>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Grand Prix Australii 27-29.03.2009 (nr.1)

Status
Zamknięty.
snajper 322

snajper

Forum VIP


Piątek 27 marca 2009
Trening 1 02:30 - 04:00
Trening 2 06:30 - 08:00

Sobota 28 marca 2009
Trening 3 04:00 - 05:00
Kwalifikacje 07:00

Niedziela 29 marca 2009
Wyścig 08:00


Info o torze:

Lokalizacja: Melbourne, Australia
Długość okrążenia: 5,303 km
Ilość okrążeń: 58
Długość wyścigu: 307,574 km
Ilość zakrętów: 16
Kierunek jazdy: zgodnie ze wskazówkami zegara
Osiągana prędkość: około 310 km/h
Rekord Okrążenia: Michael Schumacher 1:24.125 (2004 r.), Ferrari
Data otwarcia toru: 1996 r.
Pierwsze GP: 1996 r.


Tak, to juz niedlugo. Do rozpoczecie sezonu 2009 F1 pozostalo juz tylko lub az kilka dni. Zobaczymy czy ten sezon wywroci wszystko do gory nogami. Dla mnie najwieksza zagadka bedzie forma McLarena. Czy rzeczywiscie gdzies popelnili blad w przygotowaniach i poczatek sezonu bedzie dla nich trudnych? A moze to poprostu jedna wielka sciema. Ciekawie zapowiada sie start Brawn GP no i pytanie. Czy Robert Kubica wkoncu ukonczy pierwszy wyscig sezonu (do 3x sztuka)?
Renault jak i Ferrari juz potwierdzilo ze wystartuja z KERSem na pokladzie, a co na to inne zespoly. Niebawem wszystkiego sie dowiemy
Zapraszam do dyskusji i pisania analiz!!!
 
kuuba 28

kuuba

Użytkownik
Powstrzymałbym się od grania w ten weekend na zdarzenia typu &quot;kto wygra&quot; bądź &quot;h2h&quot;. Sezon już za tydzień a my ciągle nie wiemy jak będzie przyznawane zwycięstwo w całym sezonie. Teoretycznie FIA ogłosiła, ze będzie obowiązywał system medalowy, jednak FOTA zaprotestowała... Wszystko okaże się na przestrzeni tych paru dni.
Ten sezon to sezon zmian. Znacznie ograniczona została aerodynamika, sprawę kierowcom zwłaszcza może utrudnić poszerzone przednie skrzydło. Teoretycznie, ograniczona aerodynamika ma umożliwić częstsze wyprzedzanie, czy tak będzie w praktyce? Zobaczymy niebawem.
Kolejną zmianą jest wprowadzenie tzw. slicków, czyli opon, które w stosunku do opon z chociażby poprzedniego sezonu - znacznie poprawiają przyczepność.
KERS jest jedna z bardziej rewolucyjnych zmian. System odzyskiwania energii (czyli: KERS). W skrócie polega to na tym, że po hamowaniu, energia kinetyczna będzie magazynowana i dzięki niej kierowca będzie mógł poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku poprawić nieco osiąg swojego bolidu przez około 7 sekund na okrążenie. Jest to jednak dodatkowy kłopot dla teamów, gdyż kontrukcja sporo waży i trzeba ją brać pod uwagę przy rozmieszczaniu ciężaru bolidu.
Do czego dążę? Ano do tego, że tak naprawdę niewiadomo jak te zmiany spiszą się w warunkach wyścigowych. Żaden z kierowców nie wie, na co tak naprawdę może sobie pozwolić, a gdy jeszcze dojdzie adrenalina i głód jeżdżenia po tej kilkumiesięcznej przerwie.
Jest debiutant - Sebastien Buemi - a wiadomo jak często wypadają &#39;młode wilczki&#39; rzucone w taki &quot;cyrk&quot; jakim jest F1.
Teraz konkluzja:
Tym razem odpuszczę sobie granie h2h i tym podobne. Polecam (i sam to zagram) zagranie za większą stawkę &quot;ile aut zostanie sklasyfikowanych?&quot; i tutaj zagrać poniżej wyznaczonej liczby (BAH wystawił tutaj 15,5 po kursie 1.4, ale zapewne będą i inne progi - BAH ma także mniej niż 10 kierowców po kursie 7.0 - ciekawa opcja).
Poza tym można zagrać jakimś systemem/systemem blokowym na niesklasyfikowanie poszczególnych kierowców. Na bwinie kursy na to wahają się od 1.70 (Buemi) do 3.55 (m.in Kubica), wprawdzie sezon temu kursy na to były wyższe, ale te też są niezłe (tzn. wyższe był w toto-mixie - jakie toto teraz wystawi, to nie wiem).
Wydaje mi się, że taka opcja także jest ciekawa.
Pozdrawiam ;]
 
