wycieku paliwa. Co prawda nie było pożaru, jednak Rosjanin nie pojawił się już na torze, po tym jak zjechał do boksów w celu sprawdzenia bolidu. Sesja przebiegała bez większych zakłóceń, a oprócz wyżej wspomnianych wizyt na poboczu kłopotów nie uniknęli też Mark Weber oraz Jarno Trulli, którym przytrafiły się widowiskowe poślizgi.


Po raz drugi dzisiejszego dnia najszybszym kierowcą na torze Sepang okazał się Lewis Hamilton. Kierowca McLarena uzyskał czas 1:34,175, wyprzedzając o ponad 0,2s Sebastiana Vettela (RBR) i Nico Rosberga (Mercedes). Robert Kubica (Renault), po dość pracowitej sesji, uplasował się na szóstym miejscu z około sekundą straty do Hamiltona. Podczas przerwy między sesjami nad torem przeszły przelotne opady deszczu, jednak w trakcie całego treningu tor był zupełnie suchy.

Tym razem kierowcy byli bardziej aktywni od samego początku, a po upływie 15 minut wszyscy mieli już za sobą mierzone okrążenia. Rezultaty były od samego początku zbliżone do tych osiąganych w pierwszym treningu. Po wykonaniu pierwszych przejazdów część kierowców powróciła do boksów, a na torze pozostali ci, co wykonywali długie przejazdy, na czele z Fernando Alonso (Ferrari), który był w tym czasie o 4s wolniejszy od Lewisa Hamiltona.

Po 30 minutach na czele znajdował się Hamilton, legitymujący się czasem 1:34,765. W tym czasie kłopoty dopadły Marka Webbera (RBR), którego bolid nagle stracił moc i Australijczyk był zmuszony zatrzymać się na poboczu przy zakręcie nr dziewięć. Spowodowało to wywieszenie żółtej flagi, jednak sesja nie została przerwana, a jego bolid został szybko zabrany z pobocza.

Na torze przez dłuższy czas pozostawali kierowcy, którzy mieli w swoich bolidach dużą ilość paliwa i testowali różne ustawienia. Na półmetku sesji na prowadzeniu zmieniali się Hamilton i Schumacher. Ostatecznie szybszy w tym czasie okazał się Lewis Hamilton, który wykręcił czas 1:34,175. Za tą dwójką znajdowali się nieustannie Nico Rosberg i Jenson Button (McLaren), którzy kilka minut później przeskoczyli Schumachera, spychając go na 4 lokatę.

W dalszej części sesji wielu kierowców, jak można wnioskować po czasach, kontynuowało przejazdy z dużą ilością paliwa, a na torze cały czas panował umiarkowany ruch. Kłopoty z bolidem nie ominęły także i w drugiej sesji Sebastiana Vettela. Tym razem pojawiły się problemy ze wspomaganiem kierownicy, które zmusiły go do zjazdu do boksów. Nie utrudniło to jednak Niemcowi, po powrocie na tor, ustanowienia drugiego rezultatu.

Na pół godziny przed końcem treningu nad torem pojawiła się kilka razy, na chwilę, żółta flaga. Pierwszą z nich spowodował Adrian Sutil, który wypadł na pobocze w zakręcie 10, lecz, tak jak jego poprzednicy w tym miejscu, zdołał powrócić na tor. Kolejne flagi spowodowane były przez kierowców STR, którzy na przestrzeni dwóch okrążeń kilkukrotnie zwiedzali pobocze w różnych częściach toru, również bez poważniejszych konsekwencji.

Końcówka sesji upłynęła spokojnie, kierowcy kończyli swe programy treningowe, co dla niektórych, jak na przykład dla kierowców Ferrari, oznaczało wykonanie kilku okrążeń z mniejszą ilością paliwa, a dla kierowców McLarena, RBR i Mercedesa przejazdy cięższymi bolidami. Warto wspomnieć też o Felipe Massie, który miał problemy z podłogą w swoim bolidzie po tym, jak wypadł na pobocze w pierwszym treningu. Brazylijczyk plasował się przez długi czas nawet za kierowcami Lotusa, aczkolwiek ostatecznie udało mu się nieco poprawić na świeżym komplecie miękkich opon.

