>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Grand Prix Australii 27-29.03.2009 (nr.1)

Status
Zamknięty.
kuuba 28

kuuba

Użytkownik
Waga bolidów (w kilogramach) według numerów startowych:
1. Lewis Hamilton 655
2. Heiki Kovalainen 690,6
3. Felipe Massa 654
4. Kimi Raikkonen 655,5
5. Robert Kubica 650
6. Nick Heidfeld 691
7. Fernando Alonso 680,7
8. Nelson Piquet 694,1
9. Jarno Trulli 660
10. Timo Glock 670
11. Sebastien Bourdais 662,5
12. Sebastien Buemi 675,6
14. Mark Webber 662
15. Sebastian Vettel 657
16. Nico Rosberg 657
17. Kazuki Nakajima 680,5
20. Adrian Sutil 684,5
21. Giancarlo Fisichella 689
22. Jenson Button 664
23. Rubens Barrichello 666,5
jak zobaczyłem wagę Brawn GP to mi oczy wyszły z orbit. Oni mają póki co bolid z innej epoki. Jestem tylko ciekawy, czy jutro wygra Jenson czy Rubens, bo innej opcji nie widzę. Ale więcej napiszę wieczorem, po meczu reprezentacji.

Edit: A tymczasem możliwa dyskwalifikacja Ferrari i Red Bulla. Jeszcze troche i będzie PP dla Kubicy...
http://www.formula1.pl/F1_news-5583-Williams_oprotestowal_samochody_Ferrari_i_Red_Bulla.html
 
wilu 9

wilu

Użytkownik
Waga bolidów (w kilogramach) według numerów startowych:
1. Lewis Hamilton 655
2. Heiki Kovalainen 690,6
3. Felipe Massa 654
4. Kimi Raikkonen 655,5
5. Robert Kubica 650
6. Nick Heidfeld 691
7. Fernando Alonso 680,7
8. Nelson Piquet 694,1
9. Jarno Trulli 660
10. Timo Glock 670
11. Sebastien Bourdais 662,5
12. Sebastien Buemi 675,6
14. Mark Webber 662
15. Sebastian Vettel 657
16. Nico Rosberg 657
17. Kazuki Nakajima 680,5
20. Adrian Sutil 684,5
21. Giancarlo Fisichella 689
22. Jenson Button 664
23. Rubens Barrichello 666,5
jak zobaczyłem wagę Brawn GP to mi oczy wyszły z orbit. Oni mają póki co bolid z innej epoki. Jestem tylko ciekawy, czy jutro wygra Jenson czy Rubens, bo innej opcji nie widzę. Ale więcej napiszę wieczorem, po meczu reprezentacji.

Edit: A tymczasem możliwa dyskwalifikacja Ferrari i Red Bulla. Jeszcze troche i będzie PP dla Kubicy...
http://www.formula1.pl/F1_news-5583-Williams_oprotestowal_samochody_Ferrari_i_Red_Bulla.html
Haha no nieźle się zaczyna ten sezon. jak można skonstruować bolid łamiąc przepisy i licząc że nikt tego nie zauważy?
 
P 0

pavlinho

Gość
Łapcie póki można pojedynki Massa - Glock i Trulli - Heidfeld. Toyota z ostatnich miejsc, a Milenium jeszcze się nie pokapowało.
edit: Dopiero teraz przeczytałem o mozliwej karze dla Ferrari, ale łapcie przynajmniej kurs na Heidfelda.
 
kuuba 28

kuuba

Użytkownik
Totomix już się pokapował i pozdejmował zdarzenia h2h z Toyotą, ale zdążyłem złapać Webbera po kursie 2.10. Problem dopiero będzie jak i Webbera przesuną ???? .
Trzeba czekać na decyzję w sprawie Ferrari i Webbera i znowu łapać kursy.
jak można skonstruować bolid łamiąc przepisy i licząc że nikt tego nie zauważy?
Mi się wydaje, ze obecne przepisy są mocno nieprecyzyjne i przez to jest tyle zamieszania.
 
robson-united 7,8K

robson-united

Użytkownik
Oj dzieje się dzieje dużo, dopiero inauguracja a wydarzeń prosto z Melbeurne nasluchujemy z zaciekawieniem. Najpierw skrzynia biegow u Lewisa Hamiltona. Z jednej strony się ciesze bo nie przepadam za tym kierowcą. Potem dowiadujemy się o przesunięciu na ostatnie pozycje zespolu Toyoty. Może czeka nas coś jeszcze bo do startu jeszcze sporo czasu i ustawienie na starcie może wyglądac jeszcze inaczej niż wynikało by to z rywalizacji w Kwalifikacjach.
W wyniku całego tego zamieszania udalo mi się złapac bardzo ciekawy zakład.
Kurs może nie zachwyca ale wydaje się byc naprawde dobrym rozwiązaniem.

