Jetbu l l się popisał i wysłal mi nie ważnego vouchera o wartości 38zł.Napisałem im maila po co wysyłącie mi nieważny voucher skoro i tak go nie wykorzystam i oczywiście brak odpowiedzi. Ale cóz taka firma prymitywna. Także nie polecam
Jetbu ll się popisał i wysłal mi nie ważnego vouchera o wartości 38zł.Napisałem im maila po co wysyłącie mi nieważny voucher skoro i tak go nie wykorzystam i oczywiście brak odpowiedzi. Ale cóz taka firma prymitywna. Także nie polecam
Jetbu ll.com jest genialny dostałem 2 nieważne freebety i czekam ponad miesiąc na odpowiedź z działu technicznego dlaczego freebety nie działają na moim koncie. Oni tam nic nie robią a jesli robią to nie wiedzią jak. BIEDNY BUKMACHER
Kiedys po wysłaniu maila Jetbu ll.com dawał freebety.Już dostałem potwierdzenie, że dostali moje zgłoszenie i zaraz otrzymam kod freebeta, a nigdy go nie otrzymałem.Także nie polecam tej firmy????
a czy od bwin dostawaliście jakiś meil z potwierdzeniem że macie coś na urodzinki czy nie, ponieważ ja nie pamiętam loginu do konta, ale jeśli by tam mogło coś być to postaram się dowiedzieć jaki on jest ???
a czy od bwin dostawaliście jakiś meil z potwierdzeniem że macie coś na urodzinki czy nie, ponieważ ja nie pamiętam loginu do konta, ale jeśli by tam mogło coś być to postaram się dowiedzieć jaki on jest ???
Jetbu ll.com jest genialny dostałem 2 nieważne freebety i czekam ponad miesiąc na odpowiedź z działu technicznego dlaczego freebety nie działają na moim koncie. Oni tam nic nie robią a jesli robią to nie wiedzią jak. BIEDNY BUKMACHER
A moze nie wiesz gdzie wpisać kod lub zle go wpisujesz:jezora:. Ja uważam ze sa młoda firma ale wiedza co robic support szybko odpowiada, nie mam z nimi problemu:spokodfhgfh:
A moze nie wiesz gdzie wpisać kod lub zle go wpisujesz:jezora:. Ja uważam ze sa młoda firma ale wiedza co robic support szybko odpowiada, nie mam z nimi problemu:spokodfhgfh:
A moze nie wiesz gdzie wpisać kod lub zle go wpisujesz:jezora:. Ja uważam ze sa młoda firma ale wiedza co robic support szybko odpowiada, nie mam z nimi problemu:spokodfhgfh:
Zupelnie sie nie zgodze. Support wg. mnie w ogole ma zlewke. Zle rozliczony kupon poprawili mi po ok. 7 dniach. Najpierw wyslalem kilka maili do supportu polskiego - cisza. Pozniej zaczalem wysylac do angielskiego - cisza. Po paru dniach odpisal support angielski doslownie jedno zdanie! i kupon poprawili Zadnych przeprosin, nic.