bukzaplac - chyba rozwiązałem ten problem.
Obecnie byłem proszony o przesłanie potwierdzonej kopii tożsamości do głównej siedziby MB, tak właśnie zrobiłem, przesłałem, tylko niepotrzebnie się napinam, iż tak długo to weryfikują. Po kolei...
pierwszy link co podałeś to jednak mail to "handlowców", więc to odpada, drugi link prowadzący do centrum obsługi klienta już widziałem, jednak nie było z niego jak skorzystać, gdyż nie było "czarno na białym" pokazanego maila, na którym mógłbym napisać i wyjaśnić sprawę...
problem leży w tym, gdyż przed całkowitym zablokowaniem konta zostałem poproszony o załączenie kopii tożsamości na stronie mb, jednak tak się złożyło, że ja nawet tego nie zauważyłem wcześniej, gdyż konto było trochę nieużytkowane przez pewien czas...
tym sposobem raczej problem rozwiązałem, na stronie muszę załączyć skan dowodu i przyczynę (weryfikacja konta), ewen. można również napisać maila verification(małpa)moneybookers(kropka)com
wychodzi na to, że przez głupią nieuwagę (tzn. nawet tego nie widziałem, gdyż kont było w totalnym spoczynku) sam sobie stworzyłem problem. Dzięki za odezw bukzaplac
pozdrawiam