>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
Fortuna bonus

Bukmacher Sportingbet - opinie

J 1

jarekm

Użytkownik
Sorry, your Wager limit is exceeded (WAGERWEEKLYLIMIT). (12129524)

to oznacza że w tym tygodniu już nie mogę stawiać?

proszę o pomoc dzięki
 
doberman 4,8K

doberman

Forum VIP
Sorry, your Wager limit is exceeded (WAGERWEEKLYLIMIT). (12129524)

to oznacza że w tym tygodniu już nie mogę stawiać?
proszę o pomoc dzięki
Witaj, Nałożyli na Ciebie limit a spróbuj z niższą stawką, albo kontaktu z Supportem. Zapewne znalazłes się u nich na liście Limitowej i prawdopodobnie najkorzystniej będzie zmienić bukmachera.
 
K 0

kinderman

Użytkownik
Witam,
Opiszę moją sytuację z przed paru dni..
Dostałem sms z ofertą dotyczącą zwrotu przegranego zakładu do 400zł.
Podaję treść wiadomości którą otrzymałem po zalogowaniu się do nich:
&quot;Obstaw pojedynczy zakład przedmeczowy na dowolny rynek pomiędzy 2016-10-25 00:01 CET, a 2016-10-30 23:59 CET a jeśli przegrasz zwrócimy Ci stawkę zakładu aż do 400 PLN. Zakład bez ryzyka dotyczy tylko pierwszego obstawionego zakładu. Oferta jest ograniczona czasowo, więc nie czekaj tylko wykorzystaj ją teraz!&quot;
No to pomyślałem, że skoro oferta dotyczy zakładu przedmeczowego to póki co pogram na &quot;live&quot; a jak trafi się fajny mecz, puszczę za te 400zł po kursie 5-6..
I tak też zrobiłem..
W międzyczasie skontaktowałem się na czacie z supportem w sprawie nie zaksięgowania wygranej z mojego pierwszego zakładu &quot;live&quot; jaki postawiłem, pracownik zweryfikował moje dane, sprawdził zakład, wiedział, że to był &quot;live&quot;, wiedział, że wygrany.. powiedział, że przekaże sprawę dalej..
Na sam koniec rozmowy miałem pytanie odnośnie owej promocji..
Zapytałem: &quot; Czy każdy rodzaj zakładu np. handicap jest objęty promocją&quot;
W odpowiedzi otrzymał : &quot; Każdy zakład przedmeczowy &quot;
Więc wieczorem puściłem zakład, okazał się przegrany.. na zwrot zgodnie z regulaminem miałem czekać do zakończenia promocji czyli 30.10.16
Gdy 31 nie było zwrotu po raz kolejny skontaktowałem się poprzez czat z pracownikiem supportu.
Powiedział, że mój pierwszy zakład jaki zagrałem był wygrany, dlatego promocja nie obejmuje mnie..
To mu mówię, że mój pierwszy zakład to był live, a promocja dotyczy zakładów przedmeczowych..
To dostałem info, że w takim razie, skoro moim pierwszym zakładem był live, to automatycznie straciłem prawo do udziału w promocji.. Podając taki oto punkt regulaminu:
&quot;Zakład bez ryzyka dotyczy pierwszego zakładu sportowego, który został postawiony między 2016-10-25 00:01 CET, a 2016-10-30 23:59 CET. Zakład musi zostać rozliczony przed 2016-10-30 23:59 CET. Liczą się tylko zakłady pojedyncze przed meczem.&quot;
Powiedziałem, że każdy zakład przedmeczowy to zakład sportowy, ale nie każdy zakład sportowy to zakład przedmeczowy..
W regulaminie nie ma informacji, że zakłady live wyłączają udział w promocji..
Cały czas byłem przeświadczony, że wystarczy postawić pierwszy zakład przedmeczowy i już..
W dodatku pracownik supportu wiedząc, że grałem live nie udzielił mi informacji, że już się nie kwalifikuję do promocji..
Tłumacząc w wiadomości mailowej, że nie mógł się domyślić o co mi chodziło.. Ale o tym za chwilę..
Zapytałem gdzie mogę złożyć zażalenie/reklamację ..
Podano mi maila support @sportingbet.pl
Mało tego, pracownik z którym rozmawiałem, przyznał, że poprzedni popełnił błąd nie sprawdzając czy mam prawo do udziału w promocji, ale też powiedział, też popełniłem błąd nie dopytując o to..
Ale po co pytałbym o promocję wiedząc, że mój pierwszy wygrany zakład dyskwalifikuje mnie z promocji ?!
Opisałem całą sytuację w mailu, gdyby ktoś był zainteresowany mogę przesłać na PW..
Następnego dnia otrzymałem odpowiedź od.. pracownika który wprowadził mnie w błąd.
Twierdzi, że zmusiłem go do zgadywania o co mi chodziło w moim pytaniu ????
Poprosiłem o informację gdzie mogę jeszcze skierować moje zażalenie i czy ewentualnie jest jakiś kierownik bądź menager tego działu.. Bo bez sensu pisać z osobą która jest sędzią w swojej sprawie..
Poprosiłem też o zamknięcie mojego konta, bo jak dla mnie gra słowami zarówno w regulaminie promocji, tytule promocji jaki i błąd w jaki wprowadził mnie pracownik ( a raczej to, że mnie z niego nie wyprowadził mając taką możliwość ) pozbawiają mnie zaufania do tego bukmachera..
Gram od X lat, ale pierwszy raz zdarzyło mi się coś takiego...
Rozumiem, marketing, ale regulamin i promocja muszą być czytelne i jasne dla każdego ( nie wiem, może tylko ja nie skumałem o co chodzi w tej promocji ), ale po to jest support aby rozwiewać nasze wątpliwości..
W mojej sytuacji było zupełnie na odwrót więc rezygnuję z gry w sportingbet.. bez żalu..
Pozdrawiam
Tomek
 
