Witam,
dzisiaj otrzymałem takiego maila:
"Aktualizujemy nasze warunki korzystania i wprowadzamy naszą nową Informację o polityce prywatności".
Niżej w samej wiadomości, klinąłem link - "odwiedź witrynę poświęconą opłatom".
Na samym dole jest info.:
Po otrzymaniu w/w maila wszedłem na stronę skrill'a i się zalogowałem.
Moje saldo wynosi 0 zł (tyle ile miało wcześniej).
Jak to jest, oni naprawdę respektują ten przepis?
Opłatę odciągają tylko z konta, którego saldo jest na plusie?
Jeżeli wynosi ono 0 zł, to zostawiają taką osobę w spokoju?
Czy może coś takiego, dopiero wejdzie w życie - 6 kwietnia 2017?
Pozdrawiam
dzisiaj otrzymałem takiego maila:
"Aktualizujemy nasze warunki korzystania i wprowadzamy naszą nową Informację o polityce prywatności".
Niżej w samej wiadomości, klinąłem link - "odwiedź witrynę poświęconą opłatom".
Na samym dole jest info.:
Ja na skrill'a nie logowałem się ze 2 lata, nawet nie wiedziałem, że jakieś opłaty są pobierane za nieużytkowanie własnego konta (przez dłużej niż rok czasu).Używanie konta Skrill do celów prywatnych jest bezpłatne, jeśli tylko logujesz się lub dokonujesz transakcji co najmniej raz w ciągu 12 miesięcy.
W przeciwnym wypadku Twoje konto będzie co miesiąc obciążane opłatą w wysokości 2 EUR* (lub równoważną).
Po otrzymaniu w/w maila wszedłem na stronę skrill'a i się zalogowałem.
Moje saldo wynosi 0 zł (tyle ile miało wcześniej).
Jak to jest, oni naprawdę respektują ten przepis?
Opłatę odciągają tylko z konta, którego saldo jest na plusie?
Jeżeli wynosi ono 0 zł, to zostawiają taką osobę w spokoju?
Czy może coś takiego, dopiero wejdzie w życie - 6 kwietnia 2017?
Pozdrawiam