Mój problem polega na tym, że teraz aby wypłacić na MB trzeba mieć zaksięgowaną wpłatę w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Moj ostatni depozyt miał miejsce w marcu.
Dokonałem wypłaty na MB przed aktualizacją zasad. Pieniądze jeszcze nie doszły. Napisałem kilka razy do supportu zapytanie o moją sytuację i co będzie z moją kasą?
Otrzymałem przed chwilą odpowiedź z której cieszę się tylko dlatego, bo teraz wiem, że ktoś tam żyje:
Dear Mr
Thank you for your e-mails.
We kindly ask you for your patience until we have completed a full website migration and general maintenance of all our user's accounts, in order for us to present to you the biggest online gaming website in a new and enhanced version.
As soon as migration is completed, bwin.com users will be informed via mailing that the new version of the bwin.com is now online and they can take advantage of our updated offer.
You will find detailed information on our website soon.
We kindly ask that you contact us again once the migration has been completed if you are still experiencing any irregularities with your account balance or movements.
We apologise for any inconvenience this may cause and please do not hesitate to contact us if you have any further queries.
Please do not hesitate to contact us if you have any further queries.
Kind regards,
Your bwin customer service tea