Przy wypłacie probie wyplaty dostalem takiego maila:
Witaj Centrebet Customer,
Informujemy, ze w chwili obecnej nie mozemy zrealizowac Twojej wyplaty. Zostala ona anulowana, a srodki zwrócone na Twoje konto gracza.
Zapoznaj sie z przedstawionymi powodami anulowania wyplaty i wykonaj ponizsze zalecenia przed ponownym zleceniem wyplaty.
Zlecona przez Ciebie wyplata dotyczy srodków wplaconych karta MasterCard. W zwiazku z tym, zanim zrealizujemy wyplate, bedziemy potrzebowac potwierdzenia ostatnich transakcji na Twoim koncie w Centrebet przy uzyciu tej karty.
Zanim zlecisz swoja pierwsza wyplate z konta gracza na swoje konto bankowe, prosimy o przeslanie do nas skanów aktualnego dokumentu tozsamosci (np. obu stron dowodu osobistego, prawo jazdy lub paszportu).
Upewnij sie, czy dokument tozsamosci, którego skan do nas przesylasz, jest podpisany.
Jesli uzywales na swoim koncie gracza karty kredytowej lub debetowej, wyslij równiez skany tej karty.
Dokumenty mozesz przeslac do nas faxem, mailem lub poczta. Jesli wysylasz skany dokumentów poprzez e-mail, upewnij sie, ze sa w jednym z nastepujacych formatów: .bmp, .jpg lub doc i przeslij je na adres
[email protected] .
Z powazaniem,
Biuro Obslugi Klienta Centrebet
Czyli co nie moge wyplacic na moneybookers?