Było już kilka razy pisane... Odnośnie tego, czy jak wpłacisz, zagrasz i wygrasz, to czy możesz odrazu wypłacić, to nie podlega dyskusji, nie wiem, czemu nawet się zastanawiasz nad tym, odnośnie drugiej opcji, czyli przegranej z tego pierwszego zakładu - tak, możesz od razu wypłacić, czyli w praktyce nic nie ryzykujesz, stawiasz i albo wygrasz albo będziesz mógł wypłacić całość bez żadnego obrotu.Orientuje sie ktos jak to jest z tym bonusem dokładnie ? Stawiam za 100zl i jak wygram to moge ODRAZU wypłacić ? Co w razie przegranej ? Oddają pieniadze w formie kredytów ktore i tak trzeba wykorzystać czy można te pieniadze ktore oddadzą wypłacić ?
Czasami kilka dni. Lepiej pisz na chat ????Jak długo się czeka na zwrot ? ;>
Tak miałem podobny komunikat. Jak widać zaczynają się problemy z wypłatami z doświadczenia wiem, że nie wróży to nic dobrego w kontekście ETOTO.Uprzejmie informujemy, że zlecenie wypłaty z Indywidualnego Konta Klienta (IKK) jest możliwe wyłącznie po spełnieniu poniższych warunków: - dokonaniu co najmniej jednej wpłaty (minimalna kwota 1zł) - pozytywnej weryfikacji każdej wpłaty przez naszego pośrednika w płatnościach Przelewy24. Zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta w przypadku dodatkowych pytań.
Spotkał się ktoś z czymś takim? Zawsze wpłacam ze swojego konta i ciągle tego samego.
To chyba logicznie, co nie? U mnie kabaretu ciąg dalszy... Okazało się, że nie zweryfikowali przelewów z dnia 7 marca. A wczoraj dostałem informacje, że taka weryfikacja trwa max. 24 godziny.... Wypłacam pieniądze i zamykam konto u tego buka.UWAGA !
Jeśli jakaś mądra osóbka wymyśli, żeby założyć konto na swojego brata,wujka,żonę,kobietę, babcie,dziadka, zeby zdobyć bonus to NIE POLECAM.
W odpowiedzi na wiadomość, dlaczego jeszcze nie dostałem zwrotu otrzymałem wiadomość
"Nagroda (zwrot) z tytułu sprzedaży premiowej „KASOZWROT 100zł” przypada wyłącznie na jednego klienta, jeden adres gospodarstwa domowego, jeden adres email, jeden adres IP, jedno urządzenie (komputer/telefon), z którego zakład został zawarty, jedną kartę płatniczą oraz jeden rachunek bankowy, z którego została dokonana wpłata na IKK."
Polak potrafi ...To chyba logicznie, co nie? U mnie kabaretu ciąg dalszy... Okazało się, że nie zweryfikowali przelewów z dnia 7 marca. A wczoraj dostałem informacje, że taka weryfikacja trwa max. 24 godziny.... Wypłacam pieniądze i zamykam konto u tego buka.
Uważajcie na nich. Jeśli mieszkacie np. w akademiku albo na osiedlu, gdzie dostawca daje wszystkim jedno zewnętrzne IP. Musicie wtedy pukać od drzwi do drzwi i UPEWNIĆ się, że nikt nie korzystał przypadkiem z bonusu powitalnego. Żeby było śmiesznie to oni przyznali zwrot, a dopiero przy wypłacie pojawił się problem. Ciekawe co w przypadku, gdyby pomnożyło się ten zwrot. Uprzedzając śmieszków - nie bawię się w konta na mame, tate, babcie jak kolega wyżej. Jeszcze zrozumiem punkt w regulaminie o gospodarstwie domowym, ale branie pod uwagę IP to moim zdaniem jawne złodziejstwo i szukanie powodu do niedawania zwrotu. Nie polecam.Obowiązkiem klienta jest upewnienie się, że wykorzystywane IP nie brało już udziału w promocji oraz pozostałe warunki Regulaminu sprzedaży premiowej zostaną spełnione.
O kogo Ci chodzi? "jak kolega wyżej"Uważajcie na nich. Jeśli mieszkacie np. w akademiku albo na osiedlu, gdzie dostawca daje wszystkim jedno zewnętrzne IP. Musicie wtedy pukać od drzwi do drzwi i UPEWNIĆ się, że nikt nie korzystał przypadkiem z bonusu powitalnego. Żeby było śmiesznie to oni przyznali zwrot, a dopiero przy wypłacie pojawił się problem. Ciekawe co w przypadku, gdyby pomnożyło się ten zwrot. Uprzedzając śmieszków - nie bawię się w konta na mame, tate, babcie jak kolega wyżej. Jeszcze zrozumiem punkt w regulaminie o gospodarstwie domowym, ale branie pod uwagę IP to moim zdaniem jawne złodziejstwo i szukanie powodu do niedawania zwrotu. Nie polecam.
UWAGA !
Jeśli jakaś mądra osóbka wymyśli, żeby założyć konto na swojego brata,wujka,żonę,kobietę, babcie,dziadka, zeby zdobyć bonus to NIE POLECAM.
Jak rozwiązaliście ten problem? Też wyskoczył mi dzisiaj ten komunikat przy próbie wypłaty, a mianowicie: "Uprzejmie informujemy, że zlecenie wypłaty z Indywidualnego Konta Klienta (IKK) jest możliwe wyłącznie po spełnieniu poniższych warunków: - dokonaniu co najmniej jednej wpłaty (minimalna kwota 1zł) - pozytywnej weryfikacji każdej wpłaty przez naszego pośrednika w płatnościach Przelewy24. Zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta w przypadku dodatkowych pytań."Tak miałem podobny komunikat. Jak widać zaczynają się problemy z wypłatami z doświadczenia wiem, że nie wróży to nic dobrego w kontekście ETOTO.
Musisz cierpliwie poczekać pewnie do 10 rano, jednak słabe jest to, że ten buk sprawdza każdą naszą wpłatę i tym samy opóznia maksymalnie wypłatę wygranej.Jak rozwiązaliście ten problem? Też wyskoczył mi dzisiaj ten komunikat przy próbie wypłaty, a mianowicie: "Uprzejmie informujemy, że zlecenie wypłaty z Indywidualnego Konta Klienta (IKK) jest możliwe wyłącznie po spełnieniu poniższych warunków: - dokonaniu co najmniej jednej wpłaty (minimalna kwota 1zł) - pozytywnej weryfikacji każdej wpłaty przez naszego pośrednika w płatnościach Przelewy24. Zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta w przypadku dodatkowych pytań."
Pisaliście na chacie, czy jak? Dodam, że dziś rejestrowałem i zweryfikowałem konto. Z góry dzięki za odpowiedź!