>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
Fortuna bonus

25 free spins / microgaming

lantz 183

lantz

Użytkownik
Tak nic nie chcą, tylko że ja też miałem taki status i po dniu cofneli mi pieniądze na konto, teraz mam czekać 48 godzin na maila od nich co będą potrzebować czy skany i
depozyt czy co, juz czekam od piątku więc mam nadzieje że do jutra dostane odpowiedz. A na koncie 200 euro więc szkoda by było tego nie wypłacić.
 
I 1

icytower77

Użytkownik
Dostaniesz odp najwczesniej w poniedziałek bo ich dział finansowy czy tam bezpieczenstwa przez weekend nie pracuje(chyba). Ja na odp w tej sieci musiałem czekać chyba 4 dni robocze więc radze uzbroić się w cierpliwość
 
lantz 183

lantz

Użytkownik
I co musiałeś zrobić żeby ci wypłacili pieniądze i czy w ogolę ci je wypłacili ?
Bo szkoda by bylo w moim przypadku 800 zł zmarnować.
I ile wypłaciłeś?
 
I 1

icytower77

Użytkownik
poczkeja na odp, jak będą chcieli skany to je wyslij i zagadaj zaraz potem na mejla zeby je przesłali do działu finansowego bo bez tego zejdzie dłuzej, to ta sama sieć co all slot casino przynajmniej wszystko wygląda dokładnie tak samo. Po zleceniu wypłaty status zmienia się po 24 h i potem jak jest wszystko ok to się czeka kolejne 24 h i kasa na koncie moneybookers czasem nawet bez depozytu jak się ma szczęście
 
L 1

loko250

Użytkownik
dostałem dzisiaj meila o takiej treści o co w nim chodzi:
Thank you for contacting Wild Jack Casino regarding your withdrawal.
I can confirm that your withdrawal in the amount of $203 was returned to your casino balance on the 4&lt;sup&gt;th&lt;/sup&gt; of July. We ask kindly that you please make another withdrawal, in the amount of your choice and we will send this to our financial department for processing.

Please be advised that our financial department may require you to send a copy of a Utility Bill as part of their security checks. A utility bill is any bill, i.e. electricity, gas, phone, mobile bill, which arrives to your home address by post and dated no older than 3 months ago. If you wish to send this document, please send a full copy of the document either via email to the following email address; [email protected] or via fax number using the following number; 1 800 239 8554.
 
mik 53

mik

Użytkownik
to jest kpina panowie
Powered by SightMax
Welcome to www.wildjackcasino.com, Sam will be right with you.
Visitor
Can you explain why my account was blocked?
Sam
Thank you for confirming your details
Sam
It will take me a few moments to check our records. Thank you for your patience.
Sam
Please check your email inbox. We sent you an email regarding this about a half hour ago
Visitor
&quot;this decision was made as you have a history of negative activities&quot;
Visitor
what does it mean?
Sam
Your account has been closed due to negative activity
Visitor
What negative activities? It&#39;s too hard to explain?
Sam
This is the final decision of our casino management
Visitor
Sam I don&#39;t believe that you can&#39;t understand it. I know that my account was blocked but I dont know why, &quot;negative activity&quot; does not say anything to me, it&#39;s really too hard to explain it?
Sam
Thank you for using our Live Help service.
Sam
Since you are not responding, I will need to close this chat session now.
Sam has ended the chat.
 
lantz 183

lantz

Użytkownik
Na mejla nie odpisali ale na LC w końcu gość napisał co mam zrobić.
We have not processed your withdrawal since Wild Jacks Casino performs security checks and you have not provided the following required documents:
1. Full Name
2. Residential Address
3. Telephone Number
4. Copy of your Utility Bill (telephone, electricity etc.) not older than 3 months
5. Copy of your valid driver’s license or passport.
We suggest that you scan and attach these documents to an email in the usual way. Please send the documents to: [email protected]
I teraz pytanie, potwierdzić numer telefonu z tego wynika że mogą dzwonić, miał ktoś tak w tym kasynie ?
Dalej Rachunek za gaz itp. w tym przypadku rozumiem że faktura vat wystarcza ?
Później zostaje dowód osobisty, paszport lub prawo jazdy i wszystko powinno być w porządku, jutro się zajmę załatwieniem faktury i mam nadzieje że w końcu uda się wypłacić te pieniądze. Może ktoś wypłacił albo dowiedział się więcej niech da znać.
 
lantz 183

lantz

Użytkownik
Dziś dostałem pieniądze od www.wildjackcasino.com co było dla mnie troche szokiem, wypłatę zleciłem jakoś dwa dni temu a wczoraj pytałem się ich co zrobić żeby te pieniądze doszły bo już raz mi cofneli wypłatę, to dostałem odpowiedz taką jak powyżej o dowód, paszport lub rachunek. Jednak tym czasem patrze rano na konto a tam kasa od owego kasyna bez żadnych skanów i bez zadnego depozytu. Bo dopiero dziś chciałem wszystko po skanować. Jak dla mnie na plus choć troche obawiałem się ich że mogą mnie wysterować ???? Tyle w temacie
 
E 0

endrjuuu

Użytkownik
niezle, ja zlecilem 28 wyplate i dalej nie mam nic na koncie , skany wyslalem im na email odpowiedzieli ze przekazuja wyplate tam dalej do jakiegos wydzialu
 
dudagracz 25

dudagracz

Użytkownik
ale cfaniaczki z teg WIld Jack Casino...
Zleciłem do wypłaty 60€, przeslalem wszystkie skany itp. dostalem maila ze zaakceptowali i ze do 5 dni roboczych bedzie hajs... status &quot;work in progress&quot;
Loguje sie dzisiaj na kasynko patrze a tam 25 free spinow na Argyle Open.
I wg mnie jeśli bym je wykorzystał to cofneliby wypłate bo przeciez w trakcie wyplaty nei moze byc nic na bonus account...
na LC koles sie mota, nei chce wytlumaczyc. ????
Co o tym sądzicie?

Jeśli ktoś może to sprawdzcie czy tez macie 25 Free spins na tą grę. --&gt; The Argyle Open
 
dudagracz 25

dudagracz

Użytkownik
Spiny ważne do 11.07, więc poczekam na rozwój sytuacji. Kolo na LC powiedzial ze mi nie cofna wyplaty, ale jakoś mu nie wierze.
 
F 0

faziii1

Użytkownik
gdzie to argyle open? wlaczas sloty alfabetycznie i nei widze nic takiego ok mam i co wy macie tam jakies pormo czy tylko kolega ktory ma oczekuejacy depozyt to dostal bo ja nic nie mam.
 
Do góry Bottom