Pierwszy raz zdarza mi się sytuacja, gdy bukmacher podważa zapisy własnego regulaminu, ewidentnie szukając luki, aby pozbawić mnie środków.
Sprawa wygląda następująco: W piątek zagrałem 3 kupony. 2 za środki gotówkowe i 1 za środki bonusowe. Kupon za środki bonusowe został przegrany. Kupony zagrane z salda gotówkowego nierozstrzygnięte (zwrot za
Polska –
Dania). Część stawki została mi zwrócona na saldo gotówkowe, a część (do kwoty przyznanego mi wcześniej bonusu) na saldo bonusowe. Pomyślałem: ot zwykła pomyłka. Napisałem maila do działu obsługi klienta i w odpowiedzi otrzymałem suchy zapis z nowego regulaminu promocji, który dopuszcza takie praktyki:
14. Do czasu wykonania pełnego wymaganego obrotu wszelkie środki pochodzące z wygranych będą się pojawiać na saldzie bonusowym, aż do wysokości przyznanego bonusa, bez względu na to czy pochodzą one z zakładów postawionych ze środków gotówkowych czy bonusowych, następnie wygrane z zakładów postawionych za środki gotówkowe zwracane będą na saldo gotówkowe. Wygrane z zakładów postawionych za środki bonusowe zwracane będą na saldo bonusowe, a wygrane z zakładów postawionych za środki gotówkowe i bonusowe zwracane będą na saldo gotówkowe i bonusowe proporcjonalnie do stawki.
Z tym, że bonus miałem przyznany 14.10.2018 r. gdy ten sam punkt regulaminu wyglądał następująco:
14.
Wygrane z zakładów postawionych za środki gotówkowe zwracane będą na saldo gotówkowe. Wygrane z zakładów postawionych za środki bonusowe zwracane będą na saldo bonusowe. Wygrane z zakładów postawionych za środki gotówkowe i bonusowe zwracane będą na saldo gotówkowe i bonusowe proporcjonalnie do stawki.
Czyli jasna i klarowna sytuacja, jakich wiele. Wysyłam odpowiedź wskazując na fakt, że powołują się na regulamin, który mnie nie dotyczy i przedstawiam powyższy zapis. Myślę sobie: sprawa zamknięta. Zapisy są ewidentne.
Jednak Etoto przysyła odpowiedź… Znów z suchym wycinkiem z regulaminu. Tym razem już prawidłowego (obowiązujący do 05.11.2018 r.). Powołują się na punkt 8. który brzmi:
"8. W momencie przyznania bonusu, na koncie blokowana jest kwota równa kwocie bonusu. Aby ją uwolnić i móc wypłacić, należy obrócić nią zgodnie z regulaminem szczegółowym oferty.”
Tu już moje wkurzenie sięga zenitu. Punkt całkowicie niezwiązany z moją sytuacją. Saldo gotówkowe i saldo bonusowe są w punkcie 14. oddzielone od siebie na jasnych zasadach. Kwota bonusu została przegrana. Nie ma zatem żadnych podstaw, aby moje środki gotówkowe traktować jako bonusowe i wymagać ode mnie jakiegokolwiek obrotu.
Przyznam, że dawno nikt nie próbował mnie w sposób tak cyniczny oszukać. Pytanie do Was: czy mieliście podobną sytuację w etoto? Jak wyglądała u Was procedura rozliczenia bonusu? Czy w czasie obowiązywania starego regulaminu (do 05.11.2018) ktoś spotkał się z sytuacją, gdy jego środki były przerzucane do salda bonusowego?
Będę wdzięczny za wszelkie informacje. Jak również za info odnośnie ścieżki administracyjnej umożliwiającej mi dochodzenie moich praw. Myślę o Rzeczniku Praw Konsumenta. Macie jeszcze jakieś pomysły na interwencje?