>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Betclick 100% do 80 zł

Status
Zamknięty.
T 1,7K

tomex11

Użytkownik
i jak doszła komus kasa? bo mi nie narazie, zaczyna mnie to denerwować

teraz wszedłem na konto betlick i anulować sie nie da jakbym wiedział, że to tak długo będzie trwało na mb bym zlecił
 
doniooo 1

doniooo

Użytkownik
i jak doszła komus kasa? bo mi nie narazie, zaczyna mnie to denerwować
Jeszcze dzis nic nie wplynelo. W piatek jak do nich pisalem, to przepraszali i napisali, ze jak tylko beda mieli info z banku to mnie poinformuja najpozniej w poniedzialek. Na razie jednak nic nie napisali.
 
T 1,7K

tomex11

Użytkownik
no to nie za fajnie wy czekacie ponad 10 dni roboczych? bo ja jeszcze nie , ale już długo

to piszcie do nich , bo mi odpisuja cały czas, że 10 dni roboczych mam czekać

ciekawe co wam odpiszą
 
cypis78 15

cypis78

Użytkownik
no niektorzy zlecili wyplaty 22grudnia i najpierw pisali ze 10dni roboczych teraz pisza ze jak nie ma kasy na koncie to zeby im wyciag z konta przeslac itp itd
zenada straszna
 
doniooo 1

doniooo

Użytkownik
no niektorzy zlecili wyplaty 22grudnia i najpierw pisali ze 10dni roboczych teraz pisza ze jak nie ma kasy na koncie to zeby im wyciag z konta przeslac itp itd
zenada straszna
No ja wlasnie 22 grudnia zlecalem, ale nie pisali nic o wyslaniu wyciagu z konta. W piatek mi odpisali dokladnie cos takiego:
&quot;Bardzo przepraszamy za opóźnienie. Wypłata z BetClick została zrealizowana planowo.
Wiemy jakie to ważne, abyś jak najwcześniej otrzymał wypłacone środki, dlatego podjęliśmy już odpowiednie kroki mające na celu wyjaśnienie sytuacji i jesteśmy w stałym kontakcie z bankami. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby pieniądze trafiły jak najszybciej na Twoje konto.
Jak tylko nasz dział finansowy udzieli nam wyjaśnień, poinformujemy Cię o tym. Nastąpi to najpóźniej w poniedziałek.
Jeszcze raz przepraszamy za zwłokę i prosimy o trochę cierpliwości.&quot;
 
cypis78 15

cypis78

Użytkownik
a mi odpisali tak:
&quot;Realizacja przelewów w okresie świątecznym może trwać do dziesięciu dni roboczych ze względu na zmienione godziny otwarcia banków. Jeśli do końca tego tygodnia, nadal Twoje środki nie pojawią się na Twoim koncie, prosimy o przesłanie na adres [email protected] skanu lub zrzutu ekranu wyciągu z konta bankowego w formacie jpg lub pdf z wyszczególnieniem transakcji przychodzących od dnia wypłaty.

Bardzo przepraszamy za opóźnienie, które jednak nie wynika z naszej winy.

Mamy nadzieję, że ta informacja była pomocna i życzymy miłego dnia.

Tomasz,
Dział Obsługi Klienta.&quot;
 
T 1,7K

tomex11

Użytkownik
to napisz do nich teraz Donioo, oni szybko odpisują ciekawe co napiszą

Witaj Tomasz,
Dziękujemy za email.
Informujemy, ze wypłaty przelewem realizowane moga byc do 10 dni roboczych. Prosimy o cierpliwość.
Mamy nadzieję, że ta informacja była pomocna i życzymy miłego dnia.
Tomasz,
Dział Obsługi Klienta
 
D 0

dejlux1

Użytkownik
dziś mi coś takiego napisali normalnie szok za każdym razem co innego odpisują
Witaj Tomasz,
Dziękujemy za email.
Uprzejmie informuję, że wypłata z BetClick została zrealizowana planowo 22 grudnia. Otrzymaliśmy także potwierdzenie z banku, że pieniądze te zostały wypłacone. Zazwyczaj taka operacja powinna zabrać od dwóch do trzech dni. Zauważyliśmy jednak, że prawdopodownie z powodu świąt i zmienionych terminów otwarcia banków, wypłaty docierają do Klientów ze sporym opóźnieniem.
Wiemy jakie to ważne, abyś jak najwcześniej otrzymał wypłacone środki, dlatego podjęliśmy już odpowiednie kroki mające na celu wyjaśnienie sytuacji i jesteśmy w stałym kontakcie z bankami. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby pieniądze trafiły jak najszybciej na Twoje konto.
Jak tylko wyjaśnimy przyczynę opóźnienia, poinformujemy Cię o tym.
 
