Witam,
panowie mam takie problem, chce wypłacić środki z konta(nie za wiele, bo 200 zł), ale gdy wchodzę w zakładkę przelewy, pojawia się formularz do wypełnienia, wszystko jest ok do czasu gdy muszę podać odwiedź na pytanie zabezpieczające ktore brzmi: "Jaki jest tytuł mojego ulubionego filmu?"
Jestem nie mal że pewny, że nie odpowiadałem na tego typu pytanie, bo nie oglądam za dużo filmów i z pewnością wybrał bym sobie inne pytanie zabezpieczające.
No, ale ok, napisałem im wiadomość, że nie znam odpowiedź na to pytanie, oczywiście powiedzieli, że mi ją podadzą pod warunkiem że sprawdzą moją tożsamość (tzn skan dowodu oczekują). Wiec im wysłałem ten skan dowodu i od wczorajszego dnia cisza.
Zapewniają mnie, że dwukrotnie wysyłali do mnie meila, ale mi po prostu nic nie doszło, a poczta normalnie funkcjonuje.
Napisałem dzisiaj wiadomość na support no i ciągle cisza.
Panowie co w takiej sytuacji, żeby odzyskać te środki?
Czy oni po prostu nie chcą wykorzystać tego że nie znam tej odpowiedzi na to pytanie zabezpieczające i nie wypłacą mi tych środków...
Z góry dziękuj za pomoc.
Pozdrawiam