>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

10$ free | butlersbingo.com | MG

dzuda 2

dzuda

Użytkownik
Ja też dostałem z powrotem. Zrobiłem wpłatę i zleciłem wypłatę. Zobaczymy jak będzie, ale już wyżej ktoś pisał, że wypłacił.
 
dzuda 2

dzuda

Użytkownik
Dzisiaj zniknęła kasa i nie można już jej odwrócić. Poczekam ze dwa dni i jak do tej pory nie wypłacą, to napiszę do supportu. Ale microgaming, to sprawdzona sieć i nigdy z nią nie miałem do tej pory problemów, więc liczę na wypłatę.
 
brzeku 19

brzeku

Użytkownik
I jak doszła już wam kasa? ????
Właśnie szybko kartą wpłaciłem w 15 sec i tyle też zajęło mi wypłacenie wszystkiego(na karte). MG także nie powinno być problemów. ????
 
dzuda 2

dzuda

Użytkownik
Mi napisali dzisiaj maila z informacją, że moja wypłata jest przetwarzana i pieniądze powinny być jutro na MB.
 
brzeku 19

brzeku

Użytkownik
Dear Bartlomiej

We take pride in the secure way we process your transactions.

We noticed during a routine security check that you have incomplete information registered in your Casino account. We therefore kindly ask simply as a precautionary measure, that you submit the information listed below:

* Full Name
* Residential Address
* Telephone Number
* Copy of your Utility Bill (telephone, electricity etc.) not older than 3 months, and
* Copy of your driver’s license, national identity card or passport.

We kindly request that you send us this information as soon as possible as we may suspend Your Account until such information is provided. Receipt of the above information will therefore be necessary in order to re-activate it.

The information can be faxed to us using the fax details below, or you may scan the documentation and email it to the support email me at: [email protected]
 
brzeku 19

brzeku

Użytkownik
było 1000 razy. Idziesz do jakiegos sklepu, nawet stacja benzynowa. Kupujesz cokolwiek i bierzesz fakture na swoje dane.
No widzisz,było 1000 x a jakoś nie znalazłem takiego dobrego info jakie ty mi dałeś ???? !
Znalazłem jakiś zusowski list odnośnie składek ;DD Są tam moje(podstawowe) dane będzie coś takiego?:razz:
 
brzeku 19

brzeku

Użytkownik
Ja powysyłałem skany,i na razie bez odzewu...
Tylko zaspamowany mail od ich promocji od depozytów.
Kasy nie mam na koncie,i nie mam również możliwości cofnięcia.Jak dojdzie to dam tu znać.
 
dzuda 2

dzuda

Użytkownik
Ja jestem na bieżąco z supportem i pewnie mają mnie już dość ???? Na moje dzisiejsze pytanie kiedy mi wypłacą kasę na MB dostałem odpowiedź:
as soon as Moneybookers can sort out their server issues
Jak ktoś pisał już w innych tematach MB ma podobno jakieś problemy. Co prawda pisało tylko o wypłacie na polskie konto, ale możliwe, że coś więcej mają namieszane.
 
brzeku 19

brzeku

Użytkownik
Ja jestem na bieżąco z supportem i pewnie mają mnie już dość ???? Na moje dzisiejsze pytanie kiedy mi wypłacą kasę na MB dostałem odpowiedź:
Jak ktoś pisał już w innych tematach MB ma podobno jakieś problemy. Co prawda pisało tylko o wypłacie na polskie konto, ale możliwe, że coś więcej mają namieszane.
NO nie masz się czym martwić,Mb ma ostatnio problemy. :/
Dziś mi nie zaakceptowali zusowskiego rozliczenia :/
Jade na zakupy do Majstra i zobaczymy czy fakturka z tego im będzie pasować..
 
K 0

kosa001111

Użytkownik
Napisałem do nich. Kiedy dostanę siano, a oni odpisali:
You have done very well!
Your money will be paid out to Moneybookers on Monady.
Dziwne, że dopiero w poniedziałek, no ale lepiej poczekać niż wcale nie dostać:p
 
S 11

sharki

Użytkownik
kosa i jak wplynela ci wyplata ? bo mi wlasnie cofneli wyplate i nie wiem o co chodzi pisze maila do supportu ;/
 
kostek1916 237

kostek1916

Użytkownik
Dziwna firma... Ja zlecałem w poniedziałek, w czwartek wypłata wróciła na konto, zlecilem ją ponownie i do dzisiaj cisza:-|
 
Do góry Bottom