>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Free spins in pfgames

Status
Zamknięty.
kamikatze 12

kamikatze

Użytkownik
Mejlo mysle, że im kurs różnicy nie robi ???? crs84 ja bym już na Twoim miejscu dziś się do nich dobijał. Dali termin, wyślij maila ładnie, grzecznie, kulturalnie ???? chociaz jakbys napisał, że masz problemy z depozytem, a nie z wypłatą to na pewno by odpowiedzieli, a tak to moze być różnie. Nie podoba mi się tylko to, ze tak milczą cały czas:/
 
kamikatze 12

kamikatze

Użytkownik
no całkiem prawdopodobne ???? If for some reason You are not satisfied with the resolution of Your complaint by pfGAMES Ltd re POKER and CASINO play, You can complain to the Malta Lotteries and Gaming Authority ( La Concorde , Abate Rigord Street, Ta&#39; Xbiex MSD 12, Malta, Tel 356 21316590 /1/3/4 ) ([URL='http://www.lga.org.mt']www.lga.org.mt[/URL]) or email [email protected]">[email protected]
Cos czuję, ze to może być nasza ostatnia deska ratunku ????
jeśli nikt z nas nie naruszył punktu 8/11 z ich regulaminu ????
11.pfGAMES Ltd reserves the rights to cancel/close Your account for any reason whatsoever at any time without notice and likewise to void any winnings and confiscate any balance in the Your account if any ft the following circumstances occur:
a.In case the account holder has more than one active account.
b.If provided incorrect or misleading registration information.
c.[If the account holder is below the legal age defined in this terms and conditions.
d.If any local law prohibit You to play.
e.If You allow other people to play on behalf of You.
f.If You try to cheat
g.If You play with funds coming from a stolen card or a card not belong to Yourself.
 
damianczyk 0

damianczyk

Użytkownik
ja po ugraniu 20 euro... kase dostalem na drugi dzien..


Potem &quot;MAŁOLATY&quot; zaczęli robić MULTIKONTA --- i pewnie support się brzydko mówiąc wk***ił i olał Polaków. . .

Ja sie ząłapałem..kilka osób z tego co pamiętam tez...

Nie traccie nadzieji...

Wyslijcie im maila albo cos...
 
kto_ja 0

kto_ja

Użytkownik
ja po ugraniu 20 euro... kase dostalem na drugi dzien..


Potem &quot;MAŁOLATY&quot; zaczęli robić MULTIKONTA --- i pewnie support się brzydko mówiąc wk***ił i olał Polaków. . .

Ja sie ząłapałem..kilka osób z tego co pamiętam tez...

Nie traccie nadzieji...

Wyslijcie im maila albo cos...
wydaje mi sie ze wypłacili bo mało zleciłeś, inni większą kase szarpneli.
 
damianczyk 0

damianczyk

Użytkownik
hmm..to by było dziwne...no ale moze masz racje nie wiem.

W kazdym abdz razie czekajcie. Lub slijcie im maile dotąd az odpiszą
 
tomek258 127

tomek258

Użytkownik
I co nam da te wysylanie do nich maili, jak z tego co wiem, to niektorzy wyslali i czekaja na odpowiedz juz 2 dni...
Myslalem, ze to profesjonalna firma... Wcale sie im nie dziwie, ze zawiesili wyplaty jak sie zorientowali, ze dzieci neo zakladaja po 10 kont. Ale jak napisali, zeby im wyslac skany i ze zalatwia sprawe do wtorku to bylem niemal pewny, ze posprawdzaja konta i wyplaty dojda do skutku. Jest czwartek i zadnej wiadomosci od nich, na maile nie odpisuja no to sorry ale co to za profesjonalizm ????
Jak nie dali rady jeszcze sprawdzic wszystkich kont, no to ok, rozumiem, ze to czasochlonne i mogli nie dac rady, ale czy naprawde tak ciezko rozeslac krotkie maile z informacja ile czasu im to jeszcze zajmie ?? :kwasny4565:
 
uzytkownik-23347 790

uzytkownik-23347

Użytkownik
i tak pozostaje wam narazie tylko czekać, bo nic nie poradzicie... Jeśli napiszecie , to może wam odpowiedzą po kilku dniach. Ja też na Begawin czekam na odpowiedź już drugi dzień , a to porządna firma (niedawno odpowiedzieli mi w niecałą godzinę), także może są jakieś problemy czy coś. Trzeba być cierpliwym , jeśli wam zablokują konto , to już wszystko się wyjaśni , a jeśli nie to czekajcie dalej ????
 
S 55

stacho27

Użytkownik
A próbował ktoś po cofnięciu wypłaty jeszcze raz zlecić? Już powoli tracę nadzieję na jakiekolwiek rozwiązanie tej sprawy, a szkoda bo sumkę mam tam dużą ???? Mogliby przynajmniej odpowiadac na maile
 
kamikatze 12

kamikatze

Użytkownik
ja miałem potem wyplate od 4 dni i nic, anulowałem zleciłem na netka i nic i potem jesczez raz na MB i nic ????
Ale jak by nie patrzeć to dobrej reklamy sobie nie zrobią na takim postępowaniu ???? i na pewno dobrze o tym wiedza ????
 
B 8

bubson_

Użytkownik
ja chcaielm wypalcic dwa rayz po 50euro jeszcze na samym pcozatku promocji, zanim wyslali do nas cokolwiek i gdy wpłata została anulowana to jeszcze raz zlecile mwypalte 20euro ale to tez zostalo anulowane ???? najgorsze jest to dopiero po godzinie dostalem maila, zeby czekac poniewaz msuza zweryfikwoac dane, neistety nei dalo sie jzu zalogowwac bo zostalem zablokowany i dostalem taka wiadomosc.
Dear Player,
You have to wait till we have cleared everything. Too many failed transactions have moved you up on a higher risk level. We will check and let you know.

Thank you for playing at pfGames. It is very much appreciated.

Best regards
pfGames Support
wysłałem im skany i od ponad tygodnia zero odzweu a konto nadal zbalokowane mimo, ze jestem niezkazinetlnie czysty. ;)
 
bufu 105

bufu

Użytkownik
nie wiem co jest ale mam 5€ w kasynie wcześniej nie miałem coś mi tu śmierdzi i lepiej nie ruszam tego póki co
 
tomek258 127

tomek258

Użytkownik
nie wiem co jest ale mam 5€ w kasynie wcześniej nie miałem coś mi tu śmierdzi i lepiej nie ruszam tego póki co
Ja mam w kasynie 25€ i nie mam pojecia co to za kasa... Ale na bank jej nie rusze dopoki sie cala sprawa nie wyjasni.
Niezly burdel tam maja...
 
baz 25

baz

Użytkownik
Final Conclusion for the pfGames Suspended Free Rounds Casino Bonus Campaign


The investigation has now been finalized and the following management decision is taken:

There will be no pay outs from this campaign if you:

1 ???? o not meet the wagering requirement from Casino games only. Req: &quot;Bonus amount = €10+wins multiplied with 25.&quot;

2:Register multiple accounts(bonus abuse). This also includes players who were already registered players and who registered a new account just to be in this campaign.

All orders for withdrawal from this event are now cancelled. If you are still convinced that pfGames should pay you, you must do the followings:

Make a written claim by email to [email protected] marked &quot;February Free Casino Rounds Campaign&quot; and documentate the followings:


a)You have only one pfGames account related to your name, address, phone, date of birth, phone number, mobile phone, your Neteller and/or MoneyBookers account and IP address. On request you must be prepared to verify your identity by forwarding for example your certified copy of your passport, an utility bill and payment account. The utility bill must match your name and home address reflected on your pfGames main account.

b)You meet the Wagering Requirements above #1

c)You did not moved bonus money to the Poker and/or Bingo account, played and won before you had met the Casino wagering requirement.

d)You have made real money deposits during the campaign and won in one of the pfGames games rooms and your order is related to this.

Claims received after February 28th 2009 23:59 will not be considered.

All of you who already have created an order and forwarded information to support, you just need to forward a new mail and confirm the above simultanously as you state how much money you should have been paid. Please, do not make any new order before it is confirmed that you are entitled to withdraw your balance. We are really sorry that such abuse also impacts honest players and that this took a little bit longer time to solve than we originally expected. Thank your for your patience.

This mass mail to all players involved in the campaign is considered as a final answer to all including answer to mail(s) from some of you related to this issue.



Regards,
pfGames
 
R 17

raul18

Użytkownik
Jak dobrze zrozumialem to Ci ktory nie spelnili wymagan dotyczacego obrotu albo mieli multi account(pare kont)..ich wyplaty zostaly anulowane..Jesli dalej sadza ze ta kasa im sie nalezy to powinni im wyslac znowu te dokumenty, zapewnienie ze sie spelnilo wymagania odnosnie obrotu, nie transferowalo sie kasy z casyna do bingo czy pokera przed obrotem oraz mialo sie jeden depozyt w czasie kampani czy tam przed..

Wszystko nalezy wyslac na podany adres z podanym tematem do 28 lutego

A pozostali ktorzy maja dalej kase w wyplacie i ktorzy wyslali im wczesniej te podane dokumenty proszeni sa o wyslanei jeszcze jednego maila i napisanei w nim ile kasy powinni wam wyplacic ???? POtem nalezy czekac az oni odpowiedza

Cos takiego albo zle zrozumialem ;p
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom