Mają prawo podejrzewać, ale nie zmienia to faktu, że są niekompetentni.
Już 4ty raz zapytali mnie czemu wysłałem pieniądze z innego konta. Tłumaczyłem im kilka razy, zarówno na polski jak i zagraniczny support, że dlatego, iż moja sesja bankowa trwa do 15:15 i pozniej nie moge wykonac zadnego przelewu. Nie miałem pojęcia, że tak nie można, zresztą jestem z nimi już kupę czasu to mogli się zreflektować, że wszystko jest legalnie i w porządku.
Poniosły mnie nerwy jak zażądali jeszcze raz tej samej odpowiedzi. Pani Martyna z supportu, głupia jak but, powiedziała, że zablokują mi konto jeśli jeszcze raz ich obrażę. Co myślicie o tym, że skleić każdego z moich maili (30-40) i co 15min im wysyłać ? Ponoć tyle mają czasu na odpowiedź. Przynajmniej wszystkie odpowiedzi na ich zapytania są w tych mailach więc nie powinni truć mi dupy.
Wysłałem tej babie 3 wypowiedzi zawarte w poprzednich mailach z odpowiedzią na to samo pytanie. Mam nadzieje, że dotrze do tej zakutej pały, że mam ich serdecznie dość a ich niekompetencja dobija mnie do szału.