batik >>> zacznij od sprawdzenia, czy to co chcesz zagrać zostanie zaakceptowane a następnie czy uda się wytworzyć e-kupon z jego indywidualnym numerem...
Piszesz, że już kiedyś tam grałeś - a czy przypadkiem od tamtego czasu nie zmieniłeś numeru komórki i czego nie zgłosiłeś w kolekturze Totolotka?
Jeżeli stan konta w E-Promocji nie jest mniejszy niż koszt nadania tego kuponu, to pozostaje Ci mail lub telefon do Totolotka z podaniem numeru karty użytkownika...
Być może chcesz skorzystać ze środków na koncie, które to środki Ci już przepadły po 60 dni nieaktywności - bo skoro Twoje granie było kiedyś , to mogło minąć tyle czasu...
Na innym forum pisał ktoś, że choć minęło 60 dni i wie, że już nie może z nich skorzystać , to konto nadal wykazuje mu te pieniądze.
P.s: daj znać jaki był powód...
Pzdr.
edi8
.