oto odpowiedz od nich przynajmniej koles sensownie odpisał:
Witaj XXX,
Dziękujemy za email.
Uprzejmie informujemy, że pracownik Michal przekazał Ci jak najbardziej prawidłowe informacje. Zadaniem naszych agentów nie jest wprowadzać w błąd naszych klientów. Bardzo prosimy respektować informacje, które od nich otrzymujesz. Pracownicy są bardzo dobrze przeszkoleni i mają za zadanie przekazać rzetelne informacje, tak stało się w Twoim przypadku.
Poniżej odpowiedź z Działu Promocji :
W wyniku błędu technicznego, datą ważności bonusu dla tego użytkownika był dzień, w którym promocja wystartowała, tj. 17/01/2011. Problem został usunięty. Jeżeli gracz pragnie skorzystać z bonusu, musi do dnia 20/01/2011 dokonać wpłaty na konto
BetClic.
Przepraszamy za niedogodności.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy o ponowny kontakt.
Tomasz,
Dział Obsługi Klienta.