wilu 9

wilu

Użytkownik
A mi się spodobał pojedynek h2H
Button-Barrichello Typ:1 Kurs 1,65 BWin
Brawn GP to chyba największa niewiadoma tego sezonu, na testach wykręcali najlepsze czasy i według buków to kierowscy BrawnGp są faworytami to zwycięstwa w GP Australii z czym osobiście się nie zgadzam. przypuszczam ze będą siebić o pierwszą 8, ale czas to zweryfikuje.
Natomaist wracajac do tej pary o uwazam że Button jest oklasę lepszym keirowcą niż Rubens, i to on bedzie liderem brytyjskiej ekipy.
Oczywiscie pierwsze Gp to spora loteria, więc stawka nei bedzie wysoka ale zagram ten typ.
Zagrał bym równeiż Jakis H2H BMW-McLaren czy Ferari-Mclaren, stawijąc oczywiscie przeciw brytyjskiej stajni. Nie sądze aby w pierwszy Gp byli dobrze dysponowani po tym co pokazali na testach miedzysezonowych.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Hmmm troche bym sie nie zgodzil, wiec tak.

Najlepszym typem bedzie dla mnie SC, tylko pytanie jaki bedzie wystawiony kurs. Dlaczego tak mysle? Wiecej wkrotce ????
Nie zgadzam sie co do Buttona. Rubens mial mozliwosc jazdy w Ferrari, co prawda byl pomocnikiem Schumiego ale przypadkowo przeciez tam by sie nie dostal. Button uwazany byl za najwiekszy talent w Anglii do czasu... az pojawil sie Hamilton. Brawn GP moze postawic na Rubensa w pierwszym wyscigu, no i bedzie mial za soba Rossa z ktorym pracowal w Ferrari.
Co do McLarena, naprawde niewiem co o nich myslec. Obawiam sie ze to bedzie jedna wielka sciema. Ale jezeli naprawde poczatek sezonu bedzie dla nich fatalny, to plakac nie bede ???? Poczekajmy do pierwszych treningow.... ktore i tak nam nic nie pokaza :jezora:
 
P 0

pavlinho

Gość
Cały czas się zastanawiam czy grać coś na to GP czy odpuścić. Podpalacie się wszyscy że będzie dużo wylotów z toru - wątpię. Jest to tor uliczny a więc teoretycznie łatwiej o kraksę. Myślę że kierowcy będą jechali uważniej bo to pierwszy wyścig, zmiany są ogromne i chyba nie będą ryzykować jazdy &quot;na śmierć i życie&quot; bo nie wiadomo jak zachowa się bolid z tymi wszystkimi pierdolnixami. W tamtym sezonie wyścig ukończyło siedmiu kierowców, dwa sezony temu pięciu. Owszem możliwe że wyjedzie SC na tor, ale zależy jaki kurs wystawią bukmacherzy na to zdarzenie. Under 1.7 nie ma sensu grać.
Kuuba myślę że kierujesz się w swoich typach wynikami z tamtego sezonu, i te typy mają małe szanse powodzenia ale wszystko zweryfikuje wyścig.
Obejrzę treningi, wtedy coś się pomyśli ale raczej pierwsze GP odpuszczam.
 
bumblebee 0

bumblebee

Użytkownik
jak zostanie zasada zwycięzca bierze wszystko to na maxa sie bedą gryźli o to pierwsze miejsce, nowe bolidy, nowe opony, początek sezonu, bardzo możliwe że nie dojedzie wielu kierowców, jeszcze pokropi troche i wyloty gwarantowane. To tyle można przewidzieć, co do reszty? cieżko, aczkolwiek myśle że BMW bedzie najmocniejsze w stawce ????
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Dobra zostalo jeszcze troche czasu do GP, ale ja obok takiego kursu przejsc nie moge. Wspominalem juz o tym wielokrotnie az wkoncu doczekalem sie wystawienia kursow. Wiec zaczynamy

Czy Safety Car bedzie uzyty? wynik: tak 2x ✅

Typ: TAK @ 1.80
unibet
Czas rozpoczac pierwsze Grand Prix w sezonie 2009. Jak wiadomo w tym sezonie bedziemy swiadkami duzych zmian. Głowna nowoscia jest wprowdzenie systemu dodatkowej energi czyli KERSu. Powrocono tez do gładki opon zwanymi slickami. Dzieki temu bolid bedzie mial wieksza przyczepnosc. Zmienily sie takze wyglady bolidy. Nowe tylnie jak i przednie spojlery ulegly zmianie. Szczegolnie te z przodu ma znaczenie dla mojego typu. Robert Kubica powiedzial ze na starcie GP Australii moze byc bardzo ciekawie, nowe szersze skrzydla ktore ciezko dostrzec z kokpitu kierowcy beda &quot;latac&quot; na torze. Kluczowym momentem bedzie napewno start, gorzej beda mieli kierwowcy ktorzy znajda sie w srodkowej czesci stawki. Po przejechaniu prostej startowej, ktora jest wystarczajaca dluga aby bolidy mogly nabrac predkosci, gdzie nastepnie bedzie na nich czekala ciasna szykana. Jezeli dojdzie tu do kolizji bolidow, zapewne bedzie potrzebny Safety Car zeby zrobic porzadki.
Duzo zagadka bedzie system KERS, niewiadome jest jak sprawdzi sie w bojowych warunkach wyscigowych. Miejmy nadzieje ze nie bedziemy swiadkami jakis niebezpiecznych sytuacji (porazenie mechanika BMWu podczas testow). Co prawda powrot do slickow zwiekszy przyczepnosc bolid, ale za to bedzie mniejszy docisk aerodynamiczny. W poprzednim wyscigu do gdzie dużą zmiana byl zakaz stosowania kontroli trakcji do mety dojechalo 7 bolidow a Safety Car musial az 3 razy wyjezdzac na tor. Ostatni jego wyjazd spowodowal Timo Glock gdy jego bolid wystrzelil w powietrze jak z katapulty na nierownosci gdy za mocno wychodzil z zakretu. W tym roku nie powinno dojsc do takiej sytuacji, poniewaz organizatorzy wyrownali to miejsce. Dodaktowo szersze tarki pojawią się także na zakręcie numer 6.
Pogoda nie powinna splatac fikusa i bedziemy ogladali wyscig w spokoju. Ale kto wie, jezeli spadnie deszcz, szanse na Safety Car ogromnie wzrosna, lecz trudno dzis przewidziec pogode na niedziele. Ale uwazam ze nawet przy dobrej pogodzie samochod bezpieczenstwa pojawi sie na torze.
 
wilu 9

wilu

Użytkownik
Ja z oferty Tobet wybrałem dwa według mnie dość ciekawe typy:
H2H wyścig
Heikki Kovalainen (McLaren) - Robert Kubica (BMW Sauber) Typ: 2 Kurs 1,50
Jak juz wcześniej pisałem zamierzam grac przeciw kierowcom McL. Podczas testów delikatnie mówiąc spisali sie słabo, kombinując jak tylko można było np. stosując farbę w celu zbadania aerodynamiki ???? To nie świadczy najlepiej o ekipie która ma w szeregach mistrza świata. Do tego BMW prezentowało sie o niebo lepiej. Symulacje wyścigów przebeigły bez większych problemów. Pozatym nie uważam Heikeigo za jakeigos wielkiego zawodnik i jestem pewien że Roberta stac na pokonanie go co udowodnił chociażby w tamtym sezonie mając sporo słabszy bolid od Fina.
Jenson Button (Brawn GP) - Nelsinho Piquet (Renault) Typ:1 Kurs 1,40
Szczerze tu mam większe wątpliwości, ale sądze że po tym co Brawn GP pokazało na testach są w stanie walczyć o czołowe miejsca. Znowu odnosząc sie do zawodników to uważam Nelsona za jednego ze słabszych zawodników i dziwie się szefą Renault że go zatrzymali, no ale cóż. Spora szansa że wogóle nei ukończy tego wyscigu. Button ma spora szanse dzięki nowemu bolidowi wrócic do światowej czołówki. Stawiam w tym pojedynku zdecydowanie na bardzo doświadczonego brytyjczyka.
Co do typu Snajpera to też sie pod nim podpisuje, grzech nie skorzystać z takiego kursu. Zawodnikom na pewno w pierwszym wyścigu będzie brakować obycia się z nowymi przednimi skrzydłami w walce bolid w bolid, zwłaszcza licze tu na kamikaze Nakajime, który ma wszelkei predyspozycje aby nie ukończyć pierwszego GP ????
 
bumblebee 0

bumblebee

Użytkownik
GP Australii
wyższe kursy godne polecenia

konstrukrorzy najwięcej pkt. - BMW 5.50
Jak już pisałem wyżej co niektórzy mnie wyśmiali, moim feworytem jest BMW. Jest to pierwszy wyścig, dużo nowych rozwiązań w bolidach i wielka niewiadoma w jakiej dyspozycji są zespoły przed sezonem, dlatego granie niskich kursów na faworytów z poprzedniego sezonu to śmiech na sali. 2 doświadczonych kierowców i zespół który całą siłe skoncentrował na tym sezonie, odpuszczając poprzedni myślę że ma ogromne możliwości coś zdziałać.

podium - Kubica 3.40
mój faworyt na mistrza, mimo iż Robert pojedzie bez KERS to myśle że wyjdzie mu to na zdrowie, jazda bez KERS=lepsze zbalansowanie bolidu i myśle że Kubica wykorzysta do max bolid a nie bedzie spekulował kiedy to użyć &quot;magicznego guziczka&quot;. Pozatym Albert Park jest torem raczej ulicznym i główną rolę odegrają umiejętności kierowcy i dobrze &quot;ustawiony bolid&quot;.
 
wilu 9

wilu

Użytkownik
GP Australii
wyższe kursy godne polecenia
konstrukrorzy najwięcej pkt. - BMW 5.50
Jak już pisałem wyżej co niektórzy mnie wyśmiali, moim feworytem jest BMW. Jest to pierwszy wyścig, dużo nowych rozwiązań w bolidach i wielka niewiadoma w jakiej dyspozycji są zespoły przed sezonem, dlatego granie niskich kursów na faworytów z poprzedniego sezonu to śmiech na sali. 2 doświadczonych kierowców i zespół który całą siłe skoncentrował na tym sezonie, odpuszczając poprzedni myślę że ma ogromne możliwości coś zdziałać.
podium - Kubica 3.40
mój faworyt na mistrza, mimo iż Robert pojedzie bez KERS to myśle że wyjdzie mu to na zdrowie, jazda bez KERS=lepsze zbalansowanie bolidu i myśle że Kubica wykorzysta do max bolid a nie bedzie spekulował kiedy to użyć &quot;magicznego guziczka&quot;. Pozatym Albert Park jest torem raczej ulicznym i główną rolę odegrają umiejętności kierowcy i dobrze &quot;ustawiony bolid&quot;.
Ja tam przynajmniej Ciebie nie wyśmieje bo sam myślę nad takimi typami oczywiście za niewielka stawkę bo to przecież 1 GP. Ale uważam że BMW może mieć spokojnie 2 bolidy w ścisłej czołówce o ile nie nawali KERS Nickowi ???? Robertowi dobrze się jeździ na Albert park.
ja bym dorzucił jeszcze z oferty taki oto typ:
Kazuki Nakajima (Williams) - czy będzie sklasyfikowany w wyścigu?
Typ: Nie
Kurs 2,70
snajper: Uczepiliście sie tego Nakajimy jak niewiem co :p Mial kilka incydentow i juz wielkie halo :jezora:
 
bumblebee 0

bumblebee

Użytkownik
Kazuki Nakajima (Williams) - czy będzie sklasyfikowany w wyścigu?
Typ: Nie
Kurs 2,70

snajper: Uczepiliście sie tego Nakajimy jak niewiem co :p Mial kilka incydentow i juz wielkie halo :jezora:


co do typu niewart ryzyka moim zdaniem, Kazuki to dobry kierowca,tylko troche narwany, po tym że raz wjechał Robertowi w tyłek utarło sie że to drugi Piquet. Niewiem czy wiecie ale w poprzednim sezonie tylko 2 razy nie był zklasyfikowany, a w GP Australi 2008 był jednym z niewielu co dojechało ????

ja zagrałem jeszcze takie typki:
kwalfikacje, niezbyt wysoko, ale to raczej liczenie na niespodzianke.
Rosberg-Nakajima 2 3.75
Hamilton-Kovalainen 2 3.55
 
wilu 9

wilu

Użytkownik
co do typu niewart ryzyka moim zdaniem, Kazuki to dobry kierowca,tylko troche narwany, po tym że raz wjechał Robertowi w tyłek utarło sie że to drugi Piquet. Niewiem czy wiecie ale w poprzednim sezonie tylko 2 razy nie był zklasyfikowany, a w GP Australi 2008 był jednym z niewielu co dojechało ????
ja zagrałem jeszcze takie typki:
kwalfikacje, niezbyt wysoko, ale to raczej liczenie na niespodzianke.
Rosberg-Nakajima 2 3.75
Hamilton-Kovalainen 2 3.55
Kompletnie się z tobą nie zgodzę z typami na kwale. Rosberg jest o klasę lepszym zawodnikiem niż japończyk. Co według Ciebie przemawia za japonczykiem? W tamtym sezonie w kwalach tylko 4 razy japończyk był przed Neimcem, który w większości GP kwalifikował sie do III sesji.
Podobna sytuacja ma się w parze McL chociaż nie lubię hamilton to jest on zdecydowanie lepszym kierowcą niż Kovalainen.
Ja bym tu zagrał zdecydowanie odwrotnie
 
P 0

pavlinho

Gość
Radzę Wam poczekać do wyników z treningów i wtedy wziąć się za obstawianie a nie szukanie wysokich kursów na pałę lub inaczej na czuja.
Hamilton-Kovalainen 2 3.55
Jeżeli to wejdzie to nie obstawię F1 do końca sezonu. Kovalainen to rzemieślnik, nawet Sutil ma większy potencjał niż ten kierowca.
 
wilu 9

wilu

Użytkownik
Radzę Wam poczekać do wyników z treningów i wtedy wziąć się za obstawianie a nie szukanie wysokich kursów na pałę lub inaczej na czuja.
Jeżeli to wejdzie to nie obstawię F1 do końca sezonu. Kovalainen to rzemieślnik, nawet Sutil ma większy potencjał niż ten kierowca.
Dokładnie też tak myślę. Sutil ma spory talent i jeśli dostał by szansę startów w McL to mogę założyć się o spore pieniądze że był by lepszy od fina. Kovalainen ma sporego farta że jeździ w McL a i tak w tamtym sezonie przegrał z Robertem który dysponował gorszym bolidem.
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Radzę Wam poczekać do wyników z treningów i wtedy wziąć się za obstawianie a nie szukanie wysokich kursów na pałę lub inaczej na czuja.
Jeżeli to wejdzie to nie obstawię F1 do końca sezonu. Kovalainen to rzemieślnik, nawet Sutil ma większy potencjał niż ten kierowca.
A ja jednak myślę, że po treningu na wiele pewnych zdarzeń dużo gorsze kursy będą... i dlatego warto zagrać coś już teraz.
Faktem jednak jest, że typ na Fina, który cytowałeś jest bez sensu...tak samo z resztą jak na Kazukiego.
Co do innych typów, które już się pojawiły: całkowicie zgadzam się ze snajperem, co już słyszał parę razy :spokodfhgfh: Safety Car się pojawi... i myślę, że nie raz bo urwane skrzydła będą latać nie tylko po starcie ale i w trakcie wyścigu :jezora:
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Panowie bardzo sie ciesze ze dyskusja w tym dziale jest co raz lepsza niz w poprzednim sezonie, nawet przed treningami. Osobiscie nie ma co sie klocic. Poczekajmy spokojnie na kwalifikacje, bo sugerowanie sie testami i gierkami psychologicznymi mija sie z celem ;)
I przypominam o nocnych treningach :p
A ja jednak myślę, że po treningu na wiele pewnych zdarzeń dużo gorsze kursy będą... i dlatego warto zagrać coś już teraz.
Faktem jednak jest, że typ na Fina, który cytowałeś jest bez sensu...tak samo z resztą jak na Kazukiego.
Co do innych typów, które już się pojawiły: całkowicie zgadzam się ze snajperem, co już słyszał parę razy :spokodfhgfh: Safety Car się pojawi... i myślę, że nie raz bo urwane skrzydła będą latać nie tylko po starcie ale i w trakcie wyścigu :jezora:
Czy ja wiem :p na forum poswieconym F1 duzo sie pisze, ze prawdziwy potencjał teamow zobaczymy podczas kwalifikacji. Wiec jezeli BrawnGP nadal bedzie szalec, to kursy na BMWu i Ferrari moga jeszcze pojsc w gore :jezora:
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Panowie bardzo sie ciesze ze dyskusja w tym dziale jest co raz lepsza niz w poprzednim sezonie, nawet przed treningami. Osobiscie nie ma co sie klocic. Poczekajmy spokojnie na kwalifikacje, bo sugerowanie sie testami i gierkami psychologicznymi mija sie z celem ;)
I przypominam o nocnych treningach :p
No teraz to ten dział będzie tętnił życiem... już ja się o to postaram ;)