Dwaj rywale w zasadzie odpadają mu już na starcie. Mowa o Trullim i Glocku którzy wystartują z ostatniego miejsca. Webber jeździ u siebie ale czy podniesie się na wyżyny i zdoła wyprzedzic Niemca? jeżeli miała by się jeszcze powierdzic informacja która zamieścil Kuuba o rzekomej dyskwalifikacji Red Bulla to Rosberg startowal by wtedy z 4msc a rywale z końca stawki... nie trzeba nawet tej sytuacji komentowac;) A Williams Niemca spisywal się doskonale na treningach i w dzisiejszych kwalach.
Kurs nie powala , ale jak na okoliczności tego można mysle grac śmialo.
 
piotrex007 259K

piotrex007

Użytkownik
Oj dzieje się dzieje dużo, dopiero inauguracja a wydarzeń prosto z Melbeurne nasluchujemy z zaciekawieniem. Najpierw skrzynia biegow u Lewisa Hamiltona. Z jednej strony się ciesze bo nie przepadam za tym kierowcą. Potem dowiadujemy się o przesunięciu na ostatnie pozycje zespolu Toyoty. Może czeka nas coś jeszcze bo do startu jeszcze sporo czasu i ustawienie na starcie może wyglądac jeszcze inaczej niż wynikało by to z rywalizacji w Kwalifikacjach.
W wyniku całego tego zamieszania udalo mi się złapac bardzo ciekawy zakład.
Kurs może nie zachwyca ale wydaje się byc naprawde dobrym rozwiązaniem.
Dwaj rywale w zasadzie odpadają mu już na starcie. Mowa o Trullim i Glocku którzy wystartują z ostatniego miejsca. Webber jeździ u siebie ale czy podniesie się na wyżyny i zdoła wyprzedzic Niemca? jeżeli miała by się jeszcze powierdzic informacja która zamieścil Kuuba o rzekomej dyskwalifikacji Red Bulla to Rosberg startowal by wtedy z 4msc a rywale z końca stawki... nie trzeba nawet tej sytuacji komentowac;) A Williams Niemca spisywal się doskonale na treningach i w dzisiejszych kwalach.
Kurs nie powala , ale jak na okoliczności tego można mysle grac śmialo.
Typ jest bardzo dobry, ale jeśli Rosberg dojedzie jutro do mety ???? Nowe bolidy mają nowe skrzydła przednie, które są szersze, to pierwszy wyścig, więc przy starcie mogą się dziać dosłownie cuda ???? Aczkolwiek po takim kursie myślę, że warto zaryzykować ;]
Pozdrawiam
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
No to moze jeszcze ja dodam tabelke ????

1. Nelson Piquet 694,1 RENAULT (35 okr)
2. Nick Heidfeld 691 BMW SAUBER(33 okr)
3. Heiki Kovalainen 690,6 MCLAREN (32 okr)
4. Giancarlo Fisichella 689 FORCE INDIA (32 okr)
5. Adrian Sutil 684,5 FORCE INDIA (31 okr)
6. Fernando Alonso 680,7 RENAULT (29 okr)
7. Sebastien Buemi 675,6 TORRO ROSSO (27 okr)
8. Timo Glock 670 TOYOTA (25 okr)
9. Rubens Barrichello 666,5 BRAWN GP (23 okr)
10. Jenson Button 664 BRAWN GP (22 okr)
11. Mark Webber 662 RED BULL (22 okr)
12. Sebastien Bourdais 662,5 TORRO ROSSO (22 okr)
13. Jarno Trulli 660 TOYOTA (21 okr)
14. Sebastian Vettel 657 RED BULL (20 okr)
15. Nico Rosberg 657 WILLIAMS (20 okr)
16. Kimi Raikkonen 655,5 FERRARI (19 okr)
17. Lewis Hamilton 655 MCLAREN (19 okr)
18. Felipe Massa 654 FERRARI (18 okr)
19. Robert Kubica 650 BMW SAUBER (17 okr )
20. Kazuki Nakajima 612,5 WILLIAMS (13 okr)
 
Prince de Belial 2,3M

Prince de Belial

Forum VIP
No to moze jeszcze ja dodam tabelke ????

