>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
Fortuna bonus

MuchBetter - opinie

P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
P przestrzalninja wczoraj pisales, ze tylko w UE nie dziala Muchbetter a w UK normalnie dziala. Czyli rozumiem jak ziomek z UK zalozy sobie MB i zweryfikuje a ja mu kase przeleje to on bez problemu bedzie mogl to wyplacic? Cos nie wydaje mi sie, ze to tak dziala.

Tak samo nie wiem skad masz info o tym, ze MB podpada pod jakis fundusz gwarancyjny Banku Litwy. Gdzies czytalem, ze wlasnie nie podpada ale reki nie dam uciac. Revolut kiedys dzialal chyba jak MB i wlasnie zeby sie bardziej uwiarygodnic to zaprzestali dzialanosci na takiej zasadzie i poszli w strone licencji bankowej w ktorej to wlasnie klient jest chroniony zdaje sie do 100k euro. W MB raczej chyba zadnej ochrony nie ma ale moge sie mylic.
jednak masz racje, nie mają gwarancji fintechy :(


napisałem jeszcze zapytanie do BoL i muchbetter co w przypadku gdy Payrnet nie wypłaci kasy do 22 sierpnia i czekam na odpowiedź. BoL tylko formułki ze strony payrnet mi wysyła. Skoro pieniądze są na indywidualnych kontach bankowych w krajach UE to chyba ktoś wie gdzie są i jak je odzyskać.
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
zapytanie:

Dzień dobry, chciałbym się dowiedzieć co w przypadku gdy Payrnet nie zwróci mi pieniędzy w terminie do 22 sierpnia? Co wtedy mam zrobić? Czy mam jakieś gwarancje? Bank Litwy (BoL) napisał mi, że Payrnet nie ma już licencji i nie obchodzą ich spory między mną a nimi :)

odpowiedź:

Witaj Krzysztofie,

Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.

Rozumiemy Twoje zapytanie. Zwróć uwagę, że w ciągu ostatnich kilku tygodni próbowaliśmy bezpośrednio współpracować z UAB Payrnet, aby znaleźć rozwiązania, które usprawniłyby proces rozliczeń i umożliwiły szybsze uzyskanie pieniędzy. Niestety to nie zadziałało iw rezultacie, zgodnie z prawem, UAB Payrnet jest zobowiązana do rozliczenia się z Tobą.

Mamy świadomość, że termin minął, a UAB Payrnet nie zrealizował żadnych rozliczeń. Kilka dni temu Bank Litwy wydał następujące oświadczenie:

Ważna informacja dla klientów UAB PAYRNET

Bardzo nam przykro, że nie możemy pomóc bezpośrednio i że również polegamy na nich, jeśli chodzi o pomoc i rozwiązanie problemu zwrotu salda.

Zapytanie:

Proszę Pani.... tam nic nie ma o tym co się stanie jak mi pieniędzy nie zwrócą... chciałbym wiedzieć co mam zrobić jak mi pieniędzy nie zwrócą do 22 sierpnia? Czy mam iśc do sądy czy gdzie? Payrnet nie odpowiada na emaile, BoL wysyła mi linka do strony Payrnet, Wy wysyłacie mi linka do Payrnet :) Chciałbym się tylko dowiedzieć co mam zrobić w przypadku kiedy Payrnet nie zwróci mi pieniędzy do 22 sierpnia a jak nie to kogo zapytać? :) Chętnie przedstawię brytyjskiej prasie to co mnie spotkało i w jakiej sytuacji pozostawiono mnie i tysiące klientów :) Bez pomocy, bez nadzory (BoL stwierdził, że skoro Payrnet nie ma już licencji BoL to ich ta sprawa nie dotyczy :) ) Z chęcią ja i setki klientów podzielimy się naszymi doświadczeniami :) Chcę tylko wiedzieć co mam zrobić albo od kogo uzyskać informacje o tym co mam zrobić kiedy Payrnet UAB nie wypłaci mi pieniędzy, bo póki co nikt się ze mną i z nikim z Payrnet nie kontaktował :) Czy mam wezwać policję do siedziby Mir Lithuania na Litwie? :) regards


jprdl... to jest jak Od Annasza do Kajfasza... a ja chcę tylko wiedzieć co mam zrobić za miesiąc w razie W.
 
