Ze strony polskiej części pracowników Unibetu zachowanie poniżej krytyki. Chodzi mi o
konkurs, WC Predictor, w którym zająłem 1 miejsce w Polsce i 2 na świecie i wygrałem 2 wycieczki, z Polskiego rankingu i ze światowego, o czym sami pisali na stronie głównej.
Ze światowego rankingu dostałem mniej więcej dwa tygodnie po rozstrzygnięciu konkursu wszelkie informacje na maila, Pani z Londynu w bardzo rzeczowy i miły sposób ze mną pisze, kończę wszystko dogadywać co do nagrody za 2 miejsce na świecie czyli wycieczki do Barcelony.
Natomiast co do polskiego rankingu, to jest to żenujące. Nie mam innego słowa. Kontaktowałem się kilkukrotnie telefonicznie z supportem. Na początku jedna Pani powiedziała mi, że do 16 lipca wszystko mi przyślą mailem. Nie przysłali, więc wykonałem kolejny telefon. Pani podała następny termin - 23 lipca. Poza tym napisałem też maila do supportu angielskiego. Dostałem 3 dni później odpowiedź po polsku, o następującej treści:
Witam serdecznie !
Uprzejmie informuję, że po uzyskaniu odpowiedzi od naszego Wydziału zajmującego się nagrodami, otrzyma Pan informację drogą mailową lub telefoniczną pod koniec tygodnia o nagrodzie w konkursie Subliga Polska. Zajął Pan pierwsze miejsce w rankingu w Polsce, gdzie nagrodą jest wycieczka na Teneryfę. Nasz przedstawiciel Unibet skontaktuję się z Panem w tej sprawie, także proszę o cierpliwość. Wygrał Pan również wycieczkę do Barcelony/ lub Mediolaniu w rankingu światowym i zajał Pan w nim 2 miejsce premiowane powyższą nagrodą. Informacje o nagrodzie zostaną przesłane również drogą mailową lub telefoniczną w tym tygodniu poprzez firmę organizującą daną wycieczkę.
W razie jakichkolwiek wątpliwości bardzo proszę o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta.
Pozdrawiam,
Aneta
Biuro Obsługi Klienta
Co równoznaczne jest z tym, że do 25 lipca powinienem mieć na mailu jakąkolwiek informację dotyczącą tej wycieczki.
Przyszedł 25 lipca i nic. Więc kolejny telefon z mojej strony. Tym razem od razu zacząłem pytać o powody kolejnych przesunięć terminów, ale Pani potrafiła powiedzieć tylko "proszę poczekać jeszcze trzy tygodnie, w tym czasie zostaną Panu przesłane informacje".
Trzy tygodnie mijają właśnie dziś i informacji żadnych.
Dziś dostałem za to po wykonaniu telefonu maila, że dziś nie mogą się skontaktować z działem odpowiedzialnym za moją nagrodę i pani ma nadzieję, że jutro otrzymam konkretne informacje.
Nie zmienia to jednak faktu, że
Unibet zachowuje się poniżej wszelkiej krytyki, jest to po prostu żenujące. Nie wiem czy te panie z supportu nie mają żadnych informacji czy co się dzieje. Cisną mi się na usta naprawdę dużo mocniejsze słowa jednak wiem, że zostałoby to usunięte, więc muszę odpuścić. Ale konsekwencja ich pracowników jest na poziomie dziecka z zerówki i nie boję się tego powiedzieć. Są niesłowni i podają co rusz nieprawdziwe informacje.
Po prostu żenada.