1. Nelson Piquet 694,1 RENAULT (35 okr)
2. Nick Heidfeld 691 BMW SAUBER(33 okr)
3. Heiki Kovalainen 690,6 MCLAREN (32 okr)
4. Giancarlo Fisichella 689 FORCE INDIA (32 okr)
5. Adrian Sutil 684,5 FORCE INDIA (31 okr)
6. Fernando Alonso 680,7 RENAULT (29 okr)
7. Sebastien Buemi 675,6 TORRO ROSSO (27 okr)
8. Timo Glock 670 TOYOTA (25 okr)
9. Rubens Barrichello 666,5 BRAWN GP (23 okr)
10. Jenson Button 664 BRAWN GP (22 okr)
11. Mark Webber 662 RED BULL (22 okr)
12. Sebastien Bourdais 662,5 TORRO ROSSO (22 okr)
13. Jarno Trulli 660 TOYOTA (21 okr)
14. Sebastian Vettel 657 RED BULL (20 okr)
15. Nico Rosberg 657 WILLIAMS (20 okr)
16. Kimi Raikkonen 655,5 FERRARI (19 okr)
17. Lewis Hamilton 655 MCLAREN (19 okr)
18. Felipe Massa 654 FERRARI (18 okr)
19. Robert Kubica 650 BMW SAUBER (17 okr )
20. Kazuki Nakajima 612,5 WILLIAMS (13 okr)
snajper a odliczyłeś od tych teamów które używają KERS jego ciężar ? dopiero wtedy będziesz miał realny ciężar bolidu, a widzę, że tutaj jest to podliczone jedynie od całej wagi bolidu.

pozdr,

snajper: Cala waga bolidu jest

KERS waży ok 30kg

minimalna waga bolidu wraz z kierowcą, sprawdzana po każdym wyścigu wynosi 605 kg.

uff jakie zamieszanie ^^

jeszcze coś znalazłem, tutaj liczą troszke inczej:
http://www.f1wm.pl/php/wiad_gen.php?id=11343
 
dukat 7

dukat

Użytkownik
To ja może podzielę się moimi typami h2h:
▶ Barrichello - Kubica Typ: 1 @ 1,35 unibet
▶ Rosberg - Nakajima Typ: 1 @ 1,28 unibet
▶ Button - Massa Typ: 1 @ 1,28 unibet
▶ Räikkönen - Button Typ: 2 @ 1,25 unibet
▶ Button - Alonso Typ: 1 @ 1,25 unibet
▶ Kubica - Heidfeld Typ: 1 @ 1,55 bwin
▶ Hamilton - Kovalainen Typ: 2 @ 1,6 bwin
I odrobina komantarza:
Barrichello - Kubica Typ: 1 @ 1,35 unibet
Brawn GP po prostu robił co chciał przez cały weekend i raczej nie ulegnie to zmianie. W przypadku BMW widać, że &quot;czegoś&quot; im brakuje. Robert pojechał fantastycznie jak na możliwości swojego bolidu, jednak jeśli informacje o wadze są prawdziwe, to nie ma najmniejszych szans w konfrontacji z tamem Brawn GP
Rosberg - Nakajima Typ: 1 @ 1,28 unibet
Williams bardzo dobrze spisywał się podczas treningów. W kwalifikacjach było nie co gorzej, jednak przyczyną tego może być piekielnie ciężki bolid. W pojedynku wewnątrz teamu stawiam na Nico, który jest bardziej opanowany, niż Kazuki. Osobiście uważam, że Nakajima może nie dojechać do mety.
Button - Massa Typ: 1 @ 1,28 unibet
Räikkönen - Button Typ: 2 @ 1,25 unibet