Otrzymane punkty reputacji: +170
L 0

LukeLuke

Użytkownik
Rozumiem, że na ten adres [email protected] też sobie można pisać i nic konkretnego nie odpisuą?
Co jeśli nikt nigdzie nie będzie pisał, to oni teoretycznie sami z nami powinni się skontaktować w sprawie wypłat?
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Rozumiem, że na ten adres [email protected] też sobie można pisać i nic konkretnego nie odpisuą?
Co jeśli nikt nigdzie nie będzie pisał, to oni teoretycznie sami z nami powinni się skontaktować w sprawie wypłat?
to muszą, teoretycznie powinni nas powiadomić środkiem trwały (np. list...) praktycznie to nic się nie dzieje... inne zobowiązania wobec BoL mają i inne wobec klientów. Na gamblejoe (podawałem na jednej z pierwszych stron linka) jest babka z Niemiec, która ma tam trochę kasy i ma zamiar adwokata wziąć i do sądu iść. Można się jej zapytać czy można połączyć z nią siły (pytanie nic nie kosztuje...)


CHAPTER II


CUSTOMER INFORMATION REQUIREMENTS





  1. Upon becoming aware of a decision of the Bank of Lithuania to revoke or suspend an operating licence issued to it, an Institution must, no later than within 2 business days, inform customers thereof through its public communication channels (e.g. its website, in paper format at customer service locations, including their branches, agents and entities to which activities are outsourced). In information provided to customers, the Institution must also disclose the consequences of revocation and/or suspension of the operating licence, i.e. properly inform the customers that the Institution is no longer authorised (if the licence is revoked) or is temporarily not authorised (if the licence is suspended) to issue electronic money and/or provide payment services, except for the cases when settlement with the customers is necessary.
  2. An Institution whose operating licence has been suspended or revoked must, no later than within 5 business days, personally inform customers in writing or by means of any other durable medium the use whereof has been agreed between the Institution and the customers under concluded service provision agreements (hereinafter – Service Agreements) about the suspension or revocation of the operating licence issued to it (depending on a decision adopted by the Bank of Lithuania) and the applicable procedure for settlement with the customers.
  3. An Institution which, in addition to the services indicated in an operating licence, also provides other services (other than those indicated in the operating licence), where the suspension or revocation of the operating licence may affect the provision of other related services, shall inform the users of these services about such circumstances and/or take other actions in compliance with the provisions of service provision agreements and/or legal acts regulating such services.
3. Po uzyskaniu wiadomości o decyzji Banku Litwy o cofnięciu lub zawieszeniu wydanej jej koncesji, Instytucja musi, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych, poinformować o tym klientów za pośrednictwem swoich publicznych kanałów komunikacji (np. swojej strony internetowej, w formie papierowej w punktach obsługi klienta, w tym ich oddziałów, agentów i podmiotów, którym zlecane są czynności). W informacjach przekazywanych klientom Instytucja musi również ujawnić konsekwencje cofnięcia i/lub zawieszenia koncesji, tj. należycie poinformować klientów, że Instytucja nie jest już upoważniona (w przypadku cofnięcia koncesji) lub czasowo nie jest upoważniona (w przypadku zawieszenia koncesji) do wydawania pieniądza elektronicznego i/lub świadczenia usług płatniczych, z wyjątkiem przypadków, gdy konieczne jest rozliczenie z klientami.
4. Instytucja, której koncesja została zawieszona lub cofnięta, musi najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych osobiście poinformować klientów na piśmie lub za pomocą innego trwałego nośnika, którego użycie zostało uzgodnione między Instytucją a klientami w ramach zawartych umów o świadczenie usług (dalej – Umowy o świadczenie usług), o zawieszeniu lub cofnięciu wydanej jej koncesji (w zależności od decyzji podjętej przez Bank Litwy) i obowiązującej procedurze rozliczeń z klientami.
5. Instytucja, która oprócz usług wskazanych w koncesji świadczy również inne usługi (inne niż wskazane w koncesji), w przypadku których zawieszenie lub cofnięcie koncesji może mieć wpływ na świadczenie innych powiązanych usług, informuje użytkowników tych usług o takich okolicznościach i/lub podejmuje inne działania zgodnie z postanowieniami umów o świadczenie usług i/lub aktów prawnych regulujących te usługi.



CHAPTER III


REQUIREMENTS FOR SETTLEMENT WITH CUSTOMERS





  1. An Institution whose operating licence has been revoked must settle with customers within the time limits specified in Service Agreements, but no later than within 15 business days from the date of the revocation of the operating licence by repaying the funds received from customers for the issuance of electronic money and/or the execution of payment transactions (hereinafter – funds) to an account indicated by a customer with a credit institution or another electronic money or payment institution or in any other manner acceptable to the customer and the Institution.
  2. An Institution whose operating licence has been revoked and which, in exceptional cases, is unable to repay funds to customers within the time limit laid down in paragraph 6 of this Description must without delay, but no later than within 2 business days, notify the Bank of Lithuania thereof, indicating the reasons for non-compliance with this requirement and another deadline for settlement with the customers, which may not be later than the maximum time limit of 2 months laid down for the adoption of the said decisions in Article 15(8) of the Republic of Lithuania Law on Electronic Money and Electronic Money Institutions or Article 8(8) of the Republic of Lithuania Law on Payment Institutions calculated from the date of the revocation of the operating licence.
  3. An Institution whose operating licence has been suspended must settle with customers only where the customers so request and/or where the Institution itself adopts a decision not to provide the services indicated in the operating licence. Settlements shall be effected in accordance with the procedure and under the conditions laid down in Service Agreements and/or legal acts.
ROZDZIAŁ III
WYMAGANIA DOTYCZĄCE ROZLICZEŃ Z KLIENTAMI

6. Instytucja, której cofnięto koncesję, jest zobowiązana do rozliczenia się z klientami w terminach określonych w Umowach o Świadczenie Usług, nie później jednak niż w ciągu 15 dni roboczych od dnia cofnięcia koncesji, poprzez zwrot środków otrzymanych od klientów za emisję pieniądza elektronicznego i/lub realizację transakcji płatniczych (dalej – środki) na wskazany przez klienta rachunek w instytucji kredytowej lub innej instytucji pieniądza elektronicznego lub instytucji płatniczej lub w inny akceptowany przez klienta i Instytucję sposób.
7. Instytucja, której cofnięto licencję na prowadzenie działalności i która w wyjątkowych przypadkach nie jest w stanie zwrócić środków klientom w terminie określonym w ust. 6 niniejszego Opisu, musi niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 2 dni roboczych, powiadomić o tym Bank Litwy, wskazując przyczyny niezastosowania się do tego wymogu i inny termin rozliczenia z klientami, który nie może być dłuższy niż maksymalny termin 2 miesięcy określony dla podjęcia przedmiotowych decyzji w art. 15 ust. 8 Republiki Litewskiej ustawy o pieniądzu elektronicznym i instytucjach pieniądza elektronicznego lub art. 8 ust. 8 ustawy Republiki Litewskiej o instytucjach płatniczych liczonych od dnia cofnięcia koncesji.
8. Instytucja, której koncesja została zawieszona, jest zobowiązana do rozliczenia się z klientami wyłącznie na wniosek klientów i/lub gdy Instytucja sama podejmie decyzję o nieświadczeniu usług wskazanych w koncesji. Rozliczenia odbywają się w trybie i na warunkach określonych w Umowach o Świadczenie Usług i/lub aktach prawnych.




Jak tego nie zrobią to mamy prawo iść do sądy i egzekwować swoje prawa w myśl kodeksu postępowania cywilnego? do ściągnięcia po angielsku jest ten cały Kodeks.


a to ich zobowiązania wobec BoL





CHAPTER IV


INFORMATION TO BE SUBMITTED TO THE BANK OF LITHUANIA





  1. An Institution whose operating licence has been revoked must submit to the Bank of Lithuania a Report on Funds Repaid to Electronic Money Holders and Payment Service Users (hereinafter – a Report) in Microsoft Excel format, as set out in the Annex to this Description.
  2. The Report shall be submitted to the Bank of Lithuania by electronic means no later than within 5 business days from the last day of the time limit for the settlement of the Institution with the customers referred to in paragraph 6 of the Description. The Report’s date of the reporting period shall be the 15th business day from the date of the revocation of the operating licence.
  3. The circumstances referred to in paragraph 7 of the Description shall not relieve the Institution whose operating licence has been revoked from the duty to submit the Report within the time limits specified in paragraph 10 of the Description. In the presence of the circumstances referred to in paragraph 7 of the Description, the Institution whose operating licence has been revoked shall submit the Report to the Bank of Lithuania twice: within the time limits specified in paragraph 10 of the Description and within 5 business days from the last day of the time limit for the settlement of the Institution with the customers specified in paragraph 7 of the Description. The second Report’s date of the reporting period shall be the date of the final settlement of the Institution with customers as referred to in paragraph 7 of this Description.
  4. The Report shall contain the information and data on:
    1. the customer (the customer identification code shall be indicated);
    2. the amount of funds to be repaid to the customer in the beginning of the reporting period (at the end of the day when the operating licence was revoked or, when submitting the second Report (in accordance with paragraph 11 of the Description), at the end of the day specified in paragraph 6 of the Description) and at the end of the reporting period (at the end of the day specified in paragraph 6 or 7 of the Description) as well as the amount of funds repaid to the customer during the reporting period, indicating the date and manner of repayment of the funds. Where the funds are repaid to an account indicated by the customer, the name of a credit institution, a payment institution or an electronic money institution, including branches of these institutions, and the two-letter code of the state in which the credit institution, the payment institution or the electronic money institution or its branch is established in accordance with the ISO-3166-2 standard of the International Organization for Standardization shall be indicated.
  5. An Institution whose operating licence has been revoked must, within 5 business days, notify the Bank of Lithuania in writing about the adopted decisions as referred to in Article 15 (8) of the Republic of Lithuania Law on Electronic Money and Electronic Money Institutions or Article 8(8) of the Republic of Lithuania Law on Payment Institutions.
ROZDZIAŁ IV
INFORMACJE DO PRZEKAZANIA W BANKU LITEWSKIM

