To odpowiedź na mój "cyrkowy" email
regiony - prawdopodobnie chodzi o wyłączenie urządzeń i ograniczenie dostępu do hazardu. Wygląda jakby robili to co revolut
edit2: a jednak nie chodzi o region EOG a nie o wyłączenie niektórych funkcji, więc pewnie prawo się zmieniło
Witaj Krzysztof,
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
Zdecydowaliśmy się nałożyć ograniczenia w odpowiednich regionach, ale inne obszary pozostają nienaruszone.
Niestety, nie możemy teraz podać szczegółów, ale współpracujemy z Bankiem Litwy, aby zrozumieć charakter i szczegóły ich obaw i pomóc w razie potrzeby.
w MuchBetter; bardzo poważnie traktujemy nasze obowiązki w zakresie zgodności i bezpieczeństwa we wszystkich obszarach działalności, w których prowadzimy działalność.
Uważamy jednak, że jest to środek zapobiegawczy, a tymczasem rozpoczęliśmy wewnętrzną weryfikację w oparciu o ograniczone informacje, którymi dysponujemy.
Należy pamiętać, że konta i salda dotkniętego regionu pozostaną bezpieczne i dostępne w dowolnym momencie, a bezpieczeństwo środków naszych klientów ma dla nas ogromne znaczenie.
Nie wahaj się z nami skontaktować, jeśli potrzebujesz dalszych informacji.
Dieser Text wurde von Google Translate übersetzt. Sollten Grammatikfehler vorhanden sein, bitten wir um Ihr Verständnis
Hello Krzysztof,
Thank you for contacting us.
We have decided to impose restrictions in the relevant regions but other areas remain unaffected.
Unfortunately, we are unable to provide details now, but we are working with the Bank of Lithuania to understand the nature and details of their concerns and assist as needed.
At MuchBetter; we take our compliance and security responsibilities very seriously, in all areas of the business where we operate. However, we believe this is a precautionary measure and, in the meantime, we’ve begun an internal review based upon the limited information we have.
Do note that accounts and balances of the affected region will remain safe and available at any time and that the safety and security of our customers’ funds is of the utmost importance to us.
Please do not hesitate to contact us if you need further information.
Regards,
Dennis
MuchBetter Support Team
https://support.muchbetter.com/
IMPORTANT: We will never ask you to enter your security passcode or SMS pin outside the official MuchBetter app. We will never ask you to download a desktop app. Please, do not use your log in credentials outside of the official MuchBetter app.
edit: pierwsze zdanie zedytowałem i wersje angielską wklejam