Po raz kolejny bolidy nowych zespołów okazały się niezawodne i kierowcy tych ekip przejechali sporo okrążeń. Najszybsi z nich tak jak i w pierwszym treningu byli przedstawiciele Lotusa, którzy nieznacznie pokonali rywali z Virgin Racing. Zdecydowanie odstawali natomiast kierowcy HRT, którzy obaj stracili około siedem sekund do czołówki.

 
M 0

maro369

Użytkownik
Znalazłem (moim zdaniem) dość ciekawy typ na kwalifikacje:
Head-to-Head (kursy Bwin)
Kobayashi 1.75 - de la Rosa 1.95 ⛔

W obu dotychczasowych GP lepszy był de la Rosa, chociaż różnice były niewielkie: w obu GP w Q1 wynosiły ponad 0,100 s natomiast w Q2 tylko (a może aż) 0,030 i 0,033 s.
Kurs za to jest dobry.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Propozycje kwalifikacyjne
Lewis Hamilton
Mistrz Świata z 2009 roku zdominował dzisiejsze treningi. Racja to tylko treningi, ale prezentował na prawdę świetnie. Przyznaje, że czuje się bardzo pewnie. Jeszcze w tym sezonie bolid nie spisywał się świetnie.
&quot;Sądzę, że mieliśmy dobry pierwszy dzień. Mam dobre czucie bolidu- to prawdopodobnie najlepsze odczucia jakie miałem w tym bolidzie na tym torze. Za każdym razem, gdy wyjeżdżam na tor wydaje się, że bolid spisuje się o wiele lepiej niż poprzednio, co jest pozytywne. Nadal staramy się lepiej zrozumieć opony, ale już uczyniliśmy dobre postępy. Czujemy, że zrobiliśmy mały krok do przodu.”
Dlatego ja jestem przekonany, że to Hamilton jutro zdobędzie Pole Positon, a nie faworyzowany Vettel. Prawdopodobnie kwalifikacje mogą odbyć się w deszczu, Brytyjczyk słynie z mistrzowskiej jazdy podczas takich warunków. W tamtym sezonie świetnie podczas takie pogody spisywał się Red Bull i myślę, że to jedyne zagrożenie dla Hamiltona podczas deszczu.
Jeżeli jednak będzie sucho to uważam, że Vettel trzeci raz z rzędu nie zdobędzie PP. Miał dzisiaj małe problemy ale nie były one wielkie. Mimo tego nie jest zadowolony.
„Nie byłem dzisiaj w 100 procentach zadowolony, myślę, ze nadal potrzebujemy więcej szybkości. McLaren i Mercedes wyglądają na bardzo szybkich, a Ferrari ma przyzwoite tempo na długich przejazdach, musimy więc sprawdzić gdzie my się znajdujemy. Tor jest jednym z najtrudniejszych z powodu upału i dużej wilgotności”.
Mam nadzieję, że to nie jest ściema tak jak to miało miejsce w Bahrajnie
Propozycje:
▶ Wygra kwalifikacje? Typ: Hamilton @ 6.00 bwin 3/10 ⛔
▶ Jaki bolid wygra kwalifikacje? Typ: McLaren @ 4.25 bwin 3/10 ⛔

▶ Zwyciezca kwalifikacji? Typ: wszyscy oprocz Vettela @ 1.72 bwin 5/10 ✅
▶ Jaki bolid wygra kwalifikacje? Typ: wszyscy oprócz Red Bulla @ 1.95 bwin 5/10 ⛔
 
adqs 3,5K

adqs

Forum VIP
Kubica-Sutil
Typ: Kubica 1.65 ⛔
Kurs: 1.65
Buk: Bwin
Jutro jajeczka trzeba święcić, ale jako, że jutro jest sobota, to są i kwalifikacje F1, i nie można przejść obojętnie wobec takiego typu. Na kwalifikacje mi wpadł w oczko taki ciekawy typek z Bwina. Kubica na treningach kapitalnie- 5, 6 miejsce. Sutil nieźle, zajął 7 i 10 miejsce. Dziś o 16 czasu lokalnego rozpadał się deszcz, Kubica mówi, że dla niego to bez różnicy, czy pada , czy nie, ale jeśli prześledzić jego występy w deszczu, to widać, że zwykle był wysoko. Oprócz tego, Adrian Sutil w całej karierze zdobył jedynie 6 punktów w klasyfikacji generalnej. Zdecydowanie, bolid Force India jest coraz lepszy i lepszy, ale moim zdaniem do czołówki im jeszcze trochę brakuje, a wiadomo, że w kwalifikacjach, mimo wszystko, ogromną rolę odgrywa bolid. Jutro wydaje się, że raczej na pewno Kubica wejdzie do Q3, a Sutil będzie o to zaciekle walczył i temu się poświęci, zużywając o jeden komplet więcej niż czołówka.
snajper: Sutil w deszczu jak coś to też sobie świetnie radzi ????
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Typowanie kwalifikacji ciąg dalszy tym razem h2h
Ferrari-Hamilton
Mój faworyt do wygrania kwalfikacji, Ferrari troche odpusciło treningi tlumaczac sie sprawdzaniem ustawien na wyscig. Zeby im to troche bokiem nie wyszlo, bo trzeba przyznac ze Hamilton dziś ładnie sobie radził nie popelniając błedów.
„Tak jak wcześniej, spodziewam się, że Red Bull, McLaren i Mercedes będą bardzo konkurencyjne, a my będziemy musieli dać z siebie wszystko. Nie będzie łatwo, ale nie ma powodu do pesymizmu.&quot; - powiedział Hiszpan
O słowach Hamiltona wspomniałem już wyżej. Jeżeli nie stanie się nic niespodziewanego wygra kwalifikacje. Alonso może się załapać na TOP3, ale bedzie tam bardzo ciasno. Bo oprocz McLarena, bardzo silny jest tez Mercedes.
Propozycja:
▶ Hamilton - Alonso Typ: Hamilton @ 1.65 bwin 7/10 ⛔

Mercedes
I po raz kolejny raz będe stawiał na Schumachera w parze z Rosbegiem. Dla mnie to już jest kwestia czasu, kiedy mistrz bedzie bił swojego partnera na głowe. Podczas dzisiejszych treningów nie było wiekszej rożnicy miedzy nimi, a Schumacher starał sie trzymać jak najbliżej Hamiltona.
W kwalifikacjach Michael moze być lepszy, ale w wyścigu to nie wiadomo czy wytrzyma kondycyjnie ten straszliwe męczący wyścig. Podkreślam, że ten typ to bardziej z sympatii do Schumachera, ale z szansami na wejscie ????
Propozycja:
▶ Schumacher - Rosberg Typ: Schumacher @ 2.30 bwin 4/10 ⛔
 
robson-united 7,8K

robson-united

Użytkownik
Dziwie sie snajper że ponownie stawiasz na Schumiego w parze z Rosbergiem. Na chwile obecną Schumi jeszcze nie pokazał nic co mogłoby sugerowac że bedze wyżej. Rosberg szybciej przystosował się do jazdy nowym bolidem, Schumi jak wiemy miał sporą przerwe i obecnie traci sporo do swojego partnera z teamu. Ja bym w tej parze akurat na odwrót typował. POdczas GP Bahrajnu pamiętam że Schumi tracił do Rosberga ok 0,5sek na okrażeniu podczas sesji treningowych. Nie chce mi się spr jak to było w Melbeurne, ale w Kuala Lumpur jest już postęp bo traci w granicach 0,2sek. Ale czy jest w stanie byc przed Rosbergiem ? Jak dla mnie to nie i akurat w tej parze typowałbym Rosberga;) Chyba za bardzo sugerujesz się sympatią w tej parze :p

