Wrzucę i ja swoje przemyślenia i zachęcam do tego innych. Rozruszajmy trochę ten dział skoro
żużel będzie dawał nam radość jako jedyny obok piłki nożnej sport na najbliższy czas
Sparta Wrocław - Motor Lublin
Inauguracja we Wrocku. Drabik jedzie. Tak pobieżnie śledziłem tę aferę. Odechciewa się, gdy ten idiota Ostafiński na SF potrafi w jednej sprawie napisać 10 takich samych "newsów" co do treści i przekazu. Przeczytałem jednak, że "jeśli adwokat Drabika wykorzysta wszystkie kruczki prawne to odjedzie cały sezon". Nie znam się, może ta cała wlewka brzmi banalnie, ale jak widać to poważne naruszenie zasad. Czyli kombinacje Sparty. I to podwójne. Czugunow dostał obywatelstwo bo wziął ślub z Polką, a jeszcze niedawno żalił się, że nie może zabrać swojej dziewczyny z Rosji do Polski. Czyli Wrocek zrobił z niego na siłę Polaka żeby wsadzić go na juniorkę. Życzę Sparcie za to jak najgorszego wyniku w tym sezonie. Co do typów, uważam, że goście postawią się i znów sprawią niespodziankę, jakich robili wiele w zeszłym sezonie. Za Miesiąca jedzie Hampel, a to już coś. Hampel, Łaguta, Zagar, Michelsen i juniorzy. Hmm, chciałem napisać o silnych punktach Motoru, a wymieniłem 6 z 7 zawodników. Zostaje Jamróg który jakoś do mnie nie przemawia. Może plusem być to, że jeździł w Sparcie więc zna tor. Jak widać jest silna paka u przyjezdnych. Uważam, że na tyle silna, żeby pokryć handicap +10.0 który proponuje
forBET lub nawet +8.5 które oferuje
Unibet. W
zeszłym roku było 47:43, Łaguta zdobył 17 punktów, Michelsen 11. A jechali z Z/Z-ką za Jonssona. Liczę, że juniorka Lublina zrobi różnicę.
Typ: Motor Lublin +8.5 @ 1.75 -
Unibet
Włókniarz Częstochowa - GKM Grudziądz