A 185

adikos

Użytkownik
ale to ty nie rozumiesz promocji bo zakład bez ryzyka dotyczył tylko i wyłącznie pierwszego zakładu &quot;Zakład bez ryzyka dotyczy tylko pierwszego obstawionego zakładu&quot; ,
grając pierwszy zakład live zamiast przedmeczowy automatycznie sam siebie wyeliminowałeś z promocji, więc wina leży po twojej stronie , zganianie winy na konsultanta raczej nic nie da, co nie znaczy że nie możesz się próbować odwoływać.
 
K 0

kinderman

Użytkownik
ale to ty nie rozumiesz promocji bo zakład bez ryzyka dotyczył tylko i wyłącznie pierwszego zakładu &quot;Zakład bez ryzyka dotyczy tylko pierwszego obstawionego zakładu&quot; ,
grając pierwszy zakład live zamiast przedmeczowy automatycznie sam siebie wyeliminowałeś z promocji, więc wina leży po twojej stronie , zganianie winy na konsultanta raczej nic nie da, co nie znaczy że nie możesz się próbować odwoływać.
Ale widzisz, wychwyciłeś z całej mojej wypowiedzi tylko to co sam przyznałem, że dla mnie promocja była nie zrozumiała i dlatego źle ją zrozumiałem.. Przecież to przyznałem, ale jeśli kontaktuje się z konsultantem i on nie wyprowadza mnie z błędu to chyba o to mogę mieć pretensje ..
To podam Ci przykład, spędzasz weekend w zajebistym hotelu..
Po wyjeździe na następny dzień dzwonisz i mówisz, że zapomniałeś z pokoju ulubionych butów, dowiadujesz się, że wysłali je już do Ciebie pocztą.. Na koniec przypomina Ci się oferta weekendowa dla par dotycząca następnego weekendu o której przeczytałeś będąc na miejscu..
Więc pytasz, czy oferta weekendowa dla par dotyczy przyjazdu z kobietą czy możesz zabrać kumpla zamiast żony..
W odpowiedzi słyszysz, że wystarczy przyjechać we dwoje..
Za tydzień wsiadasz w auto jedziesz 400km, spędzasz super weekend, a przy wymeldowaniu nagle słyszysz, że oferta ta nie dotyczy osób które już w tym miesiącu były u nas w hotelu.. więc musisz zapłacić normalną cenę..
Łapiesz o co chodzi ?
Skoro ktoś wiedział, że byłeś już tydzień temu, mógł Ci powiedzieć o tym, że już nie masz szans skorzystać z innej oferty.. Jednak odpowiedział tylko na Twoje pytanie..
Składasz skargę pisemną, po czym dostajesz odpowiedź od tego pracownika z którym rozmawiałeś przez telefon, że to nie jego wina..
Mało tego, po drodze aby wyjaśnić tą sprawę idziesz do kogoś w hotelu i inny pracownik przyznaje Ci rację..
I jak na to teraz spojrzysz ?
Co wsiadasz w auto jedziesz z powrotem 400km i wina leży po Twojej stronie ?
Czy jednak czujesz się trochę oszukany..
Pozdro
 
A 185

adikos

Użytkownik
w dalszym ciągu uważam to samo, buk najczęściej stoi po stronie swoich pracowników a nie gracza nawet wtedy gdy się mylą, więc wszystko zależy teraz od ich widzimisie a ty już niewiele możesz zdziałać, no może poza skargą do SBR.
 
TommyTSW 53,1K

TommyTSW

Forum VIP
ale to jest twoja wina, mogłeś się na tym wyłożyć jako początkowy gracz, ale z jakim podejściem do tego wyjdzie SB leży wyłącznie w ich geście czy cię będą cię chcieli zatrzymać jako klienta, czy po prostu ich olejesz i więcej do nich nie wpłacisz.każdy się kiedyś na czymś potykał, masz nauczkę i tyle za jakiś okres takie zapisy będą dla ciebie klarowne.
 
kokosek1960 1K

kokosek1960

Typer
Według mnie to jeden z solidniejszych bukmacherów.Wypłaty w miarę szybko są przelewane na skrilla .Mają ciekawe oferty bonusowe jak i zakłady promo.
Kiedys prowadzili takie konkursy gdzie bylo można było wygrac bilety na mecze LM
oraz nagrody pienieżne oraz nagrody rzeczowe [konsole] sam kiedys wygrałem i kaske i konsole.Teraz moze zmienili swoje oferty promocyjne , ale są ciekawe np, mecz dnia na DW na drugi dzien dodaja 7 free spin w ``startbust`` przy łudzie szczęsćia mozna coś ``ukręcić`` tylko 1 raz obrot to jest ważne .Opcja wykupu zakładów tez fajna .
 
arass1 385,5K

arass1

Użytkownik
Działa wam strona sportingbetu bo u mnie od wczoraj nie działa a na telefonie idzie
Jezeli wyczyszczenie ciasteczek nie pomoze, to odezwij sie do ktorego z konsultantow na chacie. Podasz w czym problem, wyslesz screen ekranu i jest szansa, ze zaradza cos w tej kwestii.
Mi niedawno pomogli w podobnym problemie.
 
L 0

luku344

Użytkownik
Nie polecam promocji &quot;Zakład bez ryzyka&quot;. Zwykłe oszustwo w porównaniu do innych takich promocji u bukmacherów.

Jeden z punktów regulaminu:
Bonus zostanie wypłacony w ciągu 48 godzin od przegranego zakładu. Uzyskana suma zostanie automatycznie przelana na konto bez potrzeby składania wniosku.

Szkoda tylko że nie napisali że chodzi o konto gracza, a wypłacony to znaczy przyznany bonus. Korzystałem z kilku takich promocji i dzisiaj po raz pierwszy dowiedziałem się od Pana konsultanta że &quot;przyznany&quot; i &quot;wypłacony&quot; oznacza tak samo. Nie wiem też co ma znaczyć bez potrzeby składania wniosku. Myślałem że przeleją automatycznie na konto bankowe bez opcji wypłaty, ale tak jak mówiłem dostałem tylko bonus. Nawet pan konsultant nie umiał stwierdzić co znaczy &quot;bez potrzeby składania wniosku&quot;
 
L 0

luku344

Użytkownik
Te panie ze sportingbetu, kończ waść wstydu oszczędź. Grałem już kilka zakładów bez ryzyka i pierwszy raz się spotkałem z taką sytuacją. Jak chcecie być pewni że mimo przegranej kasa do Was wróci to wybierzcie inną ofertę, tę zdecydowanie odradzam ????
 
Do góry Bottom