Będziesz oglądał treningi? Bo ja zamierzam siedzieć... mimo, że jutro wstaję o 5.30
Pytanie tylko czy będą w necie?

Czy ja wiem :p na forum poswieconym F1 duzo sie pisze, ze prawdziwy potencjał teamow zobaczymy podczas kwalifikacji. Wiec jezeli BrawnGP nadal bedzie szalec, to kursy na BMWu i Ferrari moga jeszcze pojsc w gore :jezora:

Testami się sugerować nie zamierzam :spokodfhgfh:
Jednak wydaje mi się, że kursy na Brawna już w dół nie polecą. Czego by nie zrobili w kwalifikacjach (edit: a tym bardziej w treningu - bo to o nim mówiłeś:p)
Bo przecież albo znów przejadą kilka okrążeń na oparach wykręcając dobre wyniki... albo choć raz pojadą &quot;na serio&quot; a wtedy już raczej buki faworyzować Jasona nie będą :jezora:
 
wilu 9

wilu

Użytkownik
Treningi tylko na Polsat Sport Extra??
Bo niestety mam tylko Polsat Sport ale z tego co widzę w programie nie ma treningów:/
Kukla na kwalach to oni raczej na oparach pojechać nie mogą ????
Zresztą według nowych przepisów poznamy wagę bolidów wiec będzie wiadomo ile mają wachy.
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Treningi tylko na Polsat Sport Extra??
Bo niestety mam tylko Polsat Sport ale z tego co widzę w programie nie ma treningów:/
tak tylko na Ekstra. Niestety :/
Mam taką samą sytuację jak Ty...

Kukla na kwalach to oni raczej na oparach pojechać nie mogą ????
Zresztą według nowych przepisów poznamy wagę bolidów wiec będzie wiadomo ile mają wachy.
W swoim wcześniejszym poście miałem pisać o treningu a nie o kwalifikacjach... bo to o nich pisał snajper - że warto poczekać i zobaczyć co będzie z kursami - według mnie nic dobrego z tego oczekiwania nie wyjdzie. Szczególnie jeśli ktoś chce grać przeciwko Brawnowi.


Pavlinho - dzięki :spokodfhgfh:


Protest odrzucony

Zespoły Brawn GP, Williams i Toyota dostali zielone światło przed Grand Prix Australii. Zespół Sędziów Sportowych FIA uznał, że projekty ich dyfuzorów są w pełni legalne.
Dziś rano wpłynął protest Ferrari, Renault i Red Bull Racing przeciwko rywalom, gdyż wspomniane ekipy uznały projekty ich dyfuzorów za nielegalne. Po czterech godzinach prezentacji i dyskusji pomiędzy sędziami i zespołami, ZSS uznał samochody za zgodne z regulaminem.
&quot;Jesteśmy zadowoleni z decyzji sędziów, jednak wolimy nie komentować sytuacji. W ten weekend zapowiada się niesamowicie ekscytujące Grand Prix Australii i teraz patrzymy z optymizmem na rywalizację na torze&quot; - stwierdził Tadashi Yamashina z Toyoty.
Można spodziewać się, że zespoły będą apelować przeciwko decyzji sędziów i sprawa rozwiąże się podczas posiedzenia Międzynarodowego Sądu Apelacyjnego FIA, który jednak nie zbierze się przed Grand Prix Malezji.

źródło: formula1.pl
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom