arturo_pl
Użytkownik
Mi dziś Pani Agnieszka powiedziała, że miesiąc i jest to w pkt. 10 regulaminu, a przeciez od wczoraj tam tego nie maTo jest parodia...
Po kolei.
Zadałem pytanie o promocje wczoraj do angielskiego supportu Jelenie, to mi uciekła i przełączyła Ricardo.
Ten powiedział, że nie ma takiej promocji (dałem screen).
Później się okazało, że jednak jest promocja.
Udało mi się połączyć z Czatem polskim, Agnieszka mi powiedziała, że w promocji reaload czas obrotu jest do środy!
W regulaminie który wkleiłem było, że miesiąc.
Generalnie farsa, dezinformacja! Za każdym razem mówią co innego!
Dziś próbuje się połączyć z czatem polskim ale nie da rady. Ciągle "niedostępny". A jak już udało mi się wbić to byłem 3 w kolejce. Jak nadeszła moja kolejka to czat się zawiesił. I znowu jest "niedostępny".
Przecież to śmiech na sali. Ci ludzi w tym supporcie to nie wiedzą NIC!
Za każdym razem dostaję inna odpowiedź.
Screen rozmowy dzisiejszej z Ricardo
Jak widać support angielski swoje a support polski swoje...
Ale Ricardo mówi, że trzeba gadać z polskim supportem. Czyli Panią Agnieszką, która co chwilę zmienia zdanie. I sama nie wie jaki jest czas obrotu :!:
ciężko wyczuć co kombinują...