Witam,
Opiszę moją sytuację z przed paru dni..
Dostałem sms z ofertą dotyczącą zwrotu przegranego zakładu do 400zł.
Podaję treść wiadomości którą otrzymałem po zalogowaniu się do nich:
"Obstaw pojedynczy zakład przedmeczowy na dowolny rynek pomiędzy 2016-10-25 00:01 CET, a 2016-10-30 23:59 CET a jeśli przegrasz zwrócimy Ci stawkę zakładu aż do 400 PLN. Zakład bez ryzyka dotyczy tylko pierwszego obstawionego zakładu. Oferta jest ograniczona czasowo, więc nie czekaj tylko wykorzystaj ją teraz!"
No to pomyślałem, że skoro oferta dotyczy zakładu przedmeczowego to póki co pogram na "
live" a jak trafi się fajny mecz, puszczę za te 400zł po kursie 5-6..
I tak też zrobiłem..
W międzyczasie skontaktowałem się na czacie z supportem w sprawie nie zaksięgowania wygranej z mojego pierwszego zakładu "
live" jaki postawiłem, pracownik zweryfikował moje dane, sprawdził zakład, wiedział, że to był "
live", wiedział, że wygrany.. powiedział, że przekaże sprawę dalej..
Na sam koniec rozmowy miałem pytanie odnośnie owej promocji..
Zapytałem: " Czy każdy rodzaj zakładu np. handicap jest objęty promocją"
W odpowiedzi otrzymał : " Każdy zakład przedmeczowy "
Więc wieczorem puściłem zakład, okazał się przegrany.. na zwrot zgodnie z regulaminem miałem czekać do zakończenia promocji czyli 30.10.16
Gdy 31 nie było zwrotu po raz kolejny skontaktowałem się poprzez czat z pracownikiem supportu.
Powiedział, że mój pierwszy zakład jaki zagrałem był wygrany, dlatego promocja nie obejmuje mnie..
To mu mówię, że mój pierwszy zakład to był
live, a promocja dotyczy zakładów przedmeczowych..
To dostałem info, że w takim razie, skoro moim pierwszym zakładem był
live, to automatycznie straciłem prawo do udziału w promocji.. Podając taki oto punkt regulaminu:
"Zakład bez ryzyka dotyczy pierwszego zakładu sportowego, który został postawiony między 2016-10-25 00:01 CET, a 2016-10-30 23:59 CET. Zakład musi zostać rozliczony przed 2016-10-30 23:59 CET. Liczą się tylko zakłady pojedyncze przed meczem."
Powiedziałem, że każdy zakład przedmeczowy to zakład sportowy, ale nie każdy zakład sportowy to zakład przedmeczowy..
W regulaminie nie ma informacji, że zakłady
live wyłączają udział w promocji..
Cały czas byłem przeświadczony, że wystarczy postawić pierwszy zakład przedmeczowy i już..
W dodatku pracownik supportu wiedząc, że grałem
live nie udzielił mi informacji, że już się nie kwalifikuję do promocji..
Tłumacząc w wiadomości mailowej, że nie mógł się domyślić o co mi chodziło.. Ale o tym za chwilę..
Zapytałem gdzie mogę złożyć zażalenie/reklamację ..
Podano mi maila support @sportingbet.pl
Mało tego, pracownik z którym rozmawiałem, przyznał, że poprzedni popełnił błąd nie sprawdzając czy mam prawo do udziału w promocji, ale też powiedział, też popełniłem błąd nie dopytując o to..
Ale po co pytałbym o promocję wiedząc, że mój pierwszy wygrany zakład dyskwalifikuje mnie z promocji ?!
Opisałem całą sytuację w mailu, gdyby ktoś był zainteresowany mogę przesłać na PW..
Następnego dnia otrzymałem odpowiedź od.. pracownika który wprowadził mnie w błąd.
Twierdzi, że zmusiłem go do zgadywania o co mi chodziło w moim pytaniu ????
Poprosiłem o informację gdzie mogę jeszcze skierować moje zażalenie i czy ewentualnie jest jakiś kierownik bądź menager tego działu.. Bo bez sensu pisać z osobą która jest sędzią w swojej sprawie..
Poprosiłem też o zamknięcie mojego konta, bo jak dla mnie gra słowami zarówno w regulaminie promocji, tytule promocji jaki i błąd w jaki wprowadził mnie pracownik ( a raczej to, że mnie z niego nie wyprowadził mając taką możliwość ) pozbawiają mnie zaufania do tego bukmachera..
Gram od X lat, ale pierwszy raz zdarzyło mi się coś takiego...
Rozumiem, marketing, ale regulamin i promocja muszą być czytelne i jasne dla każdego ( nie wiem, może tylko ja nie skumałem o co chodzi w tej promocji ), ale po to jest support aby rozwiewać nasze wątpliwości..
W mojej sytuacji było zupełnie na odwrót więc rezygnuję z gry w sportingbet.. bez żalu..
Pozdrawiam
Tomek