Ferrari stara się ukryć prawdę przed konkurencją. Jednak nie wszystko da się zataić. Dodatkowym plusem może być ewentualne przesunięcie kierowców ferrari za złamanie przepisów.
Button - Alonso Typ: 1 @ 1,25 unibet
Również w tym przypadku, uważam, że obydwa zespoły dzieli kolosalna technologiczna przepaść. Widać użycie systemu KERS przez zespół Renault nie okazało się najlepszym rozwiązaniem. Dodatkowym handicapem na korzyść BGP jest fakt, że Fernando ukończył kwalifikacje już podczas drugiej sesji.
Kubica - Heidfeld Typ: 1 @ 1,55 bwin
Dla mnie tak wysoki kurs jest oczywistym value. Heidfeld nawet ze swoim dopalaczem nie ma szans na dogonienie Roberta. Jedyne co może przeszkodzić w wygraniu tego zakłądu to jakiś wypadek na torze.
Hamilton - Kovalainen Typ: 2 @ 1,6 bwin
Tutaj natomiast mam pewne wątpliwości. Co prawda Heikki we wszystkich sesjach treningowych był wyżej od Lewisa i w kwalifikacjach też zaprezentował się lepiej od kolego z zespołu to uważam, że Hamilton to tak naprawdę jedna wielka niewiadoma przed jutrzejszym wyścigiem.

Polecam jeszcze na betfair ciekawe zakłady h2h Np: Button - Hamilton 1 @ 1,1 przecież to jest prawie surebet.
 
sythev 0

sythev

Użytkownik
ja też coś napisze..
co do &quot;SC&quot; to jestem w 99% pewien,że wyjedzie on już po 2-10 okrążeniach ????
nawet komentatorzy mowili,że już na 1 zakręcie,ktory jest w prawo może dojśc do kolizji kilku bolidów a co za tym idzie &quot;SC&quot; pojawi się już na samym początku ???? spojlerki i skrzydełka są tak daleko wysunięte,że zawodnici będą mieli naprawdę dużą trudnośc by obliczyć dokładną odległośc,która ich dzieli od rywala i jest to naprawde realne ,że odrazu po rozpoczęciu wyścigu dojdzie już do kolizji i 1-2 zawodników odpadnie z rywalizacji ????
ja bym tu unikał grania na &quot;skl.&quot; zawodników z miejsc 9-17,którzy znając życie będą się chcieli wepchnąc bliżej i przy okazji albo kogoś stukną uszkadzając swój a także bolid rywala ????
myśle,że to co polecił -snajper- czyli granie &quot;SC&quot;-tak po kursie 1.75 jest naprawde dobrym typem i wartym uwagi i grania za więcej ???? a tak pozatym jestem ciekaw taktyki Ferrari i Toyoty ???? Ferrari często mnie zaskakują ciekawy rozwiązaniami a co do Toyoty też jestem ciekaw bo startowanie z ostatnich pól to nie lada wyzwania ????
jeżeli coś źle napisałem to proszę o poprawke ????
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Niesamowite kwalifikacje... Tak samo rewolucyjne jak i wszystkie zmiany, które nastąpiły przed seoznem.

Brawa dla Roberta za naprawdę dobre wyniki.
Szkoda, że nie ugrał pierwszej trójki ale też sądzę (już tu ktoś o tym pisał), że na starcie ma szanse zawalczyć o wyższe miejsce.
Póki co moje przewidywania odbiegają od rzeczywistości. Wygląda na to, że Kubice nawet się nie zbliży do Rubens a tym bardziej Alonso czy Kimi do Buttona. Mimo wszystko, mam jednak nadzieję, że przy pełnym torze, maksymalnym stresie i wielu okrążeniach obydwaj prowadzący kierowcy zaczną popełniać błędy... Wtedy zarówno typ na Roberta jak i na Fernando może okazać się opłacalny.
Swoją drogą Hiszpan powinien być wyżej... mam nadzieję, że nowymi bolidami, rzeczywiście łatwiej się się wyprzedza, wtedy minie 4-5 rywali i włączy się do walki.
Raikkonen już na 99% tego nei zrobi - Ferrari jest przygotowane beznadziejnie i może to być ich najgorszy sezon od bardzo dawna.

Co do samochodu bezpieczeństwa to z każdą godziną jestem tego bardziej pewien. Świetny typ snajpera :spokodfhgfh::jezora:
 
P 0

pavlinho

Gość
Niesamowite kwalifikacje... Tak samo rewolucyjne jak i wszystkie zmiany, które nastąpiły przed seoznem.