T 1,7K

tomex11

Użytkownik
jak oni ściemniaja to normalnie szok

o czym oni mówia o terminach otwarcia banków ????

przez tyle dni i udają, że nie wiedzą co się dzieje
 
J 0

jamall

Użytkownik
Kpina
Kpina wisza mi prawie 5 koła wypłaty od 26.12
ostatnia wpłate 18.12 dostalam bez problemu , dzisiaj napisali mi tak jak ich przycisnełam :
Dziękujemy za email.
Jeszcze raz zaznaczam, że opóźnienie nie wynika z naszej winy, jednakże czynimy wszystko co w naszej mocy, aby ten problem rozwiązać jak najszybciej. Sprawa ta nie dotyczy tylko Twojej wypłaty i prowadzimy czynności wyjaśniające zaistniałą sytuację.

Bardzo jest nam przykro z powodu problemów z wypłatą, ale zaręczamy, że pieniądze te na pewno trafią na Twoje konto. Bardzo prosimy o jeszcze trochę cierpliwości.

Mamy nadzieję, że ta informacja była pomocna i życzymy miłego dnia.
Poprostu cos odwalili ,bo chyba nie zbankrutowali ? Ktos prał brudna kase i teraz jest afera .
 
T 1,7K

tomex11

Użytkownik
ja chyba do nich zaraz napisze emial czy da rade cofnac wypłate i na mb wypłacic bo to czuje się zejdzie długooooo...........

edit napisałem zobaczymy co odpisza

to sa jakies kpiny chyba z wypłatami u was
nikt nie otrzymuje wypłat od jakiegos czasu
na forum ludzie piszą , że czekaja ponad miesiąc, ja juz czekam 2 tygodnie
w czym jest problem przelew do banku idzie 1/2 dni maksymlanie
potrzebuje pieniedzy jak najszybciej , a z tego co widze to przedluza sie w nieskonczonosc
czy jest mozliwość wypłaty pieniedzy przez moneybookers?
prosze o szybka odpowiedz
pozdrawiam

EDIT juz odpsiali szybciutko , tylko szkoda , że bez sensu , regułką
Witaj Tomasz,
Dziękujemy za email.
Uprzejmie informuję, że wypłata z BetClick została zrealizowana planowo 27 grudnia. Otrzymaliśmy także potwierdzenie z banku, że pieniądze te zostały wypłacone. Zazwyczaj taka operacja powinna zabrać od dwóch do trzech dni. Zauważyliśmy jednak, że prawdopodownie z powodu świąt i zmienionych terminów otwarcia banków, wypłaty docierają do Klientów ze sporym opóźnieniem.
Wiemy jakie to ważne, abyś jak najwcześniej otrzymał wypłacone środki, dlatego podjęliśmy już odpowiednie kroki mające na celu wyjaśnienie sytuacji i jesteśmy w stałym kontakcie z bankami. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby pieniądze trafiły jak najszybciej na Twoje konto.
Jak tylko wyjaśnimy przyczynę opóźnienia, poinformujemy Cię o tym.
Mamy nadzieję, że ta informacja była pomocna i życzymy miłego dnia.
Tomasz,
Dział Obsługi Klienta.

i jeszcze głupoty bo zlecałem 2 stycznia

EDIT

nie wytrzymałem pocisnąłem z nimi ostro teraz z 5 emiali

odpisali, że nie ma mozliwości cofnięcia wypłaty

MAM PROSBE PISZCIE WSZYSCY DO NICH , NIECH SIE TŁUMACZA

bo nie rozumiem tego , jeden telefon do banku i juz wszystko wiedza co oni ściemniają
 
doniooo 1

doniooo

Użytkownik
nie wytrzymałem pocisnąłem z nimi ostro teraz z 5 emiali

odpisali, że nie ma mozliwości cofnięcia wypłaty

MAM PROSBE PISZCIE WSZYSCY DO NICH , NIECH SIE TŁUMACZA

bo nie rozumiem tego , jeden telefon do banku i juz wszystko wiedza co oni ściemniają
Oni wszystkim pisza, ze kasa od nich wyszla, wiec raczej nie wkopaliby sie pozwalajac Ci na cofniecie czegos, co juz teoretycznie wykonali ????
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom