>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Zablokowane konto w MoneyBookers!

kuza45 121

kuza45

Użytkownik
Panowie bardzo proszę o pomoc dlatego iż chyba ktoś włamał mi się na konto Email i Moneybookers .

A jak chce przypomniec sobie hasło do emaila to dane się nie zgadzają nie wiem co robic
 
N 0

niconysa

Użytkownik
Witam po ciezkim trudzie musze powiedziec ze udalo mi sie odblokowac konto na MB. Bylo tak majac pieniadze na koncie zablokowali mi konto bez podania przyczyny po tygodniu zacząłem do nich pisac. Oczywiscie po pierwszym mailu kazali mi wyslac dokumenty zrobilem to, potem pytali sie po co wykorzystuje konto wie poscilem scieme ze do placenia kolegom za pomoce naukowe informacje komputerowe. Jakis czas nic sie nie dzialo wiec pisalem przez tydzien po kilka maile dziennie ze zadam odblokowania konta. Maile wysylalem POMOC DROGA ELEKTRONICZNA przez wszystkie dostepne opcje oraz tez przez ZGLOS REKLAMACJE. Mwsle ze przez to ze zasypalem im skrzynke mailami odblokowali mi w koncu. Juz tezaz nie mam zadnych problemow.
 
marasking 63

marasking

Użytkownik
MB to są debile do kwadratu - wczoraj bloknęli konto bo 3x była próba włamania, kazali zmienić adres e-mail i wysłać dokumenty , które wysłałem im już 4x w ciągu ostatnich 2 lat.
 
xavieer 0

xavieer

Użytkownik
Czy jezeli zaznacze opcje : nie do celów hazardowych , a potem bede wpłacał i wypłacał z buka to moge miec jakies nie przyjemnosci ? strata pienięzna ? brak mozliwosci wypłacenia pieniędzy za &#39;&quot; cele hazardowe &quot; czy mozna załozyc konto zaznaczając nie do celów hazardowych i spowodnie grac ? prosze o wytłumaczenie
 
F 0

florentino

Użytkownik
blok konta
witam
niedawno dostałem bloka na konto mb i muszę podesłać skan dowodu osobistego z potwierdzeniem np. notariusza tylko.. może mi ktoś podać adres, gdzie ma zostać wysłany list? zapewne ten temat już był gdzieś omawiany ale bardzo ograniczony czas... z góry dziękuje za pomoc
 
F 0

florentino

Użytkownik
panowie pomóżcie...
potwierdzoną kopie dowodu przesłałem już ponad 3 tyg temu (list polecony), konto jak zablokowane, tak zablokowane. Wykręcam do nich nr. niby ktoś odbiera, leci jakaś muzyka, nikt nie odpowiada, no ale cóż.. impulsy lecą. Czuję się przez nich oszukany. Jeśli ma ktoś maila do nich albo jakąś radę to proszę o pomoc, bo brak mi sił juz do nich...
pozdrawiam
 
bukzaplac 5

bukzaplac

Użytkownik
panowie pomóżcie...
potwierdzoną kopie dowodu przesłałem już ponad 3 tyg temu (list polecony), konto jak zablokowane, tak zablokowane. Wykręcam do nich nr. niby ktoś odbiera, leci jakaś muzyka, nikt nie odpowiada, no ale cóż.. impulsy lecą. Czuję się przez nich oszukany. Jeśli ma ktoś maila do nich albo jakąś radę to proszę o pomoc, bo brak mi sił juz do nich...
pozdrawiam
Wystarczyłoby przesłać skan dowodu drogą elektroniczną i ewentualnie wyciągu bankowego. Lub wypłacić maksymalnie 49.99 pln na swoje konto, w tytule przesyłają kod weryfikujący. Chyb teraz jest podobnie z tą weryfikacją.
Najlepiej napisz emaila, chyba nie ciężko znaleźć
[URL='http://www.moneybookers.com/app/help.pl?s=m_contact']http://www.moneybookers.com/app/help.pl?s=m_contact[/URL]
https://www.moneybookers.com/app/faqmessaging.pl
 
F 0

florentino

Użytkownik
bukzaplac - chyba rozwiązałem ten problem.
Obecnie byłem proszony o przesłanie potwierdzonej kopii tożsamości do głównej siedziby MB, tak właśnie zrobiłem, przesłałem, tylko niepotrzebnie się napinam, iż tak długo to weryfikują. Po kolei...
pierwszy link co podałeś to jednak mail to &quot;handlowców&quot;, więc to odpada, drugi link prowadzący do centrum obsługi klienta już widziałem, jednak nie było z niego jak skorzystać, gdyż nie było &quot;czarno na białym&quot; pokazanego maila, na którym mógłbym napisać i wyjaśnić sprawę...
problem leży w tym, gdyż przed całkowitym zablokowaniem konta zostałem poproszony o załączenie kopii tożsamości na stronie mb, jednak tak się złożyło, że ja nawet tego nie zauważyłem wcześniej, gdyż konto było trochę nieużytkowane przez pewien czas...
tym sposobem raczej problem rozwiązałem, na stronie muszę załączyć skan dowodu i przyczynę (weryfikacja konta), ewen. można również napisać maila verification(małpa)moneybookers(kropka)com
wychodzi na to, że przez głupią nieuwagę (tzn. nawet tego nie widziałem, gdyż kont było w totalnym spoczynku) sam sobie stworzyłem problem. Dzięki za odezw bukzaplac
pozdrawiam
 
Do góry Bottom