Mark rozmawiałem z supportem, konto zakładałem oczywiście z promocyjnego linku. Gdzie był widoczny baner, trochę po chamsku mnie potraktowali. Zapis czatu:
Robert: Dziękujemy za skontaktowanie się z Obsługą Klienta!
Robert: Witam
Robert: Mam na imię Robert. W czym mogę pomóc?
Dawid: Witam, przed chwilą czat był nieczynny.
Dawid: I wysłałem jeszcze e-mail
Robert: ok
Dawid: Założyłem konto na williamhill casino club, z linka dającego 20 darmowych spinów na start.
Robert: Rozumiem Pana
Dawid: I nie otrzymałem tych spinów, zrobiłem nawet print-screen strony gdzie jest baner promocyjny.
Dawid: Dołączyć?
Robert: Niestety nie oferujemy darmowych spinów bez wpłaty.
Dawid: Wy nie, ale jest to tzw. reflink. Proszę zobaczyć.
Robert: Nasze oferty prowsze sprawdzić tutaj
Rozpoczęto przekazywanie pliku załącznika.
Robert: http://www.williamhillcasino.com/pl/promotions
Otrzymano plik Bonus williamhillcasinoclub.jpg (509.8KB).
Dawid: Proszę obejrzeć.
Dawid: I co?
Dawid: Z tej strony zakładałem konto.
Robert: Niestety nie zarejestrował się Pan z tej strony.
Robert: Spiny są dodawane automatycznie
Robert: Nasze promocje dostępne dla Pana:
Robert: http://www.williamhillcasino.com/pl/promotions
Dawid: Ha ha ha. Rejestrowałem, z linka na stronie forum.bukmacherskie.com kilka osób miało podobny problem. Dlatego zrobiłem print-screen. Przed rejestracją 3 razy czyściłem cookies. Na bank rejestrowałem się z promocyjnej strony.
Dawid: Więc sorki, ale proszę nie ściemniać.
Robert: Niestety nie widze takiej oferty na Pana koncie.
Dawid: No ale to już nie z mojej winy. Ja rejestrowałem się z promocyjnej strony, z czego zrobiłem screen. Jak najbardziej chcę również wpłacić, i grać za depozyt. Ale chodzi o zasady, skoro rejestrowałem się z promocyjnej strony. To chcę swoje 20 darmowych spinów, a później wpłacę.
Robert: Niestety nie jest obecny bonus na koncie Pana. Radze Panu sprawdzać promocje na naszej stronie.
Dawid: Proszę manualnie dodać te spiny, ewent. przekazać sprawę wyżej. Bo niby czemu mam nie dostać tych spinów? Ja zrobiłem wszystko dobrze.
Robert: http://www.williamhillcasino.com/pl/promotions
Dawid: A promocję sprawdzę.
Dawid: Ale najpierw chcę te 20 spinów, które się chyba należą
Robert: Po wpłacie otrzyma Pan bonus.
Robert: Obecnie nie jest dostępny.
Robert: Nie moge Panu dodać manualnie.
Robert: Ta promocja jest dodawana automatycznie.
Robert: Jeśłi nie jest dodana niestety nie ma Pan darmowych spinów.
Robert: Czy mogę jeszcze w czymś pomóc?
Dawid: Robert wiem, że po wpłacie będzie bonus. To jeśli możesz, to podeślij to gdzieś wyżej. Bo wystąpił jakiś błąd. Na 1000% rejestrowałem się z promocyjnej strony. No przecież mam print-screen zrobiony.
Dawid: A wpłacę, jak się wyjaśni to z 20 spinami.
Robert: ok. jesli sie coś zmieni otrzyma pan spiny
Dawid: Spoko, bo jak mówię i tak chcę wpłacić i skorzystać z promocji na start. Ale najpierw proszę o "ogarnięcie" tych 20 free spinów.
Dawid: Dostanę jakąś odpowiedź w tej sprawie?
Dawid: Na e-mail?
Robert: Darmowe spiny są dostępne obok zakłądki z dostępnymi środkami. Jeśli zostaną automatycznie dodane beda tam dostępne.
Robert: W razie pytań serdecznie zapraszamy. Jesteśmy dostępni codziennie 09:00-23:00. Życzymy powodzenia!
Dawid: No tak, ale podeślij moją sprawę jeszcze do kogoś. Bo automatycznie ich nie dostałem.
Dawid: I obecnie nic nie ma.
Dawid: Może to kwestia, że zakładałem konto ze strony.
Dawidi: Nie z aplikacji.
Dawid: W aplikacji tylko później wpisałem login i hasło.
Dawid: No ale zakładałem z promocyjnego banera.
Robert: Prosze Pana. Nie ma Pan obecnie dostępnych spinów. Nie założył Pan z oprogramowania.
Robert: Te promocje sa dodawane przez system automatycznie,
Dawid: Ale z promocyjnego baneru.
Robert: Niestety nie otrzyma Pan.
Dawid: Nic tam nie pisało, że musi być z aplikacji.
Robert: Jest to ostateczna decyzja działu promocji.
Robert: Dziękuję za rozmowę. W razie pytań serdecznie zapraszamy. Jesteśmy dostępni codziennie 09:00-23:00. Życzymy powodzenia!
Dawid: To proszę o jeszcze sekundkę.
Robert - rozłączenie
I gość się rozłączył, a chciałem mu jeszcze wkleić dokładny adres www strony promocyjnej. W sumie to mam gdzieś te spiny. Ale mam nadzieję Marcin że ze zwrotem już nie będzie problemów? Na pewno zakładałem konto z tego tematu. Można sprawdzić, czy figuruję gdzieś w systemie?
Amigo007 ale Ja wypowiedzialem sie tylko i wylacznie na temat Skrill i e-mail. Co do samej promocji tylko Marcin ma pelna wiedze i on moze udzielic odpowiedzi
Robert: Dziękujemy za skontaktowanie się z Obsługą Klienta!
I gość się rozłączył, a chciałem mu jeszcze wkleić dokładny adres www strony promocyjnej. W sumie to mam gdzieś te spiny. Ale mam nadzieję Marcin że ze zwrotem już nie będzie problemów? Na pewno zakładałem konto z tego tematu. Można sprawdzić, czy figuruję gdzieś w systemie?
Amigo007 ale Ja wypowiedzialem sie tylko i wylacznie na temat Skrill i e-mail. Co do samej promocji tylko Marcin ma pelna wiedze i on moze udzielic odpowiedzi