---------------
Jeżeli idzie o kwalifikacje to też mi się wydaje że buki zanadto faworyzują Vettela. Owszem ma szybki bolid, ale coś w nim się dzieje niedobrego. Poza tym dwukrotnie z rzędu zdobywał już pole position więc pora na kogoś innego. Owszem w wyścigu może powalczy o zwycięstwo jeżeli bolid na to pozwoli. Do tego aura może mu sprzyjac.Wkońcu Malezja słynie z opadów deszczu w czasie wyścigu a nie trzeba mówic że Vettel w tych warunkach jeździ fenomenalnie.
McLareny w Australii pokazały że są piekielnie szybkie, wtedy Hamilton szalał na torze. Wyprzedzał. w ciągu jednego okrążenia nadrabiał blisko 3sekundy do rywali. Jeżeli tylko utrzymają ten poziom jazdy, a w dwóch treningach Hamilton okazał się najlepszy to jest spora szansa na Pole Position i po kursie @6,0 chyba nie wypada tego nie zagrac! Przewagi blisko 0,3sek na dwóch treningach to spory dystans. W kwalach dużo będzie zależec od umiejętności kierowcy, a wiemy że Lewis ma je spore. Tylko jak mu się nie zagotuje w głowie to powinien wygrac jutrzejsze kwalifikacje.

▶Wygra Kwalifikacje
Typ : Lewis Hamilton @ 6,00 Betsafe
 
krzysztof1985 68

krzysztof1985

Użytkownik
Mam podobne odczucia do Robsona. Moje propozycje (wiem kursy marne ???? ) na kwale jest takie:

Schumacher-Rosberg@2-1,57 ✅
Mistrzu dochodzi powoli do siebie i już niweluje powolutku straty czasowe, Rosberg może jest i młody ale wg mnie to solidny gość który nie schodzi poniżej pewnego minimum. W kwalifikacjach sądzę że będzie ok 7miejsca a Schummi deczko niżej.
Hamilton-Button @1-1,3 (Kwalifikacje) ⛔
Ham szaleje, w GP Australii widzieliście co wyprawiał jakby miał otwarty tor to by jeszcze Jensona &quot;Przyciska&quot; wyprzedził ;) McLareny są piekielnie szybkie, Ham i Button znakomicie jeżdżą co pokazują treningi.
Jakby to był wyścig nawet bym nie tykał (sądzę że w wyścigu coś zmalują by to Ham był lepszy od Buttona). Jeżeli chodzi o wyścig to jeżeli w Hamie nie obudzi się to co zwykle (jego głupi charakter...... za wszelką cenę być wyżej w wyścigu, nawet kosztem wypadnięcia z toru - wiecie o co bieg ;)
to może być wygrana. (Oczywiście musi być w kwalach w Top 5)

Alonso-Massa @1-1,33 (Kwalifikacje)
✅
Przed treningami kurs był 1,45. Alonso jeździ dobrze ale coś kombinują z taktykami. Jeżeli chodzi o różnice pomiędzy kierowcami. Około 0,500 różnicy to bardzo dużo w F1 (trening 1). W Treningu Nr 2 ponad 1 sekunda między Alonso a Massą!
To wg mnie możliwe są 2 kwestie: A) Alonso jeździ tutaj lepiej bo czuje się lepiej (aklimatyzacja)
B) Któryś z nich musiał mieć maruderów na torze (w co nie wierzę na 30 okrążeń spokojnie da się wykręcić jakiś super czas).

Z takich typów na sucho coś dziwne mam odczucie że Chandhok ✅ (2,3) będzie lepszy w kwalifikacjach od Senny (gość dzierży tylko nazwisko, nic więcej z klasy nieżyjącego mistrza [no chyba że w innym zespole by coś pokazał]

Z innych ciekawych typów wpadł mi w oko taki:
Który samochód wygra kwalifikacje
McLaren @4.00 ⛔
Dlaczego McL? Ham jeździ jakby się zawściekł za ostatnie głupoty których narobił (to palenie gumy, wyścig na ulicach Melbourne, drifty i inne) oraz no trzeba to przyznać - po prostu bolid szybki jak błyskawica.
Jeżeli nawet on popełniłby błąd to na treningach Button plasował się zaraz za nim.
Dlaczego nie sądzę by RedBull wygrał kwalifikacje lub Ferrari:?:

Redbull coś ostatnio ma problemy techniczne. Co prawda na drugim treningu Vettel był 2, ale na 1 coś im szwankowało.
Czemu nie Ferrari :?:
Alonso jest talent, Massa też dobry kierowca - ale treningi mogą być albo zasłoną dymną lub po prostu niezbyt dobrym ustawieniem bolidu do toru (albo problemy z aklimatyzacją)
/wszystkie kursy brane z Betsafe
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Typy na wyścig. Według mnie warto je zagrać przed kwalifikacjami, bo potem to juz się nie bedzie oplacac
Lewis Hamilton &quot;masuFFka weekendu&quot;
Główny faworyt jutrzejszych kwalifikacji, a w wyścigu powinno być całkiem dobrze. Gdyby nie błąd w strategii to on by zajął 2 miejsce, a nie Robert Kubica. Nie będę się powtarzał bo o Lewisie pisałem wyżej już. Jeżeli wszystko dobrze pójdzie, to nie będzie niespodzianką jego miejsce na podium w niedzielnym wyścigu. Bolid ma fantastycznie przygotowany, jeżeli będzie miał zimną głowę to podium jak najbardziej realne. Grać póki ładny kurs, bo po kwalifikacjach może tak różowo już nie być.
Propozycja:
▶ Lewis Hamilton TOP3? Typ: TAK @ 1.90 unibet 8/10 ⛔

Safety Car
Wszystkie znaki na niebie wskazują, że możemy spodziewać się powtórki z tamtego roku. Ulewa może znowu pokrzyżować plany organizatorom. Jeżeli będzie padał deszcz to kilka bolidów może się roztrzaskać. Muszą to być jednak odpowiednie miejsca, bo tor jest szeroki i nie zawsze wyjazd SC będzie konieczny.
Druga opcja jest taka, że o godzinie 16.00 czasu lokalnego rozpoczyna sie wyścig i o tej porze praktycznie od kilku dni zawsze leje. Start więc może zostać opóźniony lub bolidy wystartują wspólnie z samochodem bezpieczeństwa, aby nie doszło do kolizji już na samym starcie.
Propozycja:
▶ Czy będzie Safety Car podczas wyścigu? Typ: TAK @ 1.55 bwin 6/10 ⛔
 
N 0

nastyboy1990

Użytkownik
Spotkanie: Kwalifikacje GP Malezji- kto wygra?
Typ: Lewis Hamilton
Kurs: 6,00
Bukmacher: Bet-at-home
Analiza:
W zeszłym roku na torze Sepang triumfował tak jak i w tym roku w poprzednim Grand Prix Jenson Button. Wygrał on wtedy kwalifikacje i miał najszybszy czas jednego okrążenia. Być może Hamilton w ostatnim wyścigu nie zabłysnął w dodatku uczestniczył w kraksie, ale liczę w sobotę na jego talent i walecznośc. Wygrał 2 pierwsze sesje treningowe w Malezji i widać, że czuje się pewnie na tym torze. Jedynym zawodnikiem, który może mu pokrzyżować plany jest S. Vettel. Ale on nie wygląda tu za dobrze, przynajmniej na ten moment. Fakt, że w 2 treningu zajął 2 pozycję niczego nie przesądza.Uważam, że zakład ma duże szanse powodzenia oraz że Hamilton pokaże tą sportową złość, która w nim siedzi. Wygranie kwalifikacji i pole position będzie dla niego przepustką do zwycięstwa i on zdaje sobie z tego sprawę. Polecam.


//kukla
Być może Hamilton w ostatnim wyścigu nie zabłysnął w dodatku uczestniczył w kraksie, ale liczę w sobotę na jego talent i walecznośc.
Naprawdę niczym nie zabłysnął? Czy chciałeś coś dopisać, żeby analiza lepiej w TD wyglądała?
Po raz kolejny, możemy zobaczyć jakie analizy powstają, gdy celem jest tylko podanie typu w konkursie :|
 
hardsystem 23

hardsystem

Użytkownik
jeżeli chodzi o zbliżające się GP Malezji to już dawno mam swojego faworyta, jest nim Vettel. Jeżeli chodzi o podium, widzę na nim jeszcze Hamiltona i Buttona. Kubica ? miejsca 4-10, w zbliżeniu 7.

// kukla - to już coś ;)
ale następnym razem zapraszam do dłuższej wypowiedzi ????
 
robson_26 612

robson_26

Forum VIP
Adrian Sutil - Robert Kubica - 2 @ 1,72 Tobet ⛔

Kubica po ostatnim wyścigu w Melbourne jest podbudowany i pewny siebie. Z pewnością chciałby powtórzyć sukces z 2008 roku, gdy zajął tutaj drugie miejsce, ale będzie o to bardzo ciężko. W obu sesjach treningowych Niemiec wypadał słabiej od naszego rodaka. Obaj zawodnicy raczej awansują do Q3. W samochodzie krakowianina wszystko wydaje się pracować w jak najlepszym porządku, dlatego jeżeli nikt nie przyblokuje Polaka, to ostatecznie powinien zająć wyższe miejsce niż Sutil.
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Skończyłem sprzątać! Ileż zbędnych papierów/notatek/kser, można znaleźć na półkach i w szafkach przeciętnego studenta finansów ????
Dobrze, że przyszły święta ;)


Już jutro 3 wyścig Formuły 1. Tym razem gościć nas będzie Bahrajn - dla mnie, dość nieciekawy tor, jednak po zeszłorocznych ekscesach, czekałem na ten weekend z niecierpliwością.
Na jutrzejsze kwalifikacje, dwa najlepsze typy zostały już podane.

Who will win Pole Position? GP Malaysia
Lewis Hamilton, kurs: 6,00
Betsafe
3/10

STRATA: ⛔3 j.

Which car will win the qualification?
McLaren, kurs: 4,00
Betsafe
4/10

STRATA: ⛔ 4 j.

Powodów jest wiele. Od świetnej postawy Hamiltona w ostatnim wyścigu, przez coraz lepszy bolid, przychylne warunki atmosferyczne aż po przeciętne występy RB. Dlaczego przeciętne? Bo dość nierówne. W 1 sesji problemy miał Niemiec, w drugiej przez kłopoty z bolidem za torem wylądował Australijczyk. Stajnia ta nadal wydaje się najgroźniejszym rywalem MCL w walce o PP, jednak ich szanse wydają się dużo mniejsze niż w ostatnich wyścigach.

Ferrari się nie obawiam, bo z różnych źródeł dochodzą informacje, że mogą mieć jutro poważne problemy.
Nic tylko grać ???? !

edit!: Dodatkowo dorzucam jeden, dość zwariowany typ:

Quali classification (1st and 2nd position)
1. McLaren 2. McLaren, kurs: 19.00
bwin
0,5 / 10

STRATA: ⛔ 0.5 j.

Dalej....

Najlepsza pozycja końcowa (kwalifikacje)
Pietrow - Alguersuari
1, kurs 1,65
8/10
bwin

ZYSK: ✅ 5,2 j.

Po raz kolejny gram na tą parę - tym razem nie w wyścigu a w kwalifikacjach . W 1 treningu, gdzie Rosjanina zawiódł bolid - przejechał 2 rayz mniej okrążeń a wykręcił konkurencyjny czas. W 2, gdzie i tak zrobił o blisko połowę mniej &quot;kółek &quot; był już znacząco lepszy.
Rosjanin jest dość utalentowanym kierowcą, udowadnia że angaż w Renault nie był przypadkiem. Póki co brakuje mu jednak szczęścia - tym razem ma byc lepiej. Celem jest co prawda dojechanie do mety ale nie wierzę, że Witalij zadowoli się daleką pozycją startową.
Warto grać na partnera Kubicy ????



Z kwali, nic więcej nie widzę.
snajper - znów grasz Schumiego :|
Ostatnio mówiłem, że nie da rady... teraz nie wiem. Jestem za to pewien, że grać tego nie warto



i do tego, jeszcze przed kwalami:
Will the driver be classified in (complete) the GP?
Pietrow - yes, kurs: 1,65
6/10
unibet

Powody podobne, do wcześniej wymienionych. Nie ma sensu się rozpisywać.

Najlepsza pozycja końcowa (wyścig)
Liuzzi - Hulkenberg
1, kurs 1,45
4/10
bwin

Williamsy zawodzą, Liuzzi jest w formie. Warto zagrać, choć raczej za niską stawkę.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom