Wczoraj dostałem taki mail, nie wiem z jakiego powodu (raczej bez powodu), oczywiście wysłałem im te wszystkie dokumenty , ale póki co dalej mam zablokowane . Czy ktoś wreszcie doszedł jaka jest przyczyna tej dodatkowej weryfikacji , wcześniej przeszedłem wszystkie inne etapy (konto bankowe , adres). ?
Po tym jak mi odblokują konto , od razu wypłacam całą kwotę i zamykam konto, nie chce mieć żadnego do czynienia z tą śmieszną firmą, już wolę korzystać z innych
płatności online lub przelewów 24. Nie chce mieć takiej sytuacji , że np. po miesiącu każą mi wysłać kopie dowodu potwierdzoną notarialnie ????
Możliwość dokonywania transakcji z Pana/i konta została zablokowana, w związku z czym zlecona płatność nie może być zrealizowana.
W celu odblokowania konta, prosimy o przesłanie zeskanowanych kopii poniższych dokumentów:
- Ważny dokument tożsamości, np. paszport, dowód osobisty lub prawo jazdy;
- Potwierdzenie miejsca zamieszkania, np. rachunek za media (gaz, prąd, telefon) lub wyciąg z konta bankowego;