Daj jakiś kontakt do nich, bo mam ten sam problem.Zadzwoń i odblokujesz bez problemu.
Szansa jest ale pewnie jak każda poczta przed świętami mają spory ruch...Panowie zamowilem karte w poniedzialek 12 grudnia, jest szansa, ze dojdzie przed swietami?
Jak będziesz miał nr to podeslij tu, mam ten sam problem.wpisałem 3-krotnie zły pin, czytałem na wcześniejszych stronach, że muszę teraz do nich zadzwonić i by odblokować kartę. Ale na ich stronie w zakładce" Aby przejść do listy bezpłatnych numerów międzynarodowych, kliknij tutaj" i jak klikam to mnie przerzuca do "otrzymaj natychmiastowe odpowiedzi" mógłby mi ktoś podać numer do nich?
Od razu uprzedzam, że jestem zielony w tych wszystkich portfelach internetowych, żadnego jeszcze nie posiadam.
W regulaminie Karty Skrill jest napisane, w punkcie 6.4: Możesz zrezygnować z karty Skrill do 14 dni od momentu jej otrzymania. Ten czternastodniowy okres znany jest pod terminem "Czas do namysłu". Jeżeli w tym czasie zrezygnujesz z karty, zwrócimy Ci zapłaconą roczną opłatę członkowską za kartę.
Czyli teoretycznie da radę zrobić tak:
1. Założyć konto, zweryfikować, wpłacić ponad 40 zlotych i zamówić kartę,
2. Zrobić wypłatę na Skrill i potem, otrzymaną kartą, wypłacić z bankomatu,
3. Zrezygnować z karty i otrzymać zwrot rocznej opłaty członkowskiej na konto Skrill?
Teoretycznie możesz tak zrobić tyle że nie zwrócą Tobie opłaty członkowskiej za kartę.
znaczy jak się spóznisz z terminemOd razu uprzedzam, że jestem zielony w tych wszystkich portfelach internetowych, żadnego jeszcze nie posiadam.
W regulaminie Karty Skrill jest napisane, w punkcie 6.4: Możesz zrezygnować z karty Skrill do 14 dni od momentu jej otrzymania. Ten czternastodniowy okres znany jest pod terminem "Czas do namysłu". Jeżeli w tym czasie zrezygnujesz z karty, zwrócimy Ci zapłaconą roczną opłatę członkowską za kartę.
Czyli teoretycznie da radę zrobić tak:
1. Założyć konto, zweryfikować, wpłacić ponad 40 zlotych i zamówić kartę,