>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Temat z analizami Typy na propsie by Doby

dobi 177,1K

dobi

Znawca - Premier League
Witam, niedawno założyłem konto na forum. Gram od kilku lat, kiedyś byłem na dość sporym minusie, ale ostatnio się odegrałem, i &quot;plus&quot; już stale rośnie. Typy podaję w miarę często. Gram na internecie jak i u naziemnych bukmacherów. Stawiam dość małe kwoty, bo nie dysponuję dużym budżetem, ostatnio on wzrósł, ale i tak uważam, że lepiej grać wolniej i spokojniej, niż ryzykować pół budżetu na jednego &quot;pewniaka&quot;. Niestety mecze praktycznie nigdy nie są pewne, ale miejmy nadzieję, że posty będą same zielone ;) Ostatnio całkiem dobrze mi idzie, co widać po samej reputacji. Pozdrawiam ????
 
Otrzymane punkty reputacji: +36
dobi 177,1K

dobi

Znawca - Premier League
#1
Kupon dla zabawy :
Sparta Rotterdam - Achilles 29 1 @1.36 - przełożony
AB Kopenhaga - AC Horsens 2 @1.61 ⛔
Lanciano - Ternana 1X @1.33 ✅
Stawka: 7,60 zł
Ewentualna wygrana : 22,32 zł ⛔
Bet365
*Zacząłem z dziwnym budżetem 47,60 (to co wygrałem po ost. kuponie)
Yield -16 %
Sparta R. gra dobrze, u siebie na 5 m. bilans 3-2-0 więc w porządku, Achilles w drugiej części tabeli, 14 miejsce, Achilles wyjazdowo 2-1-2, więc nie jest źle, ale na wyj. wygrywali z ekipami które są pod nimi : Den Bosch (17/20) i Top Oss (20/20). Horsens na 11 meczy b. 7-1-3, Kopenhaga 3-3-5, Horsens walczy o fotel lidera, ost 8 meczy wyjazdowych 7 wygrali i 1 remis. Ost 6 meczy między tymi ekipami, 5x wygrywało Horsens i 1 remis. Lanciano opisywałem w Typach dnia, ale tu zagrałem bardziej asekuracyjnie.
Horsensi tracą gola w 88 minucie... ehhh
 
dobi 177,1K

dobi

Znawca - Premier League
#2
Kupon zagrany przedwcześnie na el. MŚ
⚽Belgia - Walia 1 (-1) @1.50⛔
⚽Litwa - Bośnia i Hercegowina 2 @1.33✅
Stawka : 20.00 zł
EW : 40.00 zł
Bet365