9. Instytucja, której cofnięto licencję na prowadzenie działalności, jest zobowiązana do przedłożenia Bankowi Litewskiemu Raportu o środkach zwróconych Posiadaczom Pieniądza Elektronicznego i Użytkownikom Usług Płatniczych (dalej – Raport) w formacie Microsoft Excel, jak określono w załączniku do niniejszego Opisu.
10. Raport zostanie przekazany Bankowi Litwy drogą elektroniczną nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od ostatniego dnia terminu rozliczenia Instytucji z klientami, o których mowa w ust. 6 Opisu. Datą Raportu okresu sprawozdawczego jest 15 dzień roboczy od dnia cofnięcia koncesji.
11. Okoliczności, o których mowa w ust. 7 Opisu, nie zwalniają Instytucji, której koncesja została cofnięta, z obowiązku złożenia Raportu w terminach określonych w ust. 10 Opisu. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w paragrafie 7 Opisu, Instytucja, której cofnięto koncesję, dwukrotnie składa Raport do Banku Litwy: w terminach określonych w paragrafie 10 Opisu oraz w ciągu 5 dni roboczych od ostatniego dnia terminu rozliczenia Instytucji z klientami określonymi w paragrafie 7 Opisu. Datą drugiego Raportu okresu sprawozdawczego jest data ostatecznego rozliczenia Instytucji z klientami, o którym mowa w paragrafie 7 niniejszego Opisu.
12. Raport zawiera informacje i dane dotyczące:
12.1. klient (należy podać kod identyfikacyjny klienta);
12.2. Kwota funduszy, które należy spłacić klientowi na początku okresu sprawozdawczego (pod koniec dnia, kiedy licencja operacyjna została cofnięta lub, po przesłaniu drugiego raportu (zgodnie z paragrafem 11 opisu), pod koniec dnia określonego w pkt 6 opisu) oraz pod koniec okresu raportowania (pod koniec dnia określonego w paragrafie 6 lub 7 opisu) podobnie jak w ramach repuda datę i sposób spłaty funduszy. W przypadku zwrotu środków na rachunek wskazany przez klienta należy podać nazwę instytucji kredytowej, instytucji płatniczej lub instytucji pieniądza elektronicznego, w tym oddziałów tych instytucji, oraz dwuliterowy kod państwa, w którym instytucja kredytowa, instytucja płatnicza lub instytucja pieniądza elektronicznego lub jej oddział ma siedzibę, zgodnie z normą ISO-3166-2 Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej.
13. Instytucja, której cofnięto licencję na prowadzenie działalności, musi w ciągu 5 dni roboczych pisemnie powiadomić Bank Litwy o podjętych decyzjach, o których mowa w art. 15 ust. 8 ustawy Republiki Litewskiej o pieniądzu elektronicznym i instytucjach pieniądza elektronicznego lub art. 8 ust. 8 ustawy Republiki Litewskiej o instytucjach płatniczych.
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
P przestrzalninja wczoraj pisales, ze tylko w UE nie dziala Muchbetter a w UK normalnie dziala. Czyli rozumiem jak ziomek z UK zalozy sobie MB i zweryfikuje a ja mu kase przeleje to on bez problemu bedzie mogl to wyplacic? Cos nie wydaje mi sie, ze to tak dziala.
I was one of the customers affected by…
I was one of the customers affected by the service interruption. As I am now residing in China, Muchbetter, after I prove the Chinese residency changed my account to this area which does not suffer from restrictions, so I got access to my funds. Despite everything, I have to thank Muchbetter's customer support for their help.

Date of experience: June 06, 2023

Byłem jednym z klientów dotkniętych…
Byłem jednym z klientów dotkniętych przerwą w świadczeniu usług. Ponieważ obecnie mieszkam w Chinach, Muchbetter po udowodnieniu chińskiej rezydencji zmienił moje konto na ten obszar, który nie podlega ograniczeniom, dzięki czemu uzyskałem dostęp do moich środków. Mimo wszystko muszę podziękować obsłudze klienta Muchbetter za pomoc.

Data doświadczenia: 06 czerwca 2023 r

lol czyli jednak się da...

 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
znalazłem kancelarię prawną, która uje...ała Payrnet wysyłając na nie skargi i szuka ludzi poszkodowanych xD znalazłem też ostrzeżenie KNF Austrii przed PAyrnet po bankructwie xD

https://www.giambronelaw.it/site/se...cata-licenza-uab-payrnet-per-gravi-violazioni


Międzynarodowa Kancelaria Prawna Giambrone & Partners pragnie poinformować opinię publiczną i swoich klientów o ważnym wydarzeniu dotyczącym litewskiego banku „UAB PAYRNET”. W następstwie powtarzających się poważnych naruszeń, głównie z powodu braku prewencji w zakresie przepisów dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy i terroryzmowi, Centralny Bank Litwy cofnął licencję instytucji pieniądza elektronicznego.

Podobnie jak w przeszłości, 22.11.2021 r. Zarząd Banku Litwy oficjalnie cofnął licencję Instytucji Pieniądza Elektronicznego UAB Epayblock. w odpowiedzi na liczne zgłoszenia składane przez kancelarię prawną Giambrone&Partners do Centralnego Banku Litwy, które wskazywały na ciągłe naruszenia przepisów litewskiej ustawy o zwalczaniu prania pieniędzy i terroryzmu (art. 42 ust. 6 ustawy Republiki Litewskiej o Banku Litwy).

Centralny Bank Litwy wszczął postępowanie upadłościowe wobec „UAB PAYRNET”, w którym będzie można chronić prawa naszych klientów do odzyskania środków.

„Cofnięcie licencji przez Centralny Bank Litwy instytucji pieniądza elektronicznego UAB PAYRNET jest wynikiem poważnych, systematycznych i wielokrotnych naruszeń aktów prawnych” – powiedział mec. Stefana Grimaldiego. „Decyzja ta oznacza, że instytucja nie może już świadczyć usług finansowych i ma obowiązek zwrócić środki swoim klientom w ustalonym terminie. Będziemy stać po stronie naszych klientów, aby ich prawa były chronione, a odzyskiwanie środków odbywało się prawidłowo z pomocą prawników włoskich i prawników z zagranicznych jurysdykcji”.

Studio Giambrone zachęca zatem wszystkich obecnych i potencjalnych wierzycieli do wzięcia udziału w tej procedurze w celu zapewnienia ochrony ich praw.

Giambrone & Partners
to międzynarodowa kancelaria prawnicza z biurami w Lyonie, Barcelonie, Birmingham, Katanii, Glasgow, Gran Canarii, Londynie, Madrycie, Mediolanie, Monachium, Neapolu, Palermo, Rzymie, Sao Paulo, Sassari, Turynie i Tunisie. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami tutaj lub napisz do nas na adres [email protected] lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod następującymi numerami:

Biuro w Katanii : +39 095 8838870
Biuro w Lyonie : +33 04 81061 385
Biuro w Mediolanie : +39 02 9475 4184
Biuro Salerno : +39 089 9357770
Biuro w Neapolu : +39 081 197 58 920
Biuro w Palermo : +39 091 743 4778
Biuro w Rzymie : +39 06 326498
Biuro w Sassari : +39 079 9220012
Post automatycznie złączony:

albo po prostu mają doświadczenie już w takich sprawach xD możliwe, że coś źle zrozumiałem nie miałem włoskiego dawno a jak dawno go miałem to miałem go mało ;p

edit: ze strony muchbetter.com zniknął Mir Lithuania xD to kutwy xD (na dole było info zawsze o Mir Limited na GB/UK i Mir Lithuania na UE)
 
Ostatnia edycja:
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Cześć Krzysztofie,

Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.

Jeśli chodzi o twoje pytanie, proszę zauważyć, że Bank Litwy oświadczył, że UAB Payrnet jest świadoma swoich bieżących zobowiązań wobec klientów (w tym ciebie), a środki te są faktycznie zabezpieczone na oddzielnych, dedykowanych rachunkach zgodnie z udostępnionymi informacjami do Banku Litwy. Należy zauważyć, że żadni inni wierzyciele UAB Payrnet nie będą uprawnieni do kierowania swoich roszczeń do tych funduszy.

Nie jesteśmy w stanie sprawdzić ani wiedzieć, czy UAB Payrnet ma wystarczające środki na tych dedykowanych rachunkach, które odpowiadają jego zobowiązaniom wobec klientów. Jednak oświadczenie Banku Litwy powinno przynajmniej uspokoić sytuację.

Zalecamy kierowanie wszelkich próśb o zwrot pieniędzy na następujące publicznie dostępne adresy e-mail UAB Payrnet: [email protected]. Radzimy również skopiować BoL we wniosku o zwrot do UAB Payrnet (adres e-mail BoL to [email protected]).

swojego zapytania nie opublikuje ;)
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Drogi Krzysztof,

Twoja skarga dotycząca dostępu do Twojego salda i niepewności związanej z brakiem konkretnych działań ze strony Payrnet
Numer referencyjny skargi: 1442942


Nawiązuję do naszego e-maila z dnia 30 lipca 2023 r., dotyczącego Twojego niezadowolenia z powodu braku dostępu do salda oraz niepewności związanej z brakiem konkretnych działań ze strony Payrnet.

Jak powiedzieliśmy wcześniej, rozumiemy Twoje uzasadnione obawy, ale data 22 sierpnia 2023 r. została podana przez Bank Litwy (Regulator) i musimy się jej trzymać. Mamy przed sobą 23 dni

Jak informowano wcześniej, Bank Litwy stwierdził, że UAB Payrnet jest świadomy swoich bieżących zobowiązań wobec klientów, a środki te są faktycznie zabezpieczone na oddzielnych, dedykowanych rachunkach zgodnie z informacjami przekazanymi Bankowi Litwy. Należy zauważyć, że żadni inni wierzyciele UAB Payrnet nie będą uprawnieni do kierowania swoich roszczeń do tych środków.

Jak tylko otrzymamy dodatkowe aktualizacje, udostępnimy je jak zwykle wszystkim klientom.

Z drugiej strony masz pełne prawo w dowolnym momencie skonsultować się z lokalnymi źródłami prawnymi.

Masz prawo skierować swoją skargę do Banku Litwy oferującego bezpłatną usługę rzecznika finansowego – ale musisz to zrobić w ciągu jednego roku od daty wysłania tego e-maila.

Jeśli nie prześlesz swojej skargi na czas, Bank Litwy nie będzie miał naszej zgody na rozpatrzenie Twojej skargi i będzie mógł to zrobić tylko w bardzo ograniczonych okolicznościach. Na przykład, jeśli Bank Litwy uważa, że opóźnienie było wynikiem wyjątkowych okoliczności.


Dane kontaktowe Banku Litwy:
Adres: Służba Nadzoru Banku Litwy, Žalgirio g. 90, LT-09303, Wilno
Telefon: +370 5 268 0029, +370 5 2680 804

Możesz też odwiedzić ich stronę internetową https://www.lb.lt/en/sfi-disputes-between-consumers-and-financial-market-participants, aby uzyskać więcej informacji.

Dear Krzysztof,

Your complaint about the access to your balance and the uncertainty in the lack of concrete actions from Payrnet
Complaint Reference Number: 1442942


I refer to our email dated July 30th, 2023, regarding your dissatisfaction as you have no access to your balance, and the uncertainty in the lack of concrete actions from Payrnet.

As we have stated before, we understand your legitimate concerns but the date August 22nd, 2023, was given by the Bank of Lithuania (Regulator) and we are to hold. We have 23 days ahead of us

As informed before, the Bank of Lithuania stated that UAB Payrnet is aware of its current obligations to customers, and these funds are actually secured in separate, dedicated accounts according to the information provided to the Bank of Lithuania. It should be noted that no other creditors of UAB Payrnet will be entitled to direct their claims to these funds.

As soon as we receive additional updates, we will roll them out to all customers as usual.

On the other hand, you have every right to consult your local legal sources at any time.

You have the right to refer your complaint to the Bank of Lithuania offering financial ombudsman service, free of charge – but you must do so within one year from the date of this email.

If you do not refer your complaint in time, the Bank of Lithuania will not have our permission to consider your complaint and they will only be able to do so in very limited circumstances. For example, if the Bank of Lithuania believes that the delay was a result of exceptional circumstances.

The contact details for the Bank of Lithuania:
Address: Supervision Service of the Bank of Lithuania, Žalgirio g. 90, LT-09303, Vilnius
Telephone: +370 5 268 0029, +370 5 2680 804

Or you can visit their website https://www.lb.lt/en/sfi-disputes-between-consumers-and-financial-market-participants for more information.
Regards,

wg Banku Litwy nie mam prawa złożyć skargi (stracili licencje BoL i już tylko sąd pozostaje) a wg nich mam prawo złożyć skargę :) czekam na odpowiedź w sprawie "Mir Lithuania" i powiązania ich z rosyjskim systemem bankowym. Nie odnoszą się tylko do tego, więc to ich słaby punkt i się tego boją xD
 
Otrzymane punkty reputacji: +220
B 0

binariusz

Użytkownik
W zeszłym tygodniu byłem w Wilnie, więc przy okazji postanowiłem odwiedzić biuro Payrnet, czyli obecnie railsr przy adresie: Žalgirio st. 135 Business centre Zalgirio 135 Vilnius, LT-08217

Niestety nie zastałem tam nikogo, biuro jest puste.



Dowiedziałem się od gości z innej firmy w tym samym biurowcu, że ostatni raz ktoś tam był tydzień temu i że ponoć pracują zdalnie. Może ktoś z Was ma możliwość sprawdzenia, czy podobnie jest w biurze w Londynie, by dowiedzieć się czegoś więcej?

Próbowałem kontaktować się też z pracownikami poprzez Linkedin oraz facebooka, ale bez żadnej odpowiedzi. Payrnet, nie odpisał mi na żadną wiadomość.
 
M 334

MatG

Użytkownik
Na google mapsach w Londynie są dwa punkty jeden jest już zamknięty drugi niby otwarty, opinie oczywiśce negatywne
 
M 334

MatG

Użytkownik
I was one of the customers affected by…
I was one of the customers affected by the service interruption. As I am now residing in China, Muchbetter, after I prove the Chinese residency changed my account to this area which does not suffer from restrictions, so I got access to my funds. Despite everything, I have to thank Muchbetter's customer support for their help.

Date of experience: June 06, 2023

Byłem jednym z klientów dotkniętych…
Byłem jednym z klientów dotkniętych przerwą w świadczeniu usług. Ponieważ obecnie mieszkam w Chinach, Muchbetter po udowodnieniu chińskiej rezydencji zmienił moje konto na ten obszar, który nie podlega ograniczeniom, dzięki czemu uzyskałem dostęp do moich środków. Mimo wszystko muszę podziękować obsłudze klienta Muchbetter za pomoc.

Data doświadczenia: 06 czerwca 2023 r

lol czyli jednak się da...

W tym poście z chłopem z Chin było napisane, co musiał wysłać żeby potwierdzić chinską rezydencje?
Jak klikam w ten link tego postu już niestety nie ma
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
W tym poście z chłopem z Chin było napisane, co musiał wysłać żeby potwierdzić chinską rezydencje?
Jak klikam w ten link tego postu już niestety nie ma
nie pisał. Pisał tylko, że musiał dostarczyć dokumenty potwierdzające rezydencje (w domyśle podatkową?). Być może chodzi o podatki... rezydencja to przebywanie w jakimś kraju >pół roku
 
M 334

MatG

Użytkownik
Na stronie railsr jest zakładka Return of Funds
ktoś próbował skontaktować sie z tej strony?
 
U 0

Usunięty użytkownik 176886

Gość
W zeszłym tygodniu byłem w Wilnie, więc przy okazji postanowiłem odwiedzić biuro Payrnet, czyli obecnie railsr przy adresie: Žalgirio st. 135 Business centre Zalgirio 135 Vilnius, LT-08217

Niestety nie zastałem tam nikogo, biuro jest puste.



Dowiedziałem się od gości z innej firmy w tym samym biurowcu, że ostatni raz ktoś tam był tydzień temu i że ponoć pracują zdalnie. Może ktoś z Was ma możliwość sprawdzenia, czy podobnie jest w biurze w Londynie, by dowiedzieć się czegoś więcej?

Próbowałem kontaktować się też z pracownikami poprzez Linkedin oraz facebooka, ale bez żadnej odpowiedzi. Payrnet, nie odpisał mi na żadną wiadomość.
trzeba było tam im szyby wypierdolić XD
 
theluk 3,1K

theluk

Użytkownik
Na stronie railsr jest zakładka Return of Funds
ktoś próbował skontaktować sie z tej strony?
Ja probowalem sie kontaktowac jako uzytkownik Cryptopay.com, tam też nagle apki poblokowane, tyle ze dali kilka godzin na wyplate (poinformowali w email aby szybko uciekac z kasą bo będa problemy z kartami) , niestety nie wszystko sie udalo tam wyplacic, dostarczycielem kart byly te ścieki, oczywiscie zero odpowiedzi , sam muchbetter to tylko stworzyl apke jak cryptopay.com, problemem jest od kogo brali karty, od jakichs scammerów, co ukradli mase kasy jak widac.
 
M 334

MatG

Użytkownik
Nie znam się ale tak sobie myśle że
W dniu wszczęcia postepowania też była chwila że mogłeś wypłacić kartą z bankomatu czyli środki były na koncie i bank Litwy je zamroził
Np. inaczej by sprawa wyglądała jakby nie było dostępu do środków dzien lub kilka dni przed postępowaniem banku Litwy mogło by to świadczyć o tym że ktoś zawinął się z hajsem?
 
theluk 3,1K

theluk

Użytkownik
w przypadku cryptopay bylo kilka godzin na wyplate z bankomatu, po kilku godzinach karta nie dzialala. i stan jest ten sam co muchbetter ,czyli ciemna dupa, to ten sam operator kart, tyle ze cryptopay dalo chociaz te kilka godzin zeby sie uratowac, muchbetter z tego co widze nic. z partyzanta zablokowali.
 
M 334

MatG

Użytkownik
"W międzyczasie ciężko pracujemy, aby przywrócić wszystkie nasze usługi, w tym kartę MuchBetter i urządzenia ubieralne. Jesteśmy pewni, że jesteśmy blisko rozwiązania. Przepraszamy za niedogodności spowodowane przez to zakłócenie."

Dopytałem w jaki sposób chcą przywrócić skoro cofnięto licencje

"Dziękujemy za powrót do nas.

Proszę jednak pamiętać, że Bank Litwy cofnął licencję UAB Payrnet jako naszemu EMI. Dlatego pracujemy pełną parą, aby rozwiązać tę sytuację i przywrócić normalne działanie naszych usług w najbliższej przyszłości.

Ponadto, ponieważ posiadasz kartę MuchBetter Prepaid MasterCard, przekażemy Ci więcej informacji, gdy tylko będą dostępne, czy Twoja dotychczasowa karta będzie nadal działać, czy też będziesz musiał ją wymienić.

Dziękujemy jednak za cierpliwość i wyrozumiałość i prosimy o kontakt w przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub pytań w tej sprawie. "
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
"W międzyczasie ciężko pracujemy, aby przywrócić wszystkie nasze usługi, w tym kartę MuchBetter i urządzenia ubieralne. Jesteśmy pewni, że jesteśmy blisko rozwiązania. Przepraszamy za niedogodności spowodowane przez to zakłócenie."

Dopytałem w jaki sposób chcą przywrócić skoro cofnięto licencje

"Dziękujemy za powrót do nas.

Proszę jednak pamiętać, że Bank Litwy cofnął licencję UAB Payrnet jako naszemu EMI. Dlatego pracujemy pełną parą, aby rozwiązać tę sytuację i przywrócić normalne działanie naszych usług w najbliższej przyszłości.

Ponadto, ponieważ posiadasz kartę MuchBetter Prepaid MasterCard, przekażemy Ci więcej informacji, gdy tylko będą dostępne, czy Twoja dotychczasowa karta będzie nadal działać, czy też będziesz musiał ją wymienić.

Dziękujemy jednak za cierpliwość i wyrozumiałość i prosimy o kontakt w przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub pytań w tej sprawie. "
w uja Cię robią ;) cofnęli licencję Mir Luthuania też ;) wystarczy wejść na stronę muchbetter.com i zobaczyć, że jest tylko Mir limited ;) mi już nie odpowiadają jak im wysłałem te linki co tutaj kiedyś wysyłałem o "kwawych kartach" xD dopytaj o to, dlaczego nie ma na stronie Muchbetter.com Mir Lithuania ;)

"
https://www.svoboda.org/a/v-uzbekistane-ne-rabotayut-zarubezhnye-karty-mir-/32047719.html

to karty z systemu MIR...

"On top of that, the US Treasury Department threatened foreign banks with strict sanctions if they formed business partnerships with providers of MIR Cards, a state-subsidized payment system fully owned by the Russian government."

https://dailycoin.com/muchbetter-crypto-card-suspended-customers-outraged/

:) brak odpowiedzi to też odpowiedź ;) Rabotaye dla Putina? :)

Bloody Russian Cards Unwanted by Neighbors
Indeed, the wave of sanctions from the U.S. Treasury Department on all MIR cards in 2022 punished Russia for invading neighboring Ukraine; thus, all of the credit and debit cards with the Russian payment giant logo were rejected not only in the European economic area.

Ironically translating as “Peace” and “World” in Russian, MIR cards are now only used in countries going through major financial crises, for instance, Venezuela, Belarus, and Kyrgyzstan." mój ostatni email xD
 
Do góry Bottom