>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Sts-awaria

xxx777xxx 1

xxx777xxx

Użytkownik
Witam. Jak się pewnie wszyscy już przekonali obecnie nie da się obstawiać w sts z powodu awarii. Postanowiłem więc napisać do nich i dowiedzieć się o co chodzi. Z tego co mi odpisali wynika że nie ma żadnej awarii a przyczyną jest zmiana systemu zawierania zakładów. Z tego co naspali wynika że wszystko zacznie działać raczej nie za szybko bo dopiero przed euro 2012...
Oto treść wiadomości:
Szanowny Kliencie,

Przestój w zawieraniu zakładów oraz brak dostępu do naszej strony www spowodowany jest pracami modernizacyjnymi.
Nasz Zespół wdraża najnowocześniejszy obecnie na rynku system do zawierania zakładów.

System zostanie uruchomiony przed EURO 2012.

Do dyspozycji naszych stałych oraz nowych Klientów wraz z zmianami będzie m.in.:

Ø Najlepsza na rynku oferta, w tym ta na Euro 2012 i Olimpiadę

Ø Najwyższe kursy

Ø Najlepsza oferta bonusowa

Ø Najlepszy Program Premiowania

Ø Zakłady blokowe

Ø Podgląd kuponów

Oraz

Ø Kilkaset innych udogodnień specjalnie dla Państwa satysfakcji

Szanując Państwa cenny czas już od najbliższego wtorku umożliwimy pozostawienie na stronie www oraz w punktach STS swojego nr telefonu komórkowego lub adresu poczty elektronicznej.
Za ich pośrednictwem otrzymacie Państwo, jako pierwsi informację o ponownym uruchomieniu naszego nowego systemu.
Zdajemy sobie sprawę, że te wszystkie zmiany mogą wydawać się Państwu irytujące i niepotrzebne jednak z uwagi na liczne sugestie naszych graczy związanych z obecnym systemem Zarząd podjął decyzję o natychmiastowym wdrożeniu najlepszego systemy dostępnego obecnie na rynku.

Wszystkie wygrane kupony będą realizowane w naszych punktach naziemnych począwszy od: 06.05.2012.
Nasz zespół przez cały okres modernizacji systemu jest do Państwa dyspozycji!

Jesteśmy przekonani, że zrozumieją Państwo nasze działania i powrócą do nas wraz ze zmianami!

Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania, specjalnie do Państwa dyspozycji pozostaje adres mail: [email protected]


Pozdrawiamy,
Zespół Star-Typ Sport
 
hiro 103,6K

hiro

Użytkownik
Hmmm, ale wymyślili ... W sumie dla nich to ogromna strata, przecież tylu klientów tam zostawia grubą kasę ;]
 
S 17

szypul

Użytkownik
Wie ktoś czy punkty są normalnie otwarte i można odbierać wygrane? Bo niby na stronie tak pisze ale wole się upewnić :p
 
xxx777xxx 1

xxx777xxx

Użytkownik
Dzisiaj byłem w punkcie odebrać wygraną. Przy wejściu usłyszałem że zamknięte ale jak oznajmiłem że chcę wypłacić to powiedziała że może spróbować... siedziałem tam 15 minut a i na koniec usłyszałem że wypłata nie jest możliwa bo w systemie nie ma jakiegoś meczu z mojego kuponu i żebym spróbował przyjść innym razem (dokładnie nie powiedziała kiedy)
 
T 15

temp

Użytkownik
Skoro nie było żadnej awarii, to dlaczego wyłączyć stronę z dnia na dzień bez żadnego komunikatu? Podejrzewam, że coś musieli zepsuć (np. próbując uruchomić obstawianie przez internet) i teraz wykorzystując trochę sytuacje doszli do wniosku że lepiej będzie zmienić całe oprogramowanie.
Przecież mogli wprowadzać nowy system równolegle do obecnego i później w ciągu jednego dnia przełączyć na nowy.
 
piotrex007 136,2K

piotrex007

Użytkownik
Ale czemu tak narzekacie na to, że włączą stronę przed Euro?
&quot;System zostanie uruchomiony przed EURO 2012.&quot;
W tym zdaniu nie ma mowy o tym, że STS wróci tuż przed Euro albo nawet - jak się domyślam niektórzy myślą - na samą imprezę. Chodziło im bardziej chyba o to, żeby uspokoić klienta, który wysłał im maila, że na pewno zdążą przed Euro ;) Tak przynajmniej ja zrozumiałem tego maila :jezora: Ciężko mi sobie wyobrazić sytuację, w której mimo wszystko chyba najbardziej rozpoznawalny bukmacher naziemny w Polsce pozwala sobie na tak długą awarię systemu (nie tylko strony internetowej, ale także brak możliwości stawiania w ogóle), przecież to dla nich spore straty są na pewno, a w sytuacji takiej jak np. jest w Wieliczce (na Rynku STS sąsiaduje z Totolotkiem) sporo ludzi stawiających w punktach może się &quot;przesiąść&quot; na stałe do konkurencji.
 
wybraniec 0

wybraniec

Użytkownik
Coś mi się zdaje że STS straci dużo klientów przez tą awarię. Sam od czasu tej awarii zacząłem grać w Fortunie. Z tego co widzę to mają bogatszą ofertę.

Co do odbierania wygranych, to byłem w punkcie i pani powiedziała mi że siedzi dzisiaj na zastępstwie i nie może mi wypłacić wygranej. Ciekawe co powiedzą stałe pracownice.
Jeszcze spytałem się kiedy może być naprawiona ta awaria serwerów, to powiedziała mi że cały czas nad tym pracują i może dzisiaj lub jutro wszystko będzie ok.

A więc pozostaje czekać i grać u konkurencji do której nie wiem czy się nie przeniosę na stałe ;)
 
xxx777xxx 1

xxx777xxx

Użytkownik
A mi się zdaje że awaria trochę czasu potrwa skoro od wtorku chcą wprowadzić możliwość zostawiania w punkcie lub na stronie nr telefonu by jak wszystko będzie działać powiadomić klienta. Nie robili by chyba tak gdyby mieli zamiar wznowić działanie serwisu w najbliższych dniach...
Udało się w ogóle komuś wypłacić kasę? Mi babka w punkcie wprost powiedziała że oni tam u góry tak pop***dolili że nie potrafi sprawdzić czy kupon jest wygrany albo po prostu sts jeszcze nie podał wyników z mojego kuponu, dodam że ostatni mecz na moim kuponie zakończył się 03.05.2012
 
A 0

aveiw

Użytkownik
wypłata wygranych w STS
Dla wszystkich zainteresowanych wypłatą wygranych w punktach STAR - TYP SPORT
WYPŁATA WYGRANYCH W PUNKTACH STS JEST REALIZOWANA!!!!!!!!!!!!!!!, NIE ROZUMIEM KOLEŻANEK KTÓRE CYTUJĘ &quot; ....jestem na zastępstwie...nie mogę wypłacić...&quot; itp., chyba nie do końca zrozumiały jak to zrobić lub im się nie chciało ;), albo najlepiej zwalić na &quot;górę&quot; i dalej siedzieć i nic nie robić. &quot;GÓRA&quot; BARDZO DOKŁADNIE PODAŁA INSTRUKCJE DOTYCZĄCE WYPŁATY WYGRANYCH KUPONÓW, i wszystko dokładnie idzie sprawdzić tylko trzeba chęci, hm... a może umiejętności :razz: - pozdrawiam wszystkie &quot;zdolne i chętne&quot; do pracy koleżanki, którym straszne wypłacić klientowi wygraną, FIRMA zrobiła wszystko, aby to naszym klientom umożliwić podczas zaistniałej sytuacji, więc weźcie się moje drogie do pracy i nie psujcie opinii nam wszystkim a w szczególności FIRMIE
 
O 0

ona121nn

Użytkownik
dziwne w przeglądarce opery wykakuje ta cała awaria a na mozilli wyskakują oferty meczy.. o co chodzi? czy już coś jest lepiej?
 
C 0

cassino

Użytkownik
A mi się zdaje że awaria trochę czasu potrwa skoro od wtorku chcą wprowadzić możliwość zostawiania w punkcie lub na stronie nr telefonu by jak wszystko będzie działać powiadomić klienta. Nie robili by chyba tak gdyby mieli zamiar wznowić działanie serwisu w najbliższych dniach...
Udało się w ogóle komuś wypłacić kasę? Mi babka w punkcie wprost powiedziała że oni tam u góry tak pop***dolili że nie potrafi sprawdzić czy kupon jest wygrany albo po prostu sts jeszcze nie podał wyników z mojego kuponu, dodam że ostatni mecz na moim kuponie zakończył się 03.05.2012
Gdy wejdzie się na stronę GUS i wpisze numer REGON, jakim posługuje się STS, wyskakuje komunikat, podmiot o tym regonie został wykreślony z ewidencji regon!!!! W Polsce każda firma działająca musi posiadać regon. Czyżby firma na dniach sprzedana i jeszcze ponownie nie zarejestrowana?
 
A 0

aveiw

Użytkownik
Gdy wejdzie się na stronę GUS i wpisze numer REGON, jakim posługuje się STS, wyskakuje komunikat, podmiot o tym regonie został wykreślony z ewidencji regon!!!! W Polsce każda firma działająca musi posiadać regon. Czyżby firma na dniach sprzedana i jeszcze ponownie nie zarejestrowana?
chyba coś źle wpisałeś/aś wpisz może dokładnie. FIRMA STS figuruje w rejestrze sprawdzałam przed momentem. REGON - 273378209
 
A 85

aksior

Użytkownik
trochę to podejrzane. chciałem dzisiaj wypłacić kasę (na stronie widnieje informacja że od 6 maja będą wypłaty wygranych) i oczywiście nie wypłacili. kobieta powiedziała że co najmniej po przyszłej niedzieli dopiero ruszy... o co kaman? mam nadzieję że nie zwijają żagli?
 
C 0

cassino

Użytkownik
chyba coś źle wpisałeś/aś wpisz może dokładnie. FIRMA STS figuruje w rejestrze sprawdzałam przed momentem. REGON - 273378209
Możliwe, że źle spojrzałem. Ale mimo wszystko, w dzisiejszych czasach awaria dłuższa jak dobę jest bardzo mocno podejrzana. A cytowany na początku niby list z STS-u należy uznac za mitomanię, bo nikt na świecie nie wprowadza nowego systemu, wyłączając poprzedni na te kilka-nascie dni!! Toż to normalne samobójstwo dla firmy!! Ponadto strona poczty STS-u, też nie działa, więc ktoś tu łagodzi obyczaje i stara się udobruchać &quot;byłych&quot; (tak to raczej juz należy nazwać) klientów, bo jaki normalny gracz będzie pauzować kilkanaście dni i być lojalnym w stosunku do STS-u!
 
C 0

cassino

Użytkownik
I jeszcze jedno, wydaje mi się, że STS przeinwestował, no i trochę im sie portfel niedomyka. Bo tak sobie liczę, fundusz płac łącznie z pochodnymi w kazdym punkcie STS to około 8 tysięcy brutto miesięcznie. Daje to jakieś 120 zakładów dziennie po 2 zł (bo to jest 90% takich zakładów) w każdym punkcie przyjmowania zakładów. Po prostu zabrakło funduszy na opłacenie łącz, prądu, czynszu, serwerów. Obym się mylił, bo szkoda firmy i ponad 1000 zatrudnionych, ale firma chyba na gwałt szuka sponsora strategicznego z dużą gotówką.
 
footballfactory 0

footballfactory

Użytkownik
Prace potrwają trzy tygodnie. Przez ten okres oczywiście mogą Państwo
wypłacać swoje kupony, jednak działalność punktów STS oraz strony internetowej będzie chwilowo zawieszona.
Prawie miesiąc czasu zamknięte, coś mi się zdaje, ze to może UC ????
 
T 15

temp

Użytkownik
Rano było napisane na, że przygotowują dla nas: &quot;Najszybszą obsługę zakładów na najwyższym, światowym poziomie&quot;, a teraz zmienili na &quot;Szybsze i łatwiejsze zawieranie zakładów oraz dodatkowe zakłady specjalne&quot;. Jest jeszcze nawet screenshot na facebooku.
Ciekawe skąd taka nagła zmiana i zrezygnowanie ze &quot;światowego poziomu&quot;...
 
xxx777xxx 1

xxx777xxx

Użytkownik
Cztery dni próbowałem wypłacić kupon słysząc ciągle od babki żeby przyjść jutro bo coś jej nie gra. Dziś się wkur**łem i napisałem do sts-u, dokładnie opisałem sytuację i podałem w którym punkcie miała ona miejsce. Na efekt nie czekałem długo... po trzech godzinkach dostałem e-mail z informacją iż skontaktowali się z podanym punktem i cała sytuacja została wyjaśniona. Jutro zapraszają mnie po odbiór wygranej ;)
Wszystkim którzy mają problem z leniwymi, tępymi i niekompetentnymi paniami w punktach sts radzę od razu bez pier***enia pisać do centrali, zaoszczędzicie czas i nerwy ????
 
Do góry Bottom