Hej. 5 października zleciłem ten przelew a o dziwo 6, gdzie już na bank mieli kasę u siebie, przychodzi mi powiadomienie z aplikacji: na twoje konto zostały nałożone ograniczenia. Od razu wiedziałem, że to nie może być przypadek, tylko ma to związek z tym zleconym przelewem z Jetona do którego sami zachęcali w mailach...ale na subkoncie w euro cały czas miałem kwotę 0. Napisałem im o co chodzi, zaczęli zadawać masę pytań: do czego planuję używać karty ecopayz i jakie mam plany odnośnie swojego konta. Zaznaczyli przy tym, że moje konto zostało tymczasowo zablokowane i zarządali wyciągu bankowego i potwierdzenia "legalnego dochodu" hehe. Pisałem do nich wielokrotnie, żeby sprawdzili chociaż czy wpłata na 100% doszła na ten rachunek, ktory wpisałem czy może ja coś pomyliłem przy wpisywaniu danych na które kasa miała pójść, ale cały czas śpiewka była, że żeby zlokalizować wpłatę muszę najpierw przejść weryfikację. Ostatecznie dokumentow im nie wysłałem a o dziwo 30 listopada zrobili zwrot na Jetona z tytułem " no correspondent bank for PLN settlements for the beneficiary's bank". Więc tyle dobrego, że pieniędze nie przepadły, ale korzystać nie polecam. Jak kiedyś byli dla mnie najlepsi to teraz sytuacja zmieniła się o 360 stopni. Szkoda nerwów.