>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Ustawa hazardowa/ prawo hazardowe cz. 2

Status
Zamknięty.
cock 756

cock

Użytkownik
Admin, nie możesz zarządzić 48 godzin ciszy w tym wątku? Będę wdzięczny, paru mnie podobnych też się znajdzie.
 
B 0

b3sure

Użytkownik
jak zamkniesz przegladarke i otworzysz na nowo to juz nie bedzie dzialac, moze to jakis sposob, zrobic z kompa serwer i juz go nie wylaczac do konca swiata ????
faktycznie na tel juz nie dziala, a na kompie smiga, nawet kusilo kilka zakladow, ale chyba juz zrezygnuje z wplaty zeby potem problemu nie bylo
 
szpil 313

szpil

Użytkownik
Ktoś się orientuje jak to jest w Iralndii z Bukami? Nie mam nikogo w Anglii, żeby jakoś pomogli mi założyć konto, natomiast mam kilku znajomków w Irlandii.
 
S 1,1K

slukasz123

Użytkownik
Co z winmasters ktos cos wie???Dobra firma i szybko placi.A co do bet365 dali mi wczoraj prezent 400zl dalem ht/ft rumunski puchar i byl x/x a oni dali ze zwrot no nic kasa juz na skrill rano zlecone ???? A zwrot dlatego ze byly karne dziwne...
 
B 0

b3sure

Użytkownik
Co z winmasters ktos cos wie???Dobra firma i szybko placi.A co do bet365 dali mi wczoraj prezent 400zl dalem ht/ft rumunski puchar i byl x/x a oni dali ze zwrot no nic kasa juz na skrill rano zlecone ???? A zwrot dlatego ze byly karne dziwne...
hmm wlasnie jak u was z wyplatami z wczoraj z b365?
ja zlecilem przed polnoca kilka duzych wyplat i nadal czekam..
 
M 115

matlaurent

Użytkownik
GUTS wychodzi z Polski. Moderator, można zaktualizować w wątku o bukmacherach zostających/wychodzących.

Cytuję:

&quot;
Hi,

The regulation of online gaming is constantly evolving.

Due to recent changes in the gaming legislation, Guts is leaving the Polish market. As a consequence all Polish based accounts can now not make deposits or play with us and accounts will be closed by Sunday 2nd May 2017.

Please, withdraw any funds you may have from your Guts account balance by that time. Thank you for your understanding. Any questions you might have, please contact our Customer Care for more information.

Kind regards,

The Guts.com Team,&quot;
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom