Kupon nr 14:
Chelsea - Manchester City
Typ: Manchester City lub remis
Kurs:1.53
Roma - Juventus Turyn
Typ: Juvetus Turyn lub remis
Kurs:1.24
Lech Poznań - Zagłębie Lubin
Typ: Lech Poznań
Kurs:1.25
Ako: 2,37
Stawka: 5j
Ewk: 11,85j
Przez weekend niestety nie znalazłem czasu do pisania, ale za to na dziś wykombinowałem taki mały kuponik z piłki kopanej. Jak już na wstępie wspominałem nie znam się bardzo dobrze na piłce, ale zawsze coś tam mogę wymyślić.
Dziś o 21 będziemy świadkami prawdziwego hitu ligi angielskiej. Na Stamford Bridge dojdzie do spotkania pomiędzy miejscową Chelsea a liderem tabeli Manchesterm City. Według bukmacherów niewielkim faworytem jest zespół gospodarzy. Natomiast ja skłaniam się do tego, że City nie przegrają.
Jak do tej pory w czternastu kolejkach Manchester City wygrał dwanaście razy i tylko dwa spotkania kończyły się remisem. Natomiast Chelsea wygrała dziewięć razy, raz zremisował i cztery razy schodziła z boiska w roli przegranego. Co więcej Chelsea na swoim obiekcie wygrała pięć z siedmiu spotkań, dwa razy odniosła porażkę i to w bardzo prestiżowych pojedynkach z Liverpoolem 1:2 oraz Arsenalem 3:5.
Trzeba dodać, że w ubiegłym tygodniu obie ekipy były w zupełnie odmiennych nastrojach. Chelsea cieszyła się z awansu w Lidze Mistrzów, natomiast City musiało przełknąć gorycz porażki i na wiosnę zagra jedynie w Lidze Europejskiej.
Jednak co do dzisiejszego spotkania, to nie wydaje mi się, żeby Chelsea nagle mogła zagrać bardzo dobre spotkanie, bo jak widać w tym sezonie ma problem, żeby pokonać zespoły z góry tabeli. Natomiast City jest zdecydowanie najlepszym zespołem w lidze i raczej dziś nie przegra w Londynie.