Brawa dla Roberta za naprawdę dobre wyniki.
Szkoda, że nie ugrał pierwszej trójki ale też sądzę (już tu ktoś o tym pisał), że na starcie ma szanse zawalczyć o wyższe miejsce.
Póki co moje przewidywania odbiegają od rzeczywistości. Wygląda na to, że Kubice nawet się nie zbliży do Rubens a tym bardziej Alonso czy Kimi do Buttona. Mimo wszystko, mam jednak nadzieję, że przy pełnym torze, maksymalnym stresie i wielu okrążeniach obydwaj prowadzący kierowcy zaczną popełniać błędy... Wtedy zarówno typ na Roberta jak i na Fernando może okazać się opłacalny.
Swoją drogą Hiszpan powinien być wyżej... mam nadzieję, że nowymi bolidami, rzeczywiście łatwiej się się wyprzedza, wtedy minie 4-5 rywali i włączy się do walki.
Raikkonen już na 99% tego nei zrobi - Ferrari jest przygotowane beznadziejnie i może to być ich najgorszy sezon od bardzo dawna.

Co do samochodu bezpieczeństwa to z każdą godziną jestem tego bardziej pewien. Świetny typ snajpera :spokodfhgfh::jezora:
Piszesz że Ferrari jest beznadziejnie przygotowane do sezonu a potem że opłacalne jest granie na Alonso, którego bolid jest przygotowany jeszcze gorzej. Trochę nie ma to sensu.
Do GP Malezji wszystko będzie wyglądało tak jak teraz wygląda, BrawnGP w czołówce razem z innymi ekipami które mają dyfuzory. Po GP Malezji ma zebrać się rada i jeżeli zabronią używania dyfuzorów, znowu wszystko wywróci się do góry nogami.
 
wilu 9

wilu

Użytkownik
Piszesz że Ferrari jest beznadziejnie przygotowane do sezonu a potem że opłacalne jest granie na Alonso, którego bolid jest przygotowany jeszcze gorzej. Trochę nie ma to sensu.
Do GP Malezji wszystko będzie wyglądało tak jak teraz wygląda, BrawnGP w czołówce razem z innymi ekipami które mają dyfuzory. Po GP Malezji ma zebrać się rada i jeżeli zabronią używania dyfuzorów, znowu wszystko wywróci się do góry nogami.
A ja sądzę że już następne GP będzie inne. pozostałe ekipy już zapewne tworzą podobny dyfuzor i jeśli to nie jest na tyle skomplikowane to użyją go w następnym GP. No chyba że będą czekać do decyzji FIA ale nie sądzę by tak tracili czas.
co do paliwa to mam taką uwagę.
Z tego co wiem bolidy spoza pierwszej 10 mogą być dotankowane na 40 min przed startem. Dlaczego o tym pisze? Otóż nie podoba mi się ilość paliwa w bolidzie hamcia. Startując z tak odległej pozycji i tylko 50 kg?
Co o tym sądzicie? trochę dziwna taktyka jak na kierowce startującego z końca stawki
p.S w betsafe znalazłem taki oto zakład:
Ilu kierowców nie ukończy 1 okr. ? Typ: 1 lub więcej kurs: 1,65
Sądzę ze jeśli ma wyjechać Safety Car to stanie się to właśnie na 1 okr.
 
Prince de Belial 2,3M

Prince de Belial

Forum VIP
A ja sądzę że już następne GP będzie inne. pozostałe ekipy już zapewne tworzą podobny dyfuzor i jeśli to nie jest na tyle skomplikowane to użyją go w następnym GP. No chyba że będą czekać do decyzji FIA ale nie sądzę by tak tracili czas.
przecież nie wolno pracować nad bolidem / jego zmianami w trakcie sezonu

:roll:
 
wilu 9

wilu

Użytkownik
przecież nie wolno pracować nad bolidem / jego zmianami w trakcie sezonu
:roll:
A kto tego zabrania?
Zabrania się testowania bolidów w trakcie sezonów z tego co pamiętam.
To co teraz Toyota do końca sezonu ma jeździć z nielegalnym tylnym skrzydłem?? Bo nie można zmieniać bolidów?
Przecież nie zamykają ich po wyścigach na klucz ???? ????
 
P 0

pavlinho

Gość
Można prowadzić prace tylko nad paliwem. Na pewno nie można nic robić z silnikiem. Jeżeli mówię źle poprawcie mnie.
 
dukat 7

dukat

Użytkownik
Zmieniać można, tylko, że takie zmiany bez testów to prędzej przyniosą pogorszenie wyników. Zresztą ten dyfuzor daje przewagę akurat na tym torze (bo wymaga on bardzo dużej przyczepności). A np już w Bahrajnie (zupełnie inna specyfikacja toru) może się okazać, że pojedynczy dyfuzor będzie lepszy.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom