Ciekawa sytuacja, mam konto pare lat i dwa dni temu postanowiłem sobie pograć, zrobiłem wpłatę, na blackjacku potroiłem to i zleciłem wypłate. Wszedłem jeszcze w weryfikację, ale tam wszystko było zweryfikowane. Dzisiaj po 22h dostaje maila by zweryfikować konto, a tam? Skan karty, którą jest nieaktywna od prawie 2 lat. Dodam, że depozyt robiłem zupełnie nowa karta. Wchodzę więc na livechat angielski, mówię jaka sytuacja, i dlaczego chcą kartę która nie jest aktywna ponad 14 miesięcy, na co gość mi mówi, żebym wysłał potwierdzenie z banku, że ta karta jest nieaktywna (paranoja, a co najlepsze, była to karta ze
skrilla, więc wysłałem im aby maila od
skrilla, w którym piszą, że moja karta i numerze xxx straciła ważność, oraz została usunięta z konta), na pytanie dlaczego mam wysłać zdjęcie karty którą jest nieaktywna 14 miesięcy, a ostatnio depozyt nią był pewnie ponad 2-3 lata temu dostaje odpowiedz, że sam nie wie.) Prócz karty musiałem wysłać skan konta bankowego z widocznym adresem, oczywiście zrobiłem dwa zdjęcia, bo na jednym jest właściciel a na drugim adres, a wysłać mogłem jedno. Wysłałem więc na Polski support 4 zdjęcia, dwie karty którą zrobiłem depozyt dwa dni temu, oraz dwa przestawiające rachunek bankowy. Ciekawe jak rozwinie się sytuacja. Co ciekawe, miły Pan z angielskiego supportu powiedział by skontaktować się jutro na livechacie jak Polski support nie załatwi sprawy. Jak wygląda sprawa z kontaktem mailowym z polskim supportem? Odpisują w weekendy?