Dzień dobry,
mam problem z Betsson, założyłam u nich konto żeby skorzystać z promocji Betsson stawia pizzę, wpłaciłam minimum 30 zł. Jako że nie znam się na obstawianiu meczy, syn poradził mi
sprawdzenie swojego szczęścia w kasynie. Udało się! Wygrałam trochę pieniędzy i 150 zł wypłaciłam. Obyło się bez żadnych weryfikacji. Kiedy otrzymałam pieniądze, postanowiłam znowu spróbować szczęścia. Wpłaciłam ponownie tym razem 40 zł, dostałam jakiś bonus. Podczas grania - nie znając się na tym anulowałam ten bonus i wszystkie pieniądze zniknęły. Napisałam do kogoś na czacie i udało się przywrócić moje pieniądze. Grałam dalej i szczęście dopisywało. Kiedy miałam ponad 1800 zł i wszystkie warunki bonusu spełnione postanowiłam wypłacić wygraną.
Tutaj zaczynają się problemy. Betsson zażądał ode mnie dokumentów. Wszystko wysłałam. Rachunek od TUI za wakacje z mężem, obraz przedstawiający konto bankowe, oraz zdjęcie mojego dowodu osobistego oraz prawa jazdy. Zadzwonił do mnie z Betsson jakiś Pan, który był bardzo nie miły, odpowiedziałam na jego dziwne pytania. Na koniec rozmowy Pan powiedział że dziękuje bardzo i mojego konto zostanie zablokowane. Podczas rozmowy powiedziałam ,że w stawianiu pierwszych kroków w kasynie pomagał mi syn, Pan stwierdził ,że grała osoba nie uprawniona i w związku z tym blokują moje konto - takie coś otrzymałam na email.
Uczciwie wygrała pieniądze w kasynie, ale dla Betsson liczą się tylko ludzie którzy wpłacają i przegrywają, jak ktoś wygra to od razu znajdą jakiś punkt regulaminu który przedstawią jako powodów do nie wypłacenia pieniędzy bez żadnych dowodów !
Nigdy nie powiedziałam ,że syn grał na moim koncie, jedynie że mi wszystko wytłumaczył i pokazał co i jak się robi. Wszystko klikałam sama.
Betsson chce zwrócić mój depozyt, jednak ja nie chce depozytu tylko całą wygraną , nie mam nic do ukrycia, nie mam wielu konto, w naszym domu tylko ja mam konto, spełniłam warunki bonusu, wszystkie dokumenty wysłałam.
Czytałam już tutaj na forum ,że Betsson dyskryminuje kobiety - znalazłam to forum właśnie dzięki google.
Napisałam już skargę do LGA, support Betsson odpowiada na każdy mój email :
"Witaj Iwona,
Dziękujemy za kontakt.
Uprzejmie informujemy, iż decyzja Działu Weryfikacji i Bezpieczeństwa jest ostateczną i sprawę z naszej strony uznajemy za zamkniętą.
Serdecznie pozdrawiam,
Karolina
Betsson Support."
Co więcej mogę zrobić ?
Dla Betsson proponuję dopisać punkt w regulaminie
1. Możemy zrobić wszystko co chcemy, bez żadnych dowodów, każda decyzja jest ostateczna i nic nie możesz zrobić.
